Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Niinjoo, saa onnitella uudesta työpaikasta!

Sovin juuri, että käyn allekirjoittamassa työsopimuksen ensi maanantaina.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tuskinpa tuo oli mikään kovin merkittävä Nobel, eikä Tsekkoslovakian kaltaisen maan miehitys niin kummoinen temppu ole. Onnea nyt kuitenkin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Mä haluaisin siihen duuniin jossa mietitään ajoittuukohan joulun meno- ja paluuliikenne tänä vuonna usealle päivälle, mihinköhän aikaan on odotettavissa suurimmat ruuhkat ja helkutti vie, missäköhän päin Suomea liikennettä eniten lie. Olisi haastavaa se.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Olipas haastavaa onnitella allekirjoittanutta uudesta duunista:dunno:

Joku PekPoy sai tossa edellisillä sivuilla useita asianmukaisia onnitteluja uudesta työstään, meikäläiselle sitten tämmöstä nopeli-hötöä:D

No kiitti ny kummiski hei! Yritys hyvä!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Merkittävän pesäeron näissä hommissa tekee se, että Pekkiksen duunipaikkaa monet pitävät ihan todellisena faktana. Ja mun Tsekkoslovakian miehitystä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pekkis on ollu aina mestari lasketteleen luikuria. Taas taidettiin mennä vipuun.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Merkittävän pesäeron näissä hommissa tekee se, että Pekkiksen duunipaikkaa monet pitävät ihan todellisena faktana.
Menikin hetki ennenkuin hiffasinkin syyn, minun oletetaan ilmeisesti huijanneen:(

Tulee mieleen satu pikku Liisasta: Liisalle sanottiin, että lammaspainenena saat viheltää pilliin vain jos näet suden, koko kylä rientää sinua sitten auttamaan. No päivät kuluivat lokoistasti ja Liisalle tuli tylsää. Hän päätti puhaltaa pilliin. Ja koko kylä juoksi katsomaan Liisaa, joka nauroi katketakseen paikalle tulleille kyläläisille. Tyttö sai vähän toimintaa tylsistyttämään päivää. Sama toistui seuraavalla viikolla. Kolmannella viikolla sitten susi löysi lammaslauman ja Liisa puhalsi pilliin hädissään. Mutta nyt ei kukaan tullutkaan. Sen pituinen se.

Erona on nyt se, että enhän minä, pendellstock, ole koskaan palstalla rietastellut, elostellut tai huijannut.
 
Viimeksi muokattu:

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Katsokin ettette sitten nauti kampaviinereitä osakkeenomistajien piikkiin.
En pidä siitä punaisesta hillosta, se keltainen (vanlija?) on kyllä hyvää. Aion syödä pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa viinereitä, yleensä Finlandia-talossa. Näihin muuten kunnon viinerifanit iskevät ostamalla vaikka vain yhden osakkeen, kuulema ravintola-alan Restamaxin yhtiökokouksissa erityisen paljon yhden osakkeen osakkaita:D
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Kyllä se pendellikin tulee kun Liisa oikein reippaasti pilliin viheltää. Tai vaikka Satu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös