Mulla ei ole laskeutunut kuin kohtu.Pallit ohutsuolessa oliskin aika uutta. Etteivät turhan ennen aikaisesti laskeudu.
*hommaa tunkin*
Mulla ei ole laskeutunut kuin kohtu.Pallit ohutsuolessa oliskin aika uutta. Etteivät turhan ennen aikaisesti laskeudu.
Vaihtelu virkistää. Meni niin pahasti Joniparan mätkimiseksi että oli jo aikakinTämä on kyllä aika railakkaasti menny off-topicille koko toikki.
Seurasin jälkilähetystä aiheesta Jonin mätkintä. Miehelle sanottiin suoria sanoja, mikä oli ihan hyvä. Mutta, kuvittelisin, että hänen tapauksessaan ei ole kyse asennevirheestä, huonosta yrittämisestä, väärästä alasta tms. Jonilla taitaa olla jokin toimintaan vaikuttava vamma tms. Ei suuren suuri, mutta kuitenkin sen verran häiriötä, että ei pysty ihan normaaliin toimintaan. Koskaan, ellei jotain parantumista tapahdu. Muistaakseni hän on itse jostain tapaturmasta tai sen kaltaisesta kertonutkin.Vaihtelu virkistää. Meni niin pahasti Joniparan mätkimiseksi että oli jo aikakin
Mä olen ollut ymmärtävinä Jonilta itseltäänkin, ettei sillä vammalla olisi todellista vaikutusta mihinkään, mutta voihan tilanne olla tosiasiassa aivan toinenkin. Tuo on tietysti vähän Jonin yksityisasiakin, joten ei kai siitä sen enempää sitten.Seurasin jälkilähetystä aiheesta Jonin mätkintä. Miehelle sanottiin suoria sanoja, mikä oli ihan hyvä. Mutta, kuvittelisin, että hänen tapauksessaan ei ole kyse asennevirheestä, huonosta yrittämisestä, väärästä alasta tms. Jonilla taitaa olla jokin toimintaan vaikuttava vamma tms. Ei suuren suuri, mutta kuitenkin sen verran häiriötä, että ei pysty ihan normaaliin toimintaan. Koskaan, ellei jotain parantumista tapahdu. Muistaakseni hän on itse jostain tapaturmasta tai sen kaltaisesta kertonutkin.
Siten ainoa mahdollisuus työllistyä olisi jokin erityisryhmien kanava. Mahtaako sellaisia olla tarjolla pääkaupunkiseudulla?
Samoin muistan kertoneen, ettei vaikutusta olisi. Mutta, 'portfoliota' seuraten vaikuttaisi vähän toisin olevan. Ja yksityisasia tosiaan.Mä olen ollut ymmärtävinä Jonilta itseltäänkin, ettei sillä vammalla olisi todellista vaikutusta mihinkään, mutta voihan tilanne olla tosiasiassa aivan toinenkin. Tuo on tietysti vähän Jonin yksityisasiakin, joten ei kai siitä sen enempää sitten.
Tsemppiä :thumbup:Nyt on kaikki tehty ja täytetty. Huomenna luovutellaan työntekovälineet töinantajalle (tai no, puhelin säilyy toistaiseksi, koska matkapuhelinetu irtisanomisajalla). Kevyt, keväinen ja raikas fiilis. Hyvä tästä tulee...
Onnea jatkoon!(tai no, puhelin säilyy toistaiseksi, koska matkapuhelinetu irtisanomisajalla). Kevyt, keväinen ja raikas fiilis. Hyvä tästä tulee...
Aika harva haluaa pitää, koska siihen tulee työsoittoja.Onnea jatkoon!
Muuten, haluaako ex-työnantaja myös numeron vai saatko pitää vanhan numeron itsellään?
Mietiskellyt kanssa itse että jos ja kun itelle käy noin, haluaisin pitää vanhan numeroni.
Meillä asia taas on juuri toisinpäin. Ja numeron saa työntekijä mukaansa jos haluaa, meidän tapauksessa ainakin.Aika harva haluaa pitää, koska siihen tulee työsoittoja.
Saa meilläkin, mutta neljästä mun aikaan lähteneestä vain yksi on pitänyt vanhan numeron. Juuri sen takia, että kaupat soittelee, koska tulet imureita esittelemään.Meillä asia taas on juuri toisinpäin. Ja numeron saa työntekijä mukaansa jos haluaa, meidän tapauksessa ainakin.
Jos lähtee kilpailijalle niin liekkö tuo hirveästi haittaa että soittelevat.Saa meilläkin, mutta neljästä mun aikaan lähteneestä vain yksi on pitänyt vanhan numeron. Juuri sen takia, että kaupat soittelee, koska tulet imureita esittelemään.
(Noita työpuheluja saattaa tulla päivittäin aika paljonkin)
Nose, tosin jos tuosta on vaaraa, niin luulis työnantajankin funtsaavan ennenkuin antaa sen numeron mukaan.Jos lähtee kilpailijalle niin liekkö tuo hirveästi haittaa että soittelevat.
Jos järjellä ajattelee, niin haittaa.Jos lähtee kilpailijalle niin liekkö tuo hirveästi haittaa että soittelevat.
Jos on paljon tekemisissä asiakkaiden kanssa puhelimitse niin silloin varmaan. Eli just jos myy jotain imuria ja sen sellaista jne.Nose, tosin jos tuosta on vaaraa, niin luulis työnantajankin funtsaavan ennenkuin antaa sen numeron mukaan.
Jonilla ei tainnut olla kuin 20 vuoden kokemus noista IT-jutskista ja hän lisäksi osaa erittäin hyvin maailman kaikki ohjelmatkin. Kun tolla Jonin osaamistasolla ei hommia läydy, niin IT-puolelta tuskin kukaan muukaan töitä tulee saamaan.Joku täällä puhui 25v. kokemuksesta ja silläkin syleksii tällä hetkellä kattoon, joten Jonille terkkuja. Et ole yksin, jotain voit kuitenkin tehdä. Kun aika sen on, muista äänestää.