Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Viitaten Jorma Muhosen 23.05.2011 pitämään työhaastatteluuni kokoonpanijan työtehtävästä, tiedustelisin mikä on rekrytointiprosessinne tämän hetkinen tilanne? Henkilökohtaisesti olen yhä erittäin kiinnostunut kyseisestä tehtävästä.
Ystävällisin terveisin:
DOOOOOMIIIII

Näin kun Joni oisit tiedustellu tilanteita ni siellä ois ollu Heidi niin liekeissä ja kosteena, että ois ottanu oikopäätä töihin ja sen jälkeen villisti takahuoneessa kopiokoneen päällä.

Mut ei se mitn. Toivotaan silti parasta. Molempien asioiden tiimoilta.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Viitaten Jorma Muhosen 23.05.2011 pitämään työhaastatteluuni kokoonpanijan työtehtävästä, tiedustelisin mikä on rekrytointiprosessinne tämän hetkinen tilanne? Henkilökohtaisesti olen yhä erittäin kiinnostunut kyseisestä tehtävästä.
Ystävällisin terveisin:
DOOOOOMIIIII
Tämänhetkinen kirjoitetaan yhteen, eikä sanan 'tiedustelisin' eteen taida kuulua pilkkua. Sanan 'mikä' eteen se taas tässä yhteydessä kuuluisi. Lisäksi yritelmäsi on melkoisen kapulakielinen, ja alussa on kongruenssivirhe. Arvosana 8-.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tämänhetkinen kirjoitetaan yhteen, eikä sanan tiedustelisin eteen taida kuulua pilkkua. Sanan 'mikä' eteen se taas tässä yhteydessä kuuluisi. Lisäksi yritelmäsi on melkoisen kapulakielinen, ja alussa on kongruenssivirhe. Arvosana 8-.
:D :D :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Viitaten Jorma Muhosen 23.05.2011 pitämään työhaastatteluuni kokoonpanijan työtehtävästä, tiedustelisin mikä on rekrytointiprosessinne tämän hetkinen tilanne? Henkilökohtaisesti olen yhä erittäin kiinnostunut kyseisestä tehtävästä.
Ystävällisin terveisin:
DOOOOOMIIIII

Näin kun Joni oisit tiedustellu tilanteita ni siellä ois ollu Heidi niin liekeissä ja kosteena, että ois ottanu oikopäätä töihin ja sen jälkeen villisti takahuoneessa kopiokoneen päällä.

Mut ei se mitn. Toivotaan silti parasta. Molempien asioiden tiimoilta.
Parempi olisi:

Mitä vittuu? Mä olin Jorma ( :D) Muhosen kanssa duunihaisttattelussa 23.5 johonkin vitun kokoonPANIJA ( :D) hommiin. Mikä vittuu tässä kestää, kun ette saatana ole vastanneet. Ei välttämättä enää kyl kiinnostakaan, kun on parempia tarjouksia tullut esim. liikennelentäjäksi. Vitusti Terkkuja kaikille teidän firman hyvännäköisille nartuille. T Joni
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Parempi olisi:

Mitä vittuu? Mä olin Jorma ( :D) Muhosen kanssa duunihaisttattelussa 23.5 johonkin vitun kokoonPANIJA ( :D) hommiin. Mikä vittuu tässä kestää, kun ette saatana ole vastanneet. Ei välttämättä enää kyl kiinnostakaan, kun on parempia tarjouksia tullut esim. liikennelentäjäksi. Vitusti Terkkuja kaikille teidän firman hyvännäköisille nartuille. T Joni

Onneksi kahvitaukoon on vielä hetki aikaa. :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tämänhetkinen kirjoitetaan yhteen, eikä sanan 'tiedustelisin' eteen taida kuulua pilkkua. Sanan 'mikä' eteen se taas tässä yhteydessä kuuluisi. Lisäksi yritelmäsi on melkoisen kapulakielinen, ja alussa on kongruenssivirhe. Arvosana 8-.
8-:iinuksella on tähän mennessä saanut kaikki mieluisat duunit. Mutta sihteeriltä ei irstasta seksiä kopiokoneen päällä. Yritetään parantaa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Laitoin eilen hakemuksen samasta yksiköstä, jossa nyt työskentelen, auenneeseen paikkaan. Paikka ei ole Hay-luokitukseltaan korkeampi, mutta työnkuva olisi hieman erilainen verrattuna nykyiseeni, eli siihen sisältyisi enempi matkustamista ja kouluttamista. Hakemus oli varmaan sellainen kasimiikka, eli ei varmaankaan sillä irtoa sihteeriltä irstasta seksiä kopiokoneen päällä, mutta luulisin työpaikkaan olevan ihan hyvät mahikset. Saas nähdä miten käy.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Nooh, miltäs tällä saralla näyttää?
Itsellä on taas haut päällä, syksyks pitää löytää hommia jostakin :p onse rankkaa taas ravailla kaikki vuokrafirmatkin läpi.... :wall:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Nooh, miltäs tällä saralla näyttää?
Itsellä on taas haut päällä, syksyks pitää löytää hommia jostakin :p onse rankkaa taas ravailla kaikki vuokrafirmatkin läpi.... :wall:
Taitaa mennä lomien yli ennen kuin mahdolliset uudelleenjärjestelyt meidän yksikössä toteutetaan. Viihdyn hyvin nykyisessä työnkuvassanikin, jossa meillä on tiivis työyhteisö, joten tuskin osaan olla pettynyt jos tuo hakemani työnkuva jossa matkustellaan enämpi, ei mulle lankea.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tuli oltua keskiviikkona eka vuokrafirman työhaastattelussa ja sitten tänään itse työpaikan eli http://www.suunto.fi/ työhaastattelussa. Työhaastattelu minusta todella hyvin :) Ensi viikon alussa selviää tulenko valituksi määräaikaiseen vähintään 6kk työsuhteeseen vai en.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Päivitetääs tännekin lopulta, jotta elokuun aikana pääsenen lopullisesti eroon kaikista velvoitteista ja rupean oman elämäni Turhapuroksi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Andy: ok, toivotaan sitli parasta :)

Joni: hyvä homma ja toisaalta onpahan taas kokemuksen rikkaampi jos ei natsaakaan :)

kouvo: asiaa, tohon pitäs pyrkiä itekin :p

Omalla kohdalla tilanne on selkeän epäselkee, nykynen soppari loppuu kuukauden päästä eikä mitään tietoa seuraavasta osotteesta...
Tälle viikolle on merkattuna 2 haastattelua kylläkin, pitäs vaan repiä jostain aikaa päästä niihin.... niin ja odotellaan myös nykysestä paikasta tietoa onko jatkoa vaiko eikö.... :D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tosiaan facebookissa jo mainitsin aiemmin. Tuli tänään puhelu ja saan puolen vuoden määräaikaista kokokoonpano töitä suunnolta! Ensi viikon Maanantaina alkaa. :thumbup: :ahem:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tosiaan facebookissa jo mainitsin aiemmin. Tuli tänään puhelu ja saan puolen vuoden määräaikaista kokokoonpano töitä suunnolta! Ensi viikon Maanantaina alkaa. :thumbup: :ahem:
Onnittelut!

Mut kirjota CV:hen kokoonpanotyöt sit yhteen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös