Joni
Well-known member
Ostan Jonille korin lonkeroa (saa valita maun ja merkin itse), siinä vaiheessa kun on työsopimus kourassa, joka ei ole määräaikainen ja koeaika lusittuna.:ahem:
Talteen tämä.
Ostan Jonille korin lonkeroa (saa valita maun ja merkin itse), siinä vaiheessa kun on työsopimus kourassa, joka ei ole määräaikainen ja koeaika lusittuna.:ahem:
Talteen tämä.![]()
Ei ole itsetunto kohdillaan. Ostat pussin kokkelia ja vedat pari linjaa. Sitten rinta rottingilla tyohaastatteluun ja otat tilan haltuun.
Nyt on kaikki tehty ja täytetty. Huomenna luovutellaan työntekovälineet töinantajalle (tai no, puhelin säilyy toistaiseksi, koska matkapuhelinetu irtisanomisajalla). Kevyt, keväinen ja raikas fiilis. Hyvä tästä tulee...
Mulle tuli kutsu Työk...siis TE-keskuksen valmentajan juttusille. Ihmetteli, että miten näin "huikealla CV:llä" on edes mahdollista olla työttömänä.
En oikein tiedä tuliko tuosta hyvä mieli vai vitutus.
Uusi työsopimus allekirjoitettu eilen. Parin viikon huilaus ja uudella innolla kehiin.
Miten on mahdollista, vaikket ennättänyt käydä työkkärin kurssilla opettelemassa kaikkia työhaastattelun niksejä ja kikkoja? Varmaan jotain aloittelijan tuuria.
Olen ajatellut ottaa kopiot miehen ulosteista.
Olen ajatellut ottaa kopiot miehen ulosteista.
Uusi työsopimus allekirjoitettu eilen. Parin viikon huilaus ja uudella innolla kehiin.
Mulle tuli kutsu Työk...siis TE-keskuksen valmentajan juttusille. Ihmetteli, että miten näin "huikealla CV:llä" on edes mahdollista olla työttömänä.
En oikein tiedä tuliko tuosta hyvä mieli vai vitutus.
Jaahas, et sitten jonitellut pitkään. Varmaan muutamassa kebab-paikassa ja Tallinnassa kerkeät käymään?:doubtful:
Oliko tuo "huikea CV" tarkoituksella lainausmerkeissä?