Esim. sillä tavoin, ettei sitä omistuskämppää todellisuudessa ole muualla kuin kyseisen henkilön märissä unelmissa.
Jaa, että Joni maksasi vuokraa vankilakartanon kidutussellistä.
Esim. sillä tavoin, ettei sitä omistuskämppää todellisuudessa ole muualla kuin kyseisen henkilön märissä unelmissa.
Niin joko se on märkä unelma tai sitten varat on saatu muiden syiden vuoksi tai vanhemmilta. Jotenkin on sellainen fiilis, että voisi olla keskimmäisestä kyse?
Vastikkeet tai sähkö/vesi nyt maksaa kuiteskin. Ja on aika suuria eroja vastikkeissa.
Niin yleisesti Jonista kirjoitin vaan.Niin ja sitten on sekin mahdollisuus, että tarkoitin ihan yleisesti, koskien siis myös vuokralla asuvia, että ehkä kuitenkin mieluummin töihin, vaikkei siitä mitään käteen jäisikään, kuin kortistoon, josta ei sieltäkään jää mitään käteen.
...paitti känsät ja karvat, mutta se on toinen juttu.
Hei,
Olemme löytäneet sopivan henkilön hakemaamme xxxx tehtävään.
Kiitos kuitenkin kiinnostuksesta yritystämme!
Terveisin,
Oma esimieheni ainakin jaksaa valaa uskoa tulevaan ja pitää ilmapiirin hyvänä alaisten kesken.
Yksi syistä miksi ylipäätään vielä jotenkin viihdyn hieman junnaamaan jääneessä duunissani.
Ei lainkaan merkityksetön asia tämä.
Mutta välillä omiin asioihin. Kohta alan samaan korvausta. (eipä mennyt pitkään :eek!:, summa vielä arvoitus)
Ja hylsykin tuli aamulla.
Arvasin, että toi huomio tehdään, kun sensuroin tehtävän.Ei taida sun iässä päästä xxxx-hommiin vaikka millainen työkalupakki olis.
Arvasin, että toi huomio tehdään, kun sensuroin tehtävän.![]()
Se että voiko mua irtisanoa kun olen saikulla, ei ole mulle ihan selvä.
Ei kai siihen mitään estettä ole? Äiteemuorikin irtisanottiin pitkän sairasloman aikana muutaman muun ohella tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia. Tosin siellä hommat lisääntyi irtisanomisaikana ja hänet pyydettiin sääntöjen mukaan takaisin töihin. Suostui tietysti, vaikka tiesikin ettei pysty enää töihin palaamaan, muttei sitä tarvinnut työnantajalle kertoa.
Ei kai siihen mitään estettä ole? Äiteemuorikin irtisanottiin pitkän sairasloman aikana muutaman muun ohella tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia. Tosin siellä hommat lisääntyi irtisanomisaikana ja hänet pyydettiin sääntöjen mukaan takaisin töihin. Suostui tietysti, vaikka tiesikin ettei pysty enää töihin palaamaan, muttei sitä tarvinnut työnantajalle kertoa.
Ei. Itseasiassa kun olen itse tilanteen aiheuttanut, minulla ei ole varaa olla katkera. Irtisanoin itseni 2012 ja perustin oman yrityksen, joka ei menestynyt. Syitä on monia, muttaMosse
Vetääkö työttömyys noin katkeraksi?
Kusi ns. Kapitalistiä silmään.![]()
Sen mitä itse muistan pykäliä niin sairaslomalla tai vuosilomalla olevaa ei saa häiritä YT-kutsuilla.Mutta kun pidän 6 vkoa lomia pois heinä/elokuussa, niin sinä aikana voi kutsu napsahtaa yt:hen ja jopa irtisanoa.
Sen mitä itse muistan pykäliä niin sairaslomalla tai vuosilomalla olevaa ei saa häiritä YT-kutsuilla.
Normaalina työpäivänä sitten voi kyllä mutta työnantaja ei voi kesken lomien noilla asioilla häiritä.
Tämä oli siis Pro-liiton kanta v. 2009 aiheeseen, tuskimpa tuo on muuttunut mutta en toki tiedä sun alan TES:stä mitään....
Suomalainen ja japanilainen yritys päättivät järjestää vuosittain soutukilpailun 8-miehisin joukkuein. Molemmat joukkueet harjoittelivat pitkään ja kovaa. Kun kilpailupäivä tuli, molemmat joukkueet olivat mielestään huippukunnossa, mutta japanilaiset voittivat ylivoimaisesti kilometrillä.
Tappion jälkeen suomalaisten joukossa vallitsi tappiomieliala. Yrityksen korkein johto päätti kuitenkin, että imagosyistä heidän olisi pakko voittaa seuraavan vuoden kisa. He asettivat projektiryhmän ratkaisemaan ongelmaa. Pitkien analyysien jälkeen ryhmä havaitsi, että japanilaisilla oli seitsemän soutajaa ja yksi mies peräsimessä kun taas suomalaisilla oli yksi soutaja ja seitsemän perämiestä.
Tässä kriisitilanteessa johto osoitti huomattavaa toimintakykyä. Päätettiin palkata konsultit tutkimaan oman joukkueen koostumusta. Muutaman kuukauden työn jälkeen asiantuntijat tulivat siihen johtopäätökseen, että joukkueessa oli liian monta ohjaajaa ja liian vähän soutajia.
Asiantuntijoiden raportin perusteella yrityksen johto teki välittömästi muutoksia joukkueeseen. Nyt joukkueessa oli neljä perämiestä, kaksi yliperämiestä, joukkueenjohtaja ja soutaja. Lisäksi soutajan motivoimiseksi kehitettiin bonuspistejärjestelmä.
"Meidän on laajennettava hänen työnkuvaansa ja annettava hänelle enemmän vastuuta."
Seuraavana vuonna japanilaiset voittivat kahdella kilometrillä. Suomalainen joukkue erotti soutajan huonoon työsuoritukseen vedoten, mutta maksoi kuitenkin bonuksen johdolle sen osoittamista ponnisteluista.
Ensi vuotta varten suomalaiset ovat nyt kehittämässä uutta venettä.
Noinhan kunnallinen ja valtiollinen hallinto toimii.
Ja yksityiset firmat eivät?