Työpaikkaromanssit

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Oletko koskaan ihastunut/rakastunut työkaveriisi?

• Kyllä olen

Äänet: 43 58,9%
  • En ole

Äänet: 12 16,4%
  • Ei ole työkavereita, jacques yms.

Äänet: 18 24,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    73

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Lasketaanko se mihin ryhmään, jos ei ollut mitään ihastumista eikä rakastumista, mutta liikuttiin tosi paljon yhdessä ja toisinaan ravintolaillan jälkeen päädyttiin samaan sänkyykin? Ei se silti ollut lähellekään pelkkä seksisuhde vaan enemmänkin hyvää ystävyyttä.

Sue_me

Well-known member
Joutuu myöntään että kyllä olen ollut ihastunut.

Ekassa työpaikassani yläasteen ikeestä vapauduttuani oli itseäni pari vuotta vanhempi muija. Sen kanssa sitten oltiin ku paita ja perse työmaalla ja eihän nuori nulikka voinut olla ihastumatta sanavalmiiseen viehättävään naisenalkuun. Harmi vaan että sillä oli jo entuudestaan joku karvaperse nurkissa pyörimässä :eek:

Nykyisessä työpaikassa on myös itseäni pari vuotta vanhempi naistyöntekijä, jonka kanssa tulee viihteellä yleensä kikkailtua. Mutta ei siitä sen enempää kun ei kerrottavaakaan sen kummemmin ole. Ainakaan vielä.

Makkonen

Guest
Lasketaanko se mihin ryhmään, jos ei ollut mitään ihastumista eikä rakastumista, mutta liikuttiin tosi paljon yhdessä ja toisinaan ravintolaillan jälkeen päädyttiin samaan sänkyykin? Ei se silti ollut lähellekään pelkkä seksisuhde vaan enemmänkin hyvää ystävyyttä.
Kaiketi tuohon 'jacques' vaihtoehtoon, koska et ole ihastunut/rakastunut.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kyllä olen.
Ekassa työpaikassani keittiössä työskennellyt nainen oli ihastukseni kohde.

Nykyisessä työpaikassa... no, onhan siellä naispuoleisia, joten kai niihin ihastuakin vois, vaikka ajatus sellaisesta tällä hetkellä tuntuukin aika kaukaiselta.

Mut eihän sellaista voi itse päättää, tunteet tulee ja vie mennessään... ym. romanttista paskaa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Muutaman kerran. Ihastun yleensä vain niihin naisiin jotka puhuu mulle. Tai katsoo mua. Tai muutenkin.
Sama.. Viimeisin tapaus taisi vaan saada potkut kun ei ole pariin viikkoon näkynyt. Olis pitänyt uskoa foorumin panomiehiä sen suhteen. :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sama.. Viimeisin tapaus taisi vaan saada potkut kun ei ole pariin viikkoon näkynyt. Olis pitänyt uskoa foorumin panomiehiä sen suhteen. :thumbfh:
Jacqueshan ihastu kerran vahingossa sellaseen lattianvahauskoneeseenkin kun luuli sitä naiseksi joka katsoi häntä. Kun rillit oli huurussa kylmänä talvipäivänä. Kerkes pyytää jo trefeillekin kunnes pyyhki klasit.

Makkonen

Guest
Jacqueshan ihastu kerran vahingossa sellaseen lattianvahauskoneeseenkin kun luuli sitä naiseksi joka katsoi häntä. Kun rillit oli huurussa kylmänä talvipäivänä. Kerkes pyytää jo trefeillekin kunnes pyyhki klasit.
Mä oikeesti luulin että et ois kertonut tätä mun 'vuosisadan rakkaustarinaa' julkisesti, olihan tää mulle se "once in the lifetime". :mad_old:

burb

.
Mä oikeesti luulin että et ois kertonut tätä mun 'vuosisadan rakkaustarinaa' julkisesti, olihan tää mulle se "once in the lifetime". :mad_old:
Runar vielä naamioi tuon jutun ihan kuin se olis tapahtunut jollekin Jacques-merkkiselle mielikuvitusolennolle, mutta sä itte mokasit kun tulit tunnustamaan koko homman. :nope: