Saara, olet tosi kiitettävästi pitänyt tätä osiota pystyssä ja jospa taas kerran koettaisin tänne tulla useammin... Kaikki draama Kimin kanssa on vetänyt voimia pois plus sain juuri tietää syyn omaan väsymykseeni, raudanpuute. Olen allerginen kaikille ruoille missä on rautaa niin että olisi pitänyt tajuta aikaisemmin. Nyt sitten otan kaksin käsin rautatabletteja
Katselin sinun nimimerkkiä Saara ja olen varmaan kysynyt aikaisemmin mutta kysyn nyt uudemman kerran: Kumman valitsisit, Kimin vai Alonson?
Syy tähän on että laitoin yhdelle suljetulle foorumille yhden listan kysymyksiä miehille ja meille kolmelle naiselle laitettiin sitten tämä - tässä on ne kilteimmät kysymykset
- mutta olen ainoa Kimi-fani siellä ja Kimi on jatkuvan pilailun aiheena
Eli... mitä vastaisitte tähän tytöt
1. Onko Kimi ollut syy siihen että viimeisin suhteesi meni poikki? Onko hän usein ollut syynä siihen?
2. Kun olet suhteessa niin onko Kimi fantasioissasi?
3. Kun harrastat seksiä niin käytätkö usein mielikuvia Kimistä ja jos näin on niin harrastatko silloin seksiä Kimin kanssa?
4. Onko sinulla tapana nalkuttaa?
5. Osaatko kuunnella keskeyttämättä?
6. Jos voisit valita Kimin tai jonkun hyvin rikkaan menestyvän työnarkomaanin välillä niin kumman ottaisit?
7. Uskotko ralliin formula ykkösten jälkeen?
8. Uskotko paluuseen formula ykkösiin vuoden poissaolon jälkeen?
9. Jos katsot elämääsi niin oletko valinnut Kimin jonkun tavallisen ihmisen yli ja jos olet, kuinka usein?
No niin tytöt, ei kun vastailemaan