Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
kävinpä tossa allekirjottamassa työsopparin. vapun jälkeen alkaa hommat. :)

fiilis: happy.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Nyt olisi kai töitä tarjolla, mutta ihan väärässä paikassa. :dunno:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Näillä näkymin mä opiskelen tän kesän...
Kesäopiskelu muistelot: heinäkuun lopussa hommaa tenttikirjan, elokuun puolivälissä menee tenttiin, syyskuun alussa saa tuloksen ja ilmoittautuu kurssille.

:dunno:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Vinkkinä tulevaan: työt ruukaa olla aina ihan väärässä paikassa.
Luulisi niitä nyt sentään oikeasta maasta löytyvän, kun kriteerit eivät mitkään järin ihmeelliset ole. :jaska:

Kesäopiskelu muistelot: heinäkuun lopussa hommaa tenttikirjan, elokuun puolivälissä menee tenttiin, syyskuun alussa saa tuloksen ja ilmoittautuu kurssille.

:dunno:
Yhtä ranskan kurssia, joka on ehkä vähän oman tasoni yli, mutta ainoa TKK:lla kesällä ko. kielestä opetettava olen suunnitelut yrittäväni tehdä. Sitten varmaan Pythonia... :thumbfh:
Pitäisi varmaa paremmin katsella, saisiko jossain muualla luettua paremmin jotain järkeviä kursseja.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
semmonen juttu, että 2000-luvullakin (ehkä siksi erityisesti kun kaikki vaan nörtteilee) kannattaa käydä kysymässä itse paikan pomolta suoraan töitä. Noi mailit ja CV-liitteet hukkuu kovin helposti satojen vastaavien mukana..
 

Makkonen

Guest
Eikä tämäkään olisi varmaan Puupäälle vastenmielinen duunipaikka..
"Maailman paras työpaikka" brittimiehelle
Keskiviikko 6.5.2009 klo 08.36

Australialaiselle trooppiselle saarelle talonvahdiksi on valittu brittiläinen hyväntekeväisyysjärjestön työntekijä Ben Southall.

Kymmenettuhannet ihmiset eri puolilta maailmaa hakivat paikkaa.

Talonvahdin työpaikka sijaitsee Hamiltonin paratiisisaarella Suurella valliriutalla.

STT-AFP
:thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mites tuollaiseen vittuiluun reagoivat työvoimaviranomaiset? Meinaan vaan, että pukkasivatko karenssia sun muuta, jos nyt (en tiedä) olit työttömänä työnhakijana ennen tätä? Kuvitella saattaa, että noin nopea työtön-työssä balanssin heiluminen sotkee byrokratian rattaat.

Potentiaalisesti hiton vaikea tilanne virkamiehistä ja työttömyyskassasta riippuen.
Tsori, vähän myöhässä huomasin sun kyssärin...
Itse asiassa ei ollut mitään ongelmaa tällä kertaa, olin vielä ko. tapausken sattuessa irtisanomisajalla vanhasta duunista, eli en työtön...
Ko. firmahan olis silti palkannut mut mielellään, mutta kun kävi ilmi että ton mokan takia työtunnit olis pudonnu ihan liian alas (olis käytännössä pitänyt alkaa maksamaan työssäkäynnistä) niin päätin itse purkaa sopparin...
Ajoitus siis oli suht loistava, soppari purettiin Ma. aamuna, samana aamuna jolloin loppui irtisanomisaika = työkkäriin suoraan ja paperit vetämään liittoon...

Jos taas olisin ollut jo työtön, niin hommahan ei olis ollut noin simppeli varmastikaan...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
"Maailman paras työpaikka" brittimiehelle
Keskiviikko 6.5.2009 klo 08.36

Australialaiselle trooppiselle saarelle talonvahdiksi on valittu brittiläinen hyväntekeväisyysjärjestön työntekijä Ben Southall.

Kymmenettuhannet ihmiset eri puolilta maailmaa hakivat paikkaa.

Talonvahdin työpaikka sijaitsee Hamiltonin paratiisisaarella Suurella valliriutalla.

STT-AFP
:thumbup:
Ei varmaan paskempi homma. Ainakaan silloin Hamiltonit eivät itse ole paikan päällä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tämä nyt ei ole työnhakua ainakaan omalta osaltani viimeisellä kellonlyömällä, toiselta puolen ehkä vähän.

Tuossa tunti sitten (perjantaina klo 17:15) soiteltiin yhdestä paikasta, johon laitoin hakemuksen joskus helmikuussa, että vieläkö kiinnostaa, kun (vähän yllättäen ilmeisesti) heillä olisi nyt Karjaan toimipisteessä joku kesätyö vielä vapaana. Ensi maanantaina olen sitten menossa haastatteluun.

Pikkasen alkoi vain huolestuttamaan, mitä olen mahtanut hakemukseen rustata ruotsin kielen osalta. Karjaallahan se on enemmistökieli...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämä nyt ei ole työnhakua ainakaan omalta osaltani viimeisellä kellonlyömällä, toiselta puolen ehkä vähän.

Tuossa tunti sitten (perjantaina klo 17:15) soiteltiin yhdestä paikasta, johon laitoin hakemuksen joskus helmikuussa, että vieläkö kiinnostaa, kun (vähän yllättäen ilmeisesti) heillä olisi nyt Karjaan toimipisteessä joku kesätyö vielä vapaana. Ensi maanantaina olen sitten menossa haastatteluun.

Pikkasen alkoi vain huolestuttamaan, mitä olen mahtanut hakemukseen rustata ruotsin kielen osalta. Karjaallahan se on enemmistökieli...
Lycka till! :thumbup:
 

Makkonen

Guest
Tämä nyt ei ole työnhakua ainakaan omalta osaltani viimeisellä kellonlyömällä, toiselta puolen ehkä vähän.

Tuossa tunti sitten (perjantaina klo 17:15) soiteltiin yhdestä paikasta, johon laitoin hakemuksen joskus helmikuussa, että vieläkö kiinnostaa, kun (vähän yllättäen ilmeisesti) heillä olisi nyt Karjaan toimipisteessä joku kesätyö vielä vapaana. Ensi maanantaina olen sitten menossa haastatteluun.

Pikkasen alkoi vain huolestuttamaan, mitä olen mahtanut hakemukseen rustata ruotsin kielen osalta. Karjaallahan se on enemmistökieli...

hienoa! :thumbup:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tossa iltapäivällä olin myyrmäen työvoimatoimistossa ja työvalmentajien kanssa etsitään nyt duunia tässä Toukokuun ajan ja toivottavasti natsaa ny joku!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lycka till! :thumbup:
Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)

Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa. :p
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä... :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)

Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa. :p
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä... :rolleyes:
Jos et sinä pärjää, niin kukas sitten! Hyvä juttu! :thumbup:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)

Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa. :p
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä... :rolleyes:
Onneja nyt vielä tätäkin kautta! :thumbup: Pärjäsit Stukhomassakin, niin mikset sit Karjaalla :ahem:
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Mä sain töitä! :eek!: (Jollen nyt tietämättäni oli pilannut luottotietojani)

Haastattelussa selvisi, että Karjaan lisäksi välillä työskentelen Tammisaaressa. :p
Hivenen oma pärjääminen pelottaa, mutta ehkä se tästä... :rolleyes:
Hienoa S.A! Paljon onnitteluja myös täältä! :thumbup:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös