FW08
Registered User of Talent
Ostan.
Höhlä. Et ole "oikeaa kohderyhmää". Sulla riittää ikä ostaa Alkosta tai Neuvostoliitosta.
Ostan.
Ostan.
Höhlä. Et ole "oikeaa kohderyhmää". Sulla riittää ikä ostaa Alkosta tai Neuvostoliitosta.
Piti käydä tänään yhdessä business meetingissä vieraana mutta perhana jossai tuol espoos yms ääh.
Jotain verkostomarkkinointi hässäkkää? Helppoa rahaa ja eläkkeelle kolmekymppisenä?
Joni pääsisi pitkälle ihan vanhempiensa viinakaapin sisällön myymällä.
Pistetäänkö siis "Jonin viinakauppa" pystyyn? :ahem::alppu:
Tuskin liian vanha olet, sulla vaan on liian vähän työkokemusta.Mutjoo oon kait liian vanha ei voi mitää.
Noniin sain ainakin ensi viikolle "pitkästä aikaa" ma-ti 8 tunnin työvuorot![]()
Mitäs hommia?
Hyllyttämistä.
Siis...bannausta?
Olipas se nopea vastaus.
Ruokakaupassa bannaaminen kuulostaa kyllä ihan unelmaduunilta.
Tänään tuli käytyä "nuorten mahdollisuuksien työtorilla" Tikkurilan te-toimistolla. Tuli juteltua monien työnantajien kanssa ja mulle luvattiin että saan ihan varmasti töitä kaupungin kautta.![]()
Mitähän töitä mahtaa olla kyseessä, kun tuota hymiötä käytät? :doubtful:
Kai se jotain kotitalousvähennyskelpoisia hoivapalveluja kotirouville meinaa. Vois olla ihan passeli pesti Jonille.
Mitä? Eikö enää kaskivalkeita?
kokoonpanijat
Hei
Kiitos hakemuksestasi ja kiinnostuksestasi yritystämme sekä avoinna olleita paikkoja kohtaan. Olen pahoillani, että vastauksen saapuminen kesti näin pitkään, mutta hakemuksia tuli todella runsaasti ja kesti aikansa käydä tarpeelliset haastattelut yms. läpi. Nyt olemme kuitenkin edenneet rekrytoinnissa ja palkanneet tehtävään ne henkilöt, joiden katsoimme soveltuvan parhaiten tehtävään niin koulutuksensa kuin työkokemuksensakin puolesta. Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut Sinuun.
Toivotan Sinulle hyvää lopputalvea ja onnea tulevaisuuden haasteisiin.
Ystävällisin terveisin
Thermo Fisher Scientific Oy
Heidi Rainesalo
Tänään tuli käytyä "nuorten mahdollisuuksien työtorilla" Tikkurilan te-toimistolla. Tuli juteltua monien työnantajien kanssa ja mulle luvattiin että saan ihan varmasti töitä kaupungin kautta.![]()