Työpaikkaromanssit

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Oletko koskaan ihastunut/rakastunut työkaveriisi?

  • Kyllä olen

    Äänet: 43 58,9%
  • En ole

    Äänet: 12 16,4%
  • Ei ole työkavereita, jacques yms.

    Äänet: 18 24,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    73

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar vielä naamioi tuon jutun ihan kuin se olis tapahtunut jollekin Jacques-merkkiselle mielikuvitusolennolle, mutta sä itte mokasit kun tulit tunnustamaan koko homman. :nope:
Oli motoristilla huivi liian korkealla tai kypärässä liian tumma visiiri, koska EIHÄN MULLA OLE EDES KLASEJA! :thumbdown:nope::ahem::D:eek!::alppu:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Luulin ensiksi että toikissa kyseltiin työpaikkaromaaneista. Mutta ei kai semmosia ole edes olemassakaan. Hevosmiehiä ne on. Ja naiset eläkkeellä selkävaivojen takia. Sitä se teettää kun raskaita esineitä kantaa mekossaan.:eek:
 

Makkonen

Guest
TILANNE PÄÄLLÄ!!!
:)
-HAZARDI!!!!
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oltko jo oppinut kirjoittaman työpaikaromanssin yhteen? Vai edelleen kurskilinjalla?
Olskose työ paikka RO manSSi.

Lady GaGa äänellä

raaraaummmammaa ma ma ummammaa ma ma ummamammmamm.... .. ... .. .bätroomanchee



Kannataako lähteä vielä paikalliseen, jos siellä olis karaoookke ?

:thumbfh:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kannataako lähteä vielä paikalliseen, jos siellä olis karaoookke ?

:thumbfh:
Karaokeen ei kannata ikinä mennä jos muita vaihtoehtoja on tyrkyllä. Toki valomerkkiajankohtakin sanelee paljon.
 

Örfil

Guest
Olen toki. Kerran löysin itseni erään työkaverin punkasta. Tosin en ollut tähän kyseiseen naisihmiseen lainkaan ihastunut. Känni vei miestä...kaiken lisäksi tuli vähän kiire kun sen ukko oli yön putkassa ja pelkäsin että jään rysän päältä kiinni.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tuli mieleen, että lukioaikainen tyttöystäväni löysi itsensä (lukion jälkeen ensimmäisessä työpaikassaan) parinkin työkaverinsa sängystä. Olin laimea ja munaton kumppani.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kerran kaksi miespuolista työkaveriani löysivät toisensa minun sängystäni. Itse makasin olohuoneen lattialla perse pystyssä.

Mutta se on toinen tarina se!
 
Ylös