Tyttöjen topic

Saara

Faster Than You
Kehtaisinko paljastaa... Mulla on joku Güntherin levy, pikkuveli anto sen lahjaksi.... :/

Saara

Faster Than You
:D Taitaa olla aika huonot välit pikkuveljen kanssa. Sekä ennen lahjan saamista että sen jälkeen? :doubtful:
Sillä vaan on erittäin humoristinen lahjamaku. 15-vuotiaslahjaksi sain lasten prinsessasetin, missä oli muistaakseni kruunu, valtikka ja sormuksia...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Melkein ansaitsisi oman toikin näin tärkeä kysymys, mutta onko Nicole kadonnut foorumilta tyystin? :confused:

Saara

Faster Than You
Harmittaa kun yliopisto vie niin paljon aikaa, olen ihan jäljessä kaikesta kun ainoana tiedonlähteenä olen ehtinyt käyttää vain maikkaria... :/

Saara

Faster Than You
Onko kukaan jo ostanut iltalehtien f1-ekstroja? Ilmeisesti ainakin toiseen on ympätty myös ralli?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Onko kukaan jo ostanut iltalehtien f1-ekstroja? Ilmeisesti ainakin toiseen on ympätty myös ralli?
Ostin tänään. Juu mutta formulaa on selvästi enemmän (ainakin mielikuva jäi). Camposkin talliesittelyissä. Silti, joitain ärsyttäviä virheitä, nyt tulee mieleen kausi kaudelta -osiossa mainittu suru-uutinen Fangion kuolemasta 1985:n kohdalla vaikka tuo tapahtui 10v myöhemmin...

Saara

Faster Than You
Juu, kävinkin just ostamassa, selailen hitaasti nauttien. Mietin talvella, että alkaako kauden alku tänä vuonna kipristelemään mahassa kun Kimi ei aja, mutta kyllä into kasvaa päivä päivältä. Minusta IS on saanut taas hyvän paketin kasaan kun vertaa normi juttujen tasoon. Tuota virhettä en huomannutkaan, en ole vielä siihen osioon päässyt mut aika paha moka..