Työpaikkaromanssit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko koskaan ihastunut/rakastunut työkaveriisi?

• Kyllä olen

Äänet: 43 58,9%
  • En ole

Äänet: 12 16,4%
  • Ei ole työkavereita, jacques yms.

Äänet: 18 24,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    73
Runar vielä naamioi tuon jutun ihan kuin se olis tapahtunut jollekin Jacques-merkkiselle mielikuvitusolennolle, mutta sä itte mokasit kun tulit tunnustamaan koko homman. :nope:

Oli motoristilla huivi liian korkealla tai kypärässä liian tumma visiiri, koska EIHÄN MULLA OLE EDES KLASEJA! :thumbdown:nope::ahem::D:eek!::alppu:

Luulin ensiksi että toikissa kyseltiin työpaikkaromaaneista. Mutta ei kai semmosia ole edes olemassakaan. Hevosmiehiä ne on. Ja naiset eläkkeellä selkävaivojen takia. Sitä se teettää kun raskaita esineitä kantaa mekossaan.:eek:

TILANNE PÄÄLLÄ!!!
:)
-HAZARDI!!!!

Viimeksi muokattu:
Oltko jo oppinut kirjoittaman työpaikaromanssin yhteen? Vai edelleen kurskilinjalla?

Olskose työ paikka RO manSSi.

Lady GaGa äänellä

raaraaummmammaa ma ma ummammaa ma ma ummamammmamm.... .. ... .. .bätroomanchee

Kannataako lähteä vielä paikalliseen, jos siellä olis karaoookke ?

:thumbfh:

Olen toki. Kerran löysin itseni erään työkaverin punkasta. Tosin en ollut tähän kyseiseen naisihmiseen lainkaan ihastunut. Känni vei miestä...kaiken lisäksi tuli vähän kiire kun sen ukko oli yön putkassa ja pelkäsin että jään rysän päältä kiinni.

Tuli mieleen, että lukioaikainen tyttöystäväni löysi itsensä (lukion jälkeen ensimmäisessä työpaikassaan) parinkin työkaverinsa sängystä. Olin laimea ja munaton kumppani.

Kerran kaksi miespuolista työkaveriani löysivät toisensa minun sängystäni. Itse makasin olohuoneen lattialla perse pystyssä.

Mutta se on toinen tarina se!