Örfil
Guest
Sillä on...siis Joni on liian lyhyt täysimittaisen mulkun hommiin.
Niin ja muutenkin olemukseltaan liian veltto.Sillä on...siis Joni on liian lyhyt täysimittaisen mulkun hommiin.
Ei ole työvoimatoimiston sivuilla tätä paikkaa.Koitin bongailla sitä TE:n sivuilta, mutten kekannut mikä paikka se voisi olla.
F1-Forumia? No ihime.Ei ole työvoimatoimiston sivuilla tätä paikkaa.
Onko moden paikka sisäisessä haussa?F1-Forumia? No ihime.
No, olis tuossa sentään varaa vaatia taulukon korkeinta palkkaa."Sitä mulkun paikkaa tulin hakemaan...."
Jos se ei auta pian, niin mainosmiljoonilla palkataan Judge Dredd.Onko moden paikka sisäisessä haussa?
No se kolmas rundi nyt sitten ensi viikolla koittaa. Ennakkotehtävät annettiin på svenska mutta on niin epäselvästi kirjootettu, ettei edes tuntemani, ihana natiiviruotsinkielinen ihminen, kaikkia kohtia ymmärtänyt. Mutta preseni saan pitää jo kotimaan kielellä, koska kaikki paikalla olemaan tulevat sitä ymmärtävät. Selvää pässinlihaa mulle on kuinka töi pitäisi aloittaa ja hoitaa mutta enpä usko, että tulee mun murheekseni. Mennään ny esiintymään kuitenkin.Olisi mukava kyllä päästä vielä kolmannelle rundille, koska siihen saa ennakkotehtävän, josta pitää rakentaa parinkymmenen minuutin prese ratkaisuehdotuksineen. Se olis hauska tykittää. Tästä mitään synny mutta pronssilla kuitenkin, suuresta hakijajoukosta :thumbup:
Onneksi olkoon! Onko pitkä irtisanomisaika ja onko työvelvoitetta? Onko uusi paikka jo tiedossa?25 vuotta samassa firmassa töissä, tänään irtisanoin itseni.
Huomenna espanjaan lomailemaan ja kerämään ajatuksia. :ahem:
Elokuun loppuun olen duunissa, lykkäävät läksiäisiksi puolenvuoden palkan. Uudet kuviot selvillä.Onneksi olkoon! Onko pitkä irtisanomisaika ja onko työvelvoitetta? Onko uusi paikka jo tiedossa?
Jos katsot avataria niin onhan mies selkeesti yli 25v.Mä en edes tiennyt, että JayR on yli 25-vuotias.
Kuulostaa hyvältä diililtä.Elokuun loppuun olen duunissa, lykkäävät läksiäisiksi puolenvuoden palkan. Uudet kuviot selvillä.
Olen syntynyt 6. joulukuuta 1948 Tukholman Solnassa. :thumbup:Jos katsot avataria niin onhan mies selkeesti yli 25v.
Nyt modet herätys! Bannia!Christer "JayR" Pettersson ��