Pakko kai munkin on vastata näihin kysymyksiin
1. Onko Kimi ollut syy siihen että viimeisin suhteesi meni poikki? Onko hän usein ollut syynä siihen?
- Ei todellakaan ollut syynä. Ihan toiset syyt oli.. eikä Kimi kyllä ole koskaan ollut syynä suhteitteni päättymiseen.
2. Kun olet suhteessa niin onko Kimi fantasioissasi?
- Ei. En fantasioi Kimistä :tongue: Joskus olen kyllä miettinyt että kuinka siistiä se olisi jos seurustelisin sen kanssa... kuinka joskus törmäisin Kimiin baarissa Tampereella ja se rakastuisi muhun ensisilmäyksellä :thumbup:
3. Kun harrastat seksiä niin käytätkö usein mielikuvia Kimistä ja jos näin on niin harrastatko silloin seksiä Kimin kanssa?
- hahahahaha, mikä kysymys.
EN. En voisi kuvitella että miettisin Kimiä petipuuhieni aikana. Hui, outo ajatus. En yleensäkään ketään julkkiksia ajattele sillä lailla.
4. Onko sinulla tapana nalkuttaa?
- Itse asiassa nalkutan aika harvoin. En ole sitä tyyppiä.
5. Osaatko kuunnella keskeyttämättä?
- Olen hyvä kuuntelija
6. Jos voisit valita Kimin tai jonkun hyvin rikkaan menestyvän työnarkomaanin välillä niin kumman ottaisit?
- Kimin. Oishan se siistiä seurustella F1-tähden (tulevan ralli-kuskin) kanssa, ja vielä menestyvän sellaisen.
7. Uskotko ralliin formula ykkösten jälkeen?
- Kyllä.
8. Uskotko paluuseen formula ykkösiin vuoden poissaolon jälkeen?
- En tällä hetkellä valitettavasti. Mutta jos tosiaan tulee taas suuri huhumylly ensi syksynä Kimin paluusta formuloihin niin varmasti uskon - oon niin sinisilmänen.
9. Jos katsot elämääsi niin oletko valinnut Kimin jonkun tavallisen ihmisen yli ja jos olet, kuinka usein?
- Aivan niinkuin Kimika sanoi, kyllä on monesti tapaamiset kaverin kanssa peruttu jos on formuloita tullut TV:stä (sekä la että su).