Taitaa olla aika huonot välit pikkuveljen kanssa. Sekä ennen lahjan saamista että sen jälkeen? :doubtful:Kehtaisinko paljastaa... Mulla on joku Güntherin levy, pikkuveli anto sen lahjaksi.... :/
Sillä vaan on erittäin humoristinen lahjamaku. 15-vuotiaslahjaksi sain lasten prinsessasetin, missä oli muistaakseni kruunu, valtikka ja sormuksia...Taitaa olla aika huonot välit pikkuveljen kanssa. Sekä ennen lahjan saamista että sen jälkeen? :doubtful:
Sepä seOnks toi se ällöttävä gunther? Sekin näyttää näköjään ihan ihmiseltä alonsoon verrattanu.
Huh, olipas se pelottavaa..
Mun pikkuveli on samanlainen huumoriveikko, se löysi kirpputorilta captain jacki levy ja kääräs sen mulle pakettiin. Täytin 26v sillo.Sillä vaan on erittäin humoristinen lahjamaku
Eihän tuo nyt mitään. Minulla on tämä:Kehtaisinko paljastaa... Mulla on joku Güntherin levy, pikkuveli anto sen lahjaksi.... :/
Joo, on toi pahempi!Eihän tuo nyt mitään. Minulla on tämä:
Hieno kello kuitenkin, mullon prikulleen samanlainen itsellä :thumbup:
Jotain piti PR-osastolla keksiä, että Shell myisi jatkossakin suomessa.Maailmaan mahtuu kaikenlaisia "bändejä"...
Tässä Shellin kiitosvideo Kimille, oliko tarkotus alkaa kyynelehtimään...? Hieno se on joka tapauksessa, mukavaa että muistavat edes jollakin tavalla.
http://www.youtube.com/watch?v=DMILC4-2tUM&feature=player_embedded
Ostin tänään. Juu mutta formulaa on selvästi enemmän (ainakin mielikuva jäi). Camposkin talliesittelyissä. Silti, joitain ärsyttäviä virheitä, nyt tulee mieleen kausi kaudelta -osiossa mainittu suru-uutinen Fangion kuolemasta 1985:n kohdalla vaikka tuo tapahtui 10v myöhemmin...Onko kukaan jo ostanut iltalehtien f1-ekstroja? Ilmeisesti ainakin toiseen on ympätty myös ralli?