On yhdyssana. Ja ei kai kukaan tähän uteluun uskalla rehellisesti vastata, kun toinen puolisko voi lukeaMiun mielestä on
On yhdyssana. Ja ei kai kukaan tähän uteluun uskalla rehellisesti vastata, kun toinen puolisko voi lukeaMiun mielestä on
Uskaltaa jos ei sitä toista puoliskoa ole lain..Ja ei kai kukaan tähän uteluun uskalla rehellisesti vastata, kun toinen puolisko voi lukea
Tai jos ei ole mitään salattavaa toiselta.Uskaltaa jos ei sitä toista puoliskoa ole lain..
Kyllä niihin usein jonkinlaista yhtymistä liittyy.Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn et onko työpaikkaromanssit yhdys sana vai ei :tongue:
Joku voi olla sellaisen kanssa jopa naimisissa. Ehkäpä ovat jopa lisääntyneet.Uskaltaa jos ei sitä toista puoliskoa ole lain..
EI välttämättä usein.. tais siis..Kyllä niihin usein jonkinlaista yhtymistä liittyy.
Ei välttämättä VAI ei usein? Tai niin, mistä minä tiedän....EI välttämättä usein.. tais siis..
Kyllä.Ei välttämättä VAI ei usein? ....
Kaiketi tuohon 'jacques' vaihtoehtoon, koska et ole ihastunut/rakastunut.Lasketaanko se mihin ryhmään, jos ei ollut mitään ihastumista eikä rakastumista, mutta liikuttiin tosi paljon yhdessä ja toisinaan ravintolaillan jälkeen päädyttiin samaan sänkyykin? Ei se silti ollut lähellekään pelkkä seksisuhde vaan enemmänkin hyvää ystävyyttä.
Mutta et panisi vastaan?Nykyisessä työpaikassa on myös itseäni pari vuotta vanhempi naistyöntekijä, jonka kanssa tulee viihteellä yleensä kikkailtua. Mutta ei siitä sen enempää kun ei kerrottavaakaan sen kummemmin ole. Ainakaan vielä.
Tottakai panisin.Mutta et panisi vastaan?
Sama.. Viimeisin tapaus taisi vaan saada potkut kun ei ole pariin viikkoon näkynyt. Olis pitänyt uskoa foorumin panomiehiä sen suhteen. :thumbfh:Muutaman kerran. Ihastun yleensä vain niihin naisiin jotka puhuu mulle. Tai katsoo mua. Tai muutenkin.
Jacqueshan ihastu kerran vahingossa sellaseen lattianvahauskoneeseenkin kun luuli sitä naiseksi joka katsoi häntä. Kun rillit oli huurussa kylmänä talvipäivänä. Kerkes pyytää jo trefeillekin kunnes pyyhki klasit.Sama.. Viimeisin tapaus taisi vaan saada potkut kun ei ole pariin viikkoon näkynyt. Olis pitänyt uskoa foorumin panomiehiä sen suhteen. :thumbfh:
Ohoh, tuo oli jo loistava suoritus. :thumbup:Jacqueshan ihastu kerran vahingossa sellaseen lattianvahauskoneeseenkin kun luuli sitä naiseksi joka katsoi häntä. Kun rillit oli huurussa kylmänä talvipäivänä. Kerkes pyytää jo trefeillekin kunnes pyyhki klasit.
Mä oikeesti luulin että et ois kertonut tätä mun 'vuosisadan rakkaustarinaa' julkisesti, olihan tää mulle se "once in the lifetime". :mad_old:Jacqueshan ihastu kerran vahingossa sellaseen lattianvahauskoneeseenkin kun luuli sitä naiseksi joka katsoi häntä. Kun rillit oli huurussa kylmänä talvipäivänä. Kerkes pyytää jo trefeillekin kunnes pyyhki klasit.
Runar vielä naamioi tuon jutun ihan kuin se olis tapahtunut jollekin Jacques-merkkiselle mielikuvitusolennolle, mutta sä itte mokasit kun tulit tunnustamaan koko homman. :nope:Mä oikeesti luulin että et ois kertonut tätä mun 'vuosisadan rakkaustarinaa' julkisesti, olihan tää mulle se "once in the lifetime". :mad_old: