Tyttöjen topic

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Voi että... Kiva mennä luennolle punaisilla silmillä, voi ketutus sen Kimin kanssa. En ollut halunnut uskoa tähän vaihtoehtoon ja nyt on niin kurja olo.
Pahin aamu vähään aikaan. Kyllä pisti kyyneleet silmiin, mutta kyllä tästä selvitään. Outoa ajatella formuloita ilman Kimiä. Kimi on kuitenkin ajanut siellä melkein koko sen ajan mitä olen seurannut ykkösiä. Tuntuu, että Kimi on ollut siellä aina ja ensi kaudella ei olekaan niin. Haikeaa...

Mutta ajot jatkuu sekä formuloissa että Kimillä jossain muualla. Eikä Kimin kannatus tähän lopu. Pitää vaan F1 puolelta valita uusi suosikki, jolle hurrata. :thumbup:

Saara

Faster Than You
Kyllä tästä selvitään mutta olisi paljon helpompi käsitellä asiaa jos sen olisi tiennyt aikaisemmin, siis ennen kun vika kisa oli ohi. Mun vieressä luennolla oli yks mukava vanhempi nainen joka kerto kuinka se oli nähny Kimin kesällä Jyväskylän rallissa ja sano et kannattaa sitte mennä ens vuonna Laajavuoreen kattomaan, siellä näkee parhaiten. Paras olla että ajaa edes siellä! Oli kiva kun silläkin on kiinnostunusta lajiin, en jaksa monelle kaverille ees puhua asiasta, ne kuitenkin sanoo et mitä sitte.

Jenni

Active member
Harmittaa ihan sikana että Kimi lopettaa. En todellakaan tuu enää jännittämään F1-kisoja samalla tavalla kun Kimi ei siellä enää ole... jatkan toki F1:sen seuraamista, ja varmasti ihan mielenkiintonen ja dramaattinen kausi tulossa, mutta on liian outoa että Jäämies ei enää ole startissa. Kyllä se vaan jonkinlaisen aukon jättää sarjaan poissaolollaan.

Toisin sanottunu siis paska fiilis :thumbfh:

Kukaan kavereista ei todellakaan ymmärrä tuskaani, mutta onneks äiti ymmärtää kun itsekin on Kimi-fani :D

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Parasta Kimin sitten onkin ajaa Jyväskylässä.:mad_old::D Mulla oli suunnitelmissa, että lähen ens vuonna kattomaan ykkösiä jonnekin, että näkis Kimin vielä ajamassa siellä. Mutta ne suunnitelmat koki nyt pienen takaiskun. En ehkä kuitenkaan vielä täysin peru suunnitelmiani.... No Jyväskylään ainakin on melkein pakko päästä rallia katsomaan, tai jos Kimi ajaa Arctic Lapland Rallyssa.

Ei minunkaan kaverit ymmärrä minun kaikkia pakkomielteitä. Harmi, että formulat on yksi niistä, joita eivät ymmärrä, eivätkä välttämättä haluakaan ymmärtää.:)

Saara

Faster Than You
Koskas se Jyväskylän ralli muuten ajetaan?? Voi surkeus, oon luultavasti koko kesän Englannissa...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Koskas se Jyväskylän ralli muuten ajetaan?? Voi surkeus, oon luultavasti koko kesän Englannissa...
1.8.2010 starttaa

Siellä voi olla kerrankin ihan tungosta jos Kimi WRC-kalustolla pääsee ajamaan.

Edit: Sori kun kirjotin tänne kun en oo tyttö, mut tykkään kyllä tytöistä.

Saara

Faster Than You
1.8.2010 starttaa

Siellä voi olla kerrankin ihan tungosta jos Kimi WRC-kalustolla pääsee ajamaan.

Edit: Sori kun kirjotin tänne kun en oo tyttö, mut tykkään kyllä tytöistä.
Kyllä tänne muutkin saa kirjottaa, varsinkin jos tykkää tytöistä :)

Voi harmi tuo rallin ajankohta, mitä luultavimmin olen silloin Englannissa...

Mutta nyt pidän peukut pystyssä ja sormet&varpaat ristissä että Kimi siirtyis Mersulle!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Pakko olla vähän ilonpilaaja ja kertoa, että Kimi Mercedesille -uutisen takana oleva brasilialaistoimittaja oli vasta edellisenä päivänä kirjoittanut yhtä "varmana tietona", että Kimi on allekirjoittamassa sopimusta Citroënin kanssa WRC-kaudesta 2010. En pitäisi täysin mahdottomana, että Kimin saisi perumaan välivuosipuheensa riittävällä voitelulla, mutta tuohon Globon "uutiseen" ei toiveitaan kannata laittaa.

FO110K

Banned
Pakko olla vähän ilonpilaaja ja kertoa, että Kimi Mercedesille -uutisen takana oleva brasilialaistoimittaja oli vasta edellisenä päivänä kirjoittanut yhtä "varmana tietona", että Kimi on allekirjoittamassa sopimusta Citroënin kanssa WRC-kaudesta 2010. En pitäisi täysin mahdottomana, että Kimin saisi perumaan välivuosipuheensa riittävällä voitelulla, mutta tuohon Globon "uutiseen" ei toiveitaan kannata laittaa.
Toisaalta, johan se S. Robertsonkin on pyörrellyt puheitaan aika mukavasti ;)

Saara

Faster Than You
En pidä Mersu-uutista totena mutta pieni hippu toivoa pitää aina olla. En aio innostua liiaksi, sattuu kun putoaa korkealta niin kuin eilen aamulla.

Saara

Faster Than You
Ja sieltä se pudotus tuli, mukava sentään että Kimi oli se joka palautti maan pinnalle. Olisi kyllä ollut kiva unelmoida ja elää toivossa vielä hetki.

Q: Kimi, we learned yesterday that you are thinking of taking a year off from Formula One racing. What is the state of affairs?
Kimi Raikkonen: Yes, that appears to be the case. I could not agree terms with McLaren so I have decided to take a one-year sabbatical.

Q: You always said that your staying in Formula One was dependant on having a competitive car. Presumably you now feel this is not achievable for 2010?
KR: Yes. I felt McLaren offered the best opportunity to win races and challenge for the drivers’ championship and if that would not work the one-year break is the result. And to be honest, I will only return in 2011 if a competitive drive is available.

Lähteenä Formula1.com
Q: What about moving to the newly formed Mercedes GP team? Have you put out any feelers towards Brackley?
KR: No, I have not held talks with Brawn. I feel they will run two German drivers next year now that Mercedes are involved.

Saara

Faster Than You
Ootteko ikinä toivonu olevanne yhtä rentoja kun Kimi. Tyypistä on kiva lähteä vähän lomille ja kattoo sit jos ehkä joskus myöhemmin sais jonkunlaisen työpaikan ens vuodeks tai sitte ei.. Voiko joku oikeesti olla noin rento? :D

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ootteko ikinä toivonu olevanne yhtä rentoja kun Kimi. Tyypistä on kiva lähteä vähän lomille ja kattoo sit jos ehkä joskus myöhemmin sais jonkunlaisen työpaikan ens vuodeks tai sitte ei.. Voiko joku oikeesti olla noin rento? :D
Jos minullakin olisi 100 miljoonaa euroa pankissa ja Jennin näköinen vaimo,niin ottaisin myös itse aika rennosti.:D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ja sieltä se pudotus tuli, mukava sentään että Kimi oli se joka palautti maan pinnalle. Olisi kyllä ollut kiva unelmoida ja elää toivossa vielä hetki.

Q: Kimi, we learned yesterday that you are thinking of taking a year off from Formula One racing. What is the state of affairs?
Kimi Raikkonen: Yes, that appears to be the case. I could not agree terms with McLaren so I have decided to take a one-year sabbatical.

Q: You always said that your staying in Formula One was dependant on having a competitive car. Presumably you now feel this is not achievable for 2010?
KR: Yes. I felt McLaren offered the best opportunity to win races and challenge for the drivers’ championship and if that would not work the one-year break is the result. And to be honest, I will only return in 2011 if a competitive drive is available.

Lähteenä Formula1.com
Q: What about moving to the newly formed Mercedes GP team? Have you put out any feelers towards Brackley?
KR: No, I have not held talks with Brawn. I feel they will run two German drivers next year now that Mercedes are involved.
Monta kertaa on nähty, ettei pidä uskoa mihinkään niin kauan kuin on täysi varmuus (tässä tapauksessa mersun kuskit vahvistettu). Se on vaan niin nähty monta kertaa, että ensin kiistellään ja kierrellään ja vähän myöhemmin huhut sitten kuitenkin toteutuu.

Saara

Faster Than You
Olen laittanut privaattiviestiä että pääsisin maksamaan itseni vip-jäseneksi muttei vieläkään ole tullut vastausta..

Saara

Faster Than You
Mitä mieltä tytöt on The Timesin kuskirankkauksesta: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/formula_1/article6880955.ece

Keräsin nykuskit tähän:

8. Alonso
13. Räikkönen
16. Button
21. Hamilton
36. Massa
38. Barrichello (37 oli kaksi kertaa, tulkitsin sen näin)

Alonso ainoana nykykuskina top kympissä ja vielä brittilistalla, taisi olla asiantuntevat puolueettomat tekijät. Olen Kimin sijaan ihan tyytyväinen, onhan hän toisena vaikka tietenkin olisi voinut vaihtaa paikkaa Alonson kanssa. Se mikä minua ihmetyttää eniten on Button noin korkealla Hamiltonin edellä...

Saara

Faster Than You
Saara, olet tosi kiitettävästi pitänyt tätä osiota pystyssä ja jospa taas kerran koettaisin tänne tulla useammin... Kaikki draama Kimin kanssa on vetänyt voimia pois plus sain juuri tietää syyn omaan väsymykseeni, raudanpuute. Olen allerginen kaikille ruoille missä on rautaa niin että olisi pitänyt tajuta aikaisemmin. Nyt sitten otan kaksin käsin rautatabletteja ;)

Katselin sinun nimimerkkiä Saara ja olen varmaan kysynyt aikaisemmin mutta kysyn nyt uudemman kerran: Kumman valitsisit, Kimin vai Alonson?

Syy tähän on että laitoin yhdelle suljetulle foorumille yhden listan kysymyksiä miehille ja meille kolmelle naiselle laitettiin sitten tämä - tässä on ne kilteimmät kysymykset :eek: - mutta olen ainoa Kimi-fani siellä ja Kimi on jatkuvan pilailun aiheena :mad:

Eli... mitä vastaisitte tähän tytöt ;)

1. Onko Kimi ollut syy siihen että viimeisin suhteesi meni poikki? Onko hän usein ollut syynä siihen?

2. Kun olet suhteessa niin onko Kimi fantasioissasi?

3. Kun harrastat seksiä niin käytätkö usein mielikuvia Kimistä ja jos näin on niin harrastatko silloin seksiä Kimin kanssa?

4. Onko sinulla tapana nalkuttaa?

5. Osaatko kuunnella keskeyttämättä?

6. Jos voisit valita Kimin tai jonkun hyvin rikkaan menestyvän työnarkomaanin välillä niin kumman ottaisit?

7. Uskotko ralliin formula ykkösten jälkeen?

8. Uskotko paluuseen formula ykkösiin vuoden poissaolon jälkeen?

9. Jos katsot elämääsi niin oletko valinnut Kimin jonkun tavallisen ihmisen yli ja jos olet, kuinka usein?

No niin tytöt, ei kun vastailemaan ;)
Missä mielessä tarkoitit kysymykseni Nicole? :) Kimi on lempikuljettajani, Alonso tulee kakkosena mutta jos mennään toiselle alueelle niin sitten valitsen Alonson, Kimi on aina herättänyt minussa ainoastaan kaverillisia tai sisarellisia tunteita.

Tässäpä vastaukset:

1. Onko Kimi ollut syy siihen että viimeisin suhteesi meni poikki? Onko hän usein ollut syynä siihen?
- Ei ole ollut syynä

- No ei (joku muu saattaa olla mutten tunnusta!)

3. Kun harrastat seksiä niin käytätkö usein mielikuvia Kimistä ja jos näin on niin harrastatko silloin seksiä Kimin kanssa?
- En ikinä, sama kun ajattelisi veljeä... hui..

- On :)

- Riippuu kuka puhuu

6. Jos voisit valita Kimin tai jonkun hyvin rikkaan menestyvän työnarkomaanin välillä niin kumman ottaisit?
- Vetoan yllä oleviin seikkoihin ja valitsen työnarkomaanin..

- Ralli voi Kimille olla hauska kokemus ja tulen seuraamaan sitä Kimin takia mutta formuloita se ei voita vaikka siellä ajaisi kuka.

- Toivon mutten usko siihen, en enää elättele turhia toivoja, parempi yllättyä positiivisesti jos näin kävisi

9. Jos katsot elämääsi niin oletko valinnut Kimin jonkun tavallisen ihmisen yli ja jos olet, kuinka usein?
- En tiedä tulkitsinko kysymyksen oikein, mutta erittäin monta tapaamista olen jättänyt formuloiden takia väliin, mieluusti.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Vatataanpas :D

- Viimeisin suhde ei ole mennyt poikki. :D

- ei

- Ei oo, lisäyksenä vielä sama kuin Saaralla, että sama kuin ajattelisi veljeään.

- Kyllä on valitettavasti

- Riippuu asian kiinnostavuudesta :)

- Kimin

- Uskon

- Tällä hetkellä en usko, mutta sen näkee sitten ensi syksynä.

- Joo, monelta vuodelta minäkin olen joutunut perumaan sunnuntaiksi sattuneet menot formuloiden takia.

Nicole

Well-known member
Kiitos Kimika :thumbup:

Loistavia vastauksia teiltä molemmilta ;)

Saara

Faster Than You
Nicole, olipa ilkeää siirtää "ex-kuskit-osioon", ymmärrettävää sinänsä mutta minulle Kimi tulee kyllä aina olemaan ensisijaisesti formulakuski. Mutta hyvä että tekivät ralli-osion! :)