Uimaan?

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lähtisikö joku seurakseni uimaan? Mielellään mahdollisimman pian ja Helsinkiin.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
En mä pure. Ainakaan julkisella uimarannalla. :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Esa lähtis muuten mutta kun stadissa ei oo koskemattomia rantoja.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mites toi Knoukkari, onko se Vihannissa vai sopivalla uittoetäisyydellä? :rolleyes:
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
hietsu vai aurinkolahti vai mikä uimapaikka? Mä en ole käynyt ku noissa kahdessa, mutta myös kai lauttasaaressa on kiva ranta. Suomenlinnassa kans, mut se on aika pieni (no oon mä siel joskus muksuna uinut kyllä).

Vitsit ku ei ois pientä nuhaa mikä nyt on ni voisin lähteekki, päivä on nätti ku morsian vaik piti olla synkempää ilmaa muka :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Myöhemmin ehkä kävis, mutta en taida uskaltaa uskaltaa.
Huomenna mun pitää olla kahden aikoihin Nummi-Pusulassa, joten se vähän rajoittaa. Uskaltamisen puolesta voin viitata aiempaan postaukseeni.

Mä uskaltaisin, laajakuvavideokameran kanssa toki.
Ootko varma, että mahtuisin senkään kuvaan.

hietsu vai aurinkolahti vai mikä uimapaikka? Mä en ole käynyt ku noissa kahdessa, mutta myös kai lauttasaaressa on kiva ranta. Suomenlinnassa kans, mut se on aika pieni (no oon mä siel joskus muksuna uinut kyllä).
Olen avoin rantavaihtoehdoille. En ole itse asiassa tainnut aiemmin käynyt Helsingissä uimassa kuin Suokissa ja Lehtisaaressa vähän kahlailemassa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olisihan sitä voinut munkassa käväistä jos olisin tiennyt.. Kerkesin lähteä lenkille ennen kuin tämä viesti tuli..
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyllähän tuo kiinnostaisi, kun lähin uimahalli kiinni kesän ja ulkona turhan vilpoista.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jos tuo ilma hieman vielä lämpenee täällä mökillä, niin voisi mennä polskuttelemaan Matildanjärveen. Koira oli jo aikaisemmin tänään uimassa, mutta itse en vielä viitsinyt mennä.
 
Ylös