Jaa en siis ole ainoa.. No, tosiaan onhan noita muitakin hyviä sähköpostiohjelmia, esim. Mozillan Thunderbirdistä ilmestyi juuri uusi versio 1.5. Mulla on tällä hetkellä käytössä TB:n 1.0.7, tyytyväinen siihenkin on saanut olla.
Kyllä mä edelleenkin väitän, että se syy ei ole siinä postitusohjelmassa vaan ihan jossain muussa. Korkeintaan voin kuvitella, että lähettäjän signaturessa, joka siis märitellään postiohjelmassa, voisi olla sanoja, jotka herättävät vastaanottajan filtterit. Tällöinkään syy ei tosin ole ohjelmassaTeemu Puumala sanoi:Jaa en siis ole ainoa..
Ai niinkuin Moen titteli paukuttaa teidän firman filttereitäOoPee sanoi:Kyllä mä edelleenkin väitän, että se syy ei ole siinä postitusohjelmassa vaan ihan jossain muussa. Korkeintaan voin kuvitella, että lähettäjän signaturessa, joka siis märitellään postiohjelmassa, voisi olla sanoja, jotka herättävät vastaanottajan filtterit. Tällöinkään syy ei tosin ole ohjelmassa
Ei vaan mun henkiläkohtaisesti asentamaani Anti-Moe-filtteriäSam sanoi:Ai niinkuin Moen titteli paukuttaa teidän firman filttereitä
Mulla on yksi tuollainen käytössä firman sisäisessä viestinnässä :thumbup:OoPee sanoi:Ei vaan mun henkiläkohtaisesti asentamaani Anti-Moe-filtteriä
Pitää poistaa, mutta ennen sitä ota Thunderbirdin profiili varmuuden vuoksi talteen eli ts. kopioit Profiles-hakemiston muualle.Teemu Puumala sanoi:No, mulla ei ole signaturea..
Muuten sellainen kysymys nyt Thunderbirdistä. Kerkesin jo asentaa siitä sen 1.0.7 version, pitääkö poistaa sen asennus ennenkuin laittaa 1.5:sen koneeseen? Niin ja mites käy viestien, joita sähköpostiin tullut tuon 1.0.7:n ollessa käytössä?
Mulla kävi puolison koneessa niin, että sillä oli 1.0.7 ennen ja asensin 1.5:n. Ei löytynyt meiliboxia asennuksen & boottauksen jälkeen. Asensin sitten 1.0.7:n takaisin ja mailiboxi löytyi sieltä, mistä pitikin ihan oletuksena. En siis tossa 1.5:n asennuksen jälkeen yrittänyt edes löytää asetuksia niin, että se olis löytänyt sen meiliboxin oikeasta paikkaa. Pointti oli se, että ei ne ainakaan hävinneet mihinkään ja toisaalta, että 1.5(tais kyllä olla beta) asennuksen yhteydessä näkyi asentelun jälkeen tyhjä loota. Ainakin kertaalleen näin...OoPee sanoi:Pitää poistaa, mutta ennen sitä ota Thunderbirdin profiili varmuuden vuoksi talteen eli ts. kopioit Profiles-hakemiston muualle.
Profiili löytyy tuolta: C:\Documents and Settings\[User Name]\Application Data\Thunderbird\Profiles\
No mä tsekkasin noi ohjeet suoraan Thunderbirdin sivulta. Muuta en osaa sanoa, kun en ole tuota itse koskaan käyttänyt.Vellu sanoi:Mulla kävi puolison koneessa niin, että sillä oli 1.0.7 ennen ja asensin 1.5:n. Ei löytynyt meiliboxia asennuksen & boottauksen jälkeen. Asensin sitten 1.0.7:n takaisin ja mailiboxi löytyi sieltä, mistä pitikin ihan oletuksena. En siis tossa 1.5:n asennuksen jälkeen yrittänyt edes löytää asetuksia niin, että se olis löytänyt sen meiliboxin oikeasta paikkaa. Pointti oli se, että ei ne ainakaan hävinneet mihinkään ja toisaalta, että 1.5(tais kyllä olla beta) asennuksen yhteydessä näkyi asentelun jälkeen tyhjä loota. Ainakin kertaalleen näin...
Mut ois svoinu jos sun Outlook olisi siirtänyt otsikon perusteella viestin suoraan roskiin.OoPee sanoi:Ei muuten menny
Niin mukku tässähän oli nyt kyse LÄHETTÄJÄN postitusohjelmasta :doubtful:Miguel sanoi:Mut ois svoinu jos sun Outlook olisi siirtänyt otsikon perusteella viestin suoraan roskiin.
Sullahan ei taida moinen ohjelmisto kuulua työkalustoon ollenkaanOoPee sanoi:Niin mukku tässähän oli nyt kyse LÄHETTÄJÄN postitusohjelmasta :doubtful:
Jees.. Omassa koneessa tuota vastaavaa ongelmaa ei ollut, tosin sen päivitin 1.5betaan jo varmaan kuukautta aiemmin. Täytyy varmaan yrittää joskus taas tota virallista 1.5 versiotakin kummallekin.OoPee sanoi:No mä tsekkasin noi ohjeet suoraan Thunderbirdin sivulta. Muuta en osaa sanoa, kun en ole tuota itse koskaan käyttänyt.
Moon huomannu, että sillointällöin mun on pirun vaikee pysyä sun kärryilläsSam sanoi:Sullahan ei taida moinen ohjelmisto kuulua työkalustoon ollenkaan
Et menetä mitään :thumbup:OoPee sanoi:Moon huomannu, että sillointällöin mun on pirun vaikee pysyä sun kärryilläs
Minen tappelis ton kanssa kovin montaa tuntia vaan deinstalloisin ja asentaisin uudestaan. Sori, muuta en tähän hätään keksi :dunno:Il Tempo Gigante sanoi:Ja lisää kysymyksiä. Word-fileet eivät enää avaudu. Se inforuutu avautuu missä on tieto et kuka Wordia käyttää ja missä. Ja sit siinä on jokin sarjanummero tms. Ja versiotiedot ohjelmasta. = Enterprise edition.
Word juuttuu tähän em. "info"ruutuun.
Help.