:ahem:Eväät on Fagsun toivomaan jouludraamaan käsillä tässä.
Mutta sen sijaan on ihan ok, että markoj vittuilee mun kuoleesta äidistä. On tämä käsittämätöntä touhua.
No nauttikaa olostanne Vapaalla.:ahem:
:ahem:Eväät on Fagsun toivomaan jouludraamaan käsillä tässä.
Mistä lähtien mutsis oli huumori on muka oukeasti ollut vittuilua toisen äidille/-stä?:ahem:
Mutta sen sijaan on ihan ok, että markoj vittuilee mun kuoleesta äidistä. On tämä käsittämätöntä touhua.
No nauttikaa olostanne Vapaalla.:ahem:
Tuhlataan nyt yks postaus näinkin tyhjänpäiväiseen hahmoon kuin Renngeist.Mistä lähtien mutsis oli huumori on muka oukeasti ollut vittuilua toisen äidille/-stä?
Mosse! Lauhotu. Jätkä näkee mölköjä siellä, missä niitä ei ole. Oikeesti.
Entä modeja?Katos kun tällä foorumilla modet bannaavat jos eivät tykkää käyttäjistä, mutta oikeisiin rikkomuksiin ei reagoida tai vastata kysymyksiin. BTW tästä lähin saa sitten kuskeja kutsua kyrpänaamoiksi asiapuolella.
Eikös modeja ole aina saanut haukkua kuin vierasta koiraa?Entä modeja?
Kyllä, joskin ennen en itse kovin paljon tuntenut tuohon tarvetta. Nykyään modeilla tuntuu olevan hyvin haastavaa perustella asioita kunnolla.Eikös modeja ole aina saanut haukkua kuin vierasta koiraa?
Ota vaan vastaan.Olin jo pitkään unelmoinut jääväni kohtuu nuorena “omalle” eläkkeelle, eli lopettavani ansiotyöt alle kolmikymppisenä ja nauttivani vapaa-ajasta sijoitusten tuottaman kassavirran avulla. ”Eläköitymis”-homma oli pedattu kaikella tavalla valmiiksi ja ansiosidonnaista varten kaikki todistukset pohjustettu, mutta sitten soittivat haastikseen yhteen paikkaan, johon olin joskus aikanaan hakenut muttei kuulunut mitään (manager-positio isommassa kansainvälisessä yrityksessä, suunnilleen tuplaliksalla nykyiseen työhön). Hakijoita oli ollut yli 300 ja parin haastiskierroksen jälkeen meikä sitten finaaliin ja nyt ilmoittivat, että päädyttiin suhun. Sinänsä tuo työ vaikuttaa mielenkiintoiselta kyllä.
En oikein tiedä miten tässä nyt toimisi, tavallaan sodin omia periaatteita vastaan jos myyn nahkani ansiotyöelämälle vastoin ylläkuvattuja "oma-eläke"-haaveitani ja toisaalta moni olisi varmaan pakahtua onnesta jos tarjottaisiin näissä markkinatilanteissa nykyiseen työhön tuplaliksaista vakipaikkaa hyvästä yhtiöstä.
Olen tällä hetkellä taipumassa sille kannalle, että otan paikan vastaan. Voihan sitä sitten 6,5kk päästä jäädä ansiosidonnaiselle tuplasummalla jos ei tuo työ tuntuisi unelmien jutulta. Miten muut toimisitte?
No siis se "suunnaton kyrpänaama" -nimitys nimenomaan heitettiin aikoinaan eräälle modelle. Ja siitä se on sitten kehittynyt foorumilla eräänlaiseksi semimeemiksi, tai joksikin.Entä modeja?
Hups. Ompas mennyt ohitse moinen. :thumbfh:No siis se "suunnaton kyrpänaama" -nimitys nimenomaan heitettiin aikoinaan eräälle modelle. Ja siitä se on sitten kehittynyt foorumilla eräänlaiseksi semimeemiksi, tai joksikin.
Päivitystä tähän, jatkuu ainakin kevään ajan.Määräaikainen (joskin osapäiväinen) työ saamassa jatkoa, mikäli yt-neuvottelujen tulos ei estä jatkosopparin tekemistä. Lähiviikkojen aikana pitäisi selvitä. Paras mahdollinen aikainen joululahja näillä työttömyysluvuilla, nyt vaan toivotaan parasta. :ahem:
Bileet ynnä bakkanaalit! \o/Päivitystä tähän, jatkuu ainakin kevään ajan.
Luulin kuulevani tämän, huomasin erehtyneeni.Olen työtön pitkästä aikaa ensi keskiviikosta alkaen.
Jännittää...
Sen kunniaksi kajautankin tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=OW-QaSndgcA