Uimaan?

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Taidanpa lähteä uimarantasuunnistamaan Helsinkiin. Etsin uimarantoja joilla en ole ennen käynyt ja pulikoin niin monella kuin jaksan. Tuskin ehdin käymään tänään kaikkia läpi. Munkkiniemenranta, Hietaranta ja Mustikkamaa on ennestään tuttuja.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Taidanpa lähteä uimarantasuunnistamaan Helsinkiin. Etsin uimarantoja joilla en ole ennen käynyt ja pulikoin niin monella kuin jaksan. Tuskin ehdin käymään tänään kaikkia läpi. Munkkiniemenranta, Hietaranta ja Mustikkamaa on ennestään tuttuja.
Ehdotan Vantaata ja Kuusijärven rantaa.. Ajankohta: tiistai klo 18. Silloin siellä on meidän triathlon-seuran harjoituskilpailu, joka on varmaan ihan mielenkiintoista katseltavaakin..
Itsehän osallistun siihen, ja sulla olis mahdollisuus olla 107:adasseitsemäs tapaamani f1-forumilainen. :)

Samaa ehdotan toki myös muille.. Kuusijärvelle vaan!! Se on mun mielestä uimiseenkin paljon mukavampi paikka kuin joku meren ranta. Itse ainakin tykkään uida makeassa vedessä.. Ei sillä että suomenlahtikaan suolainen olisi, mutta paska maku siitä vedestä jää.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ehdotan Vantaata ja Kuusijärven rantaa.. Ajankohta: tiistai klo 18. Silloin siellä on meidän triathlon-seuran harjoituskilpailu, joka on varmaan ihan mielenkiintoista katseltavaakin..
Itsehän osallistun siihen, ja sulla olis mahdollisuus olla 107:adasseitsemäs tapaamani f1-forumilainen. :)

Samaa ehdotan toki myös muille.. Kuusijärvelle vaan!! Se on mun mielestä uimiseenkin paljon mukavampi paikka kuin joku meren ranta. Itse ainakin tykkään uida makeassa vedessä.. Ei sillä että suomenlahtikaan suolainen olisi, mutta paska maku siitä vedestä jää.
No perhana. Jos en mee tuolloin futaamaan klo 17, niin voisin tuota tietty harkita. Milloinkas teidän treenit loppuu? Jos sattuis käymään niin, että menen futaamaan ja tuun sitten futistreenien jälkeen uimaan?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
No perhana. Jos en mee tuolloin futaamaan klo 17, niin voisin tuota tietty harkita. Milloinkas teidän treenit loppuu? Jos sattuis käymään niin, että menen futaamaan ja tuun sitten futistreenien jälkeen uimaan?
No mulla kesti viimeeksi 1h24min, mutta nyt ois tavoite vetää alle 1:20 (matka: 750m - 20km - 5km).. Eli siinä puoli kahdeksan aikoihin se loppuu osaltani..
Voin kyllä sen treenikisan jälkeen jäädä hetkeksi jäähdyttelemään järvelle..
Ja paikalle kuusijärvelle saavun luultavasti siinä 17:30 aikoihin verryttelemään..

#107 on ilmeisen haluttua tavaraa.. ;)
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
No mulla kesti viimeeksi 1h24min, mutta nyt ois tavoite vetää alle 1:20 (matka: 750m - 20km - 5km).. Eli siinä puoli kahdeksan aikoihin se loppuu osaltani..
Voin kyllä sen treenikisan jälkeen jäädä hetkeksi jäähdyttelemään järvelle..
Ja paikalle kuusijärvelle saavun luultavasti siinä 17:30 aikoihin verryttelemään..

#107 on ilmeisen haluttua tavaraa.. ;)
Pitää olla #107:ksi haluavan ajoissa paikalla :eek:

Voishan sitä yrittää tulla.
 
Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kävin läpi seuraavat paikat:

Aurinkolahti: Iso ranta, mutta vedenkorkeuden jyrkkyys ja vieressä olevat kioski ja kerrostalot vähän häiritsee. Ei muita pulikoijia.

Rastila: Ihan normi ranta kaikin puolin. Vieressä leirintäalue ja metrorata.

Puotila: Edellisen vastarannalla, samanoloinen. Vieressä metrorata ja jotain plantaaseja. Täällä hillui itähelsingin varhaisnuorisoa enkä siksi pulikoinut.

Laajasalo: Mukava ranta metsikön takana, mutta pukusuojat puuttuivat enkä siksi pulikoinut.

Kivinokka: Pieni ranta kivinokan puutarhassa. Pienuuden puolesta ranta tuntui varatulta yhdelle perheelle joten jätin pulikoimatta.

Mustikkamaa: Tuttu korkeasaaren ranta, jossa kävin sittenkin pulahtamassa kun edellisiin ei päässyt. Muuten hyvä mutta liian loiva ranta. Sopii hyvin pikkulapsille. Huviveneilijöitä menee ajoittain ohi. Köysirataa oli pakko kokeilla :D

Pikkukoski: Merenrannat sai riittää ja suuntasin vantaanjoen suvannolle. Vesi oli lämmintä ja täällä pystyi kunnolla uimaankin. Kalliolla olisi hyppyteline. Seurana oli vain sorsia, kentällä myöhäisteinit pelasivat palloa.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei paljoa foorumisteja näkynyt kuusijärvellä eilen.. Mitä ihmettä, onko teidät tehty sokerista vai? :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
"Vesipallo"treenien jälkeen oli kyllä melko uitettu olo. Ei vaan pystynyt, oli sen verran väsy.
Ymmärrän.. Kieltämättä itsellänikin oli sattuneesta syystä varsin kova kiire lähteä paikalta kisan jälkeen pyöräilemään kotiin, joten olisin ehkä ehtinyt sanoa "moi" ja paiskata kättä. :D
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kävin kyllä uimassa siellä vähän seitsemän jälkeen. Uimisen jälkeen hetken katselin ympärilleni siellä mutta useammalla oli samanlainen paita kuin avattaressasi. Muistaakseni olen naamasi kuvankin joskus nähnyt mutten tunnistanut. En tohtinut lähteä tekemään tuntemattomille numeroon 107 liittyviä höpöhöpökysymyksiä.

Jos näit siellä jonkun hahmon liikkuvan mustassa sadeviitassa, se saatoin olla minä :eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kävin kyllä uimassa siellä vähän seitsemän jälkeen. Uimisen jälkeen hetken katselin ympärilleni siellä mutta useammalla oli samanlainen paita kuin avattaressasi. Muistaakseni olen naamasi kuvankin joskus nähnyt mutten tunnistanut. En tohtinut lähteä tekemään tuntemattomille numeroon 107 liittyviä höpöhöpökysymyksiä.

Jos näit siellä jonkun hahmon liikkuvan mustassa sadeviitassa, se saatoin olla minä :eek:
NJPS! Näin kyllä sellaisen hahmon haahuilevan rannalla siinä puoli kahdeksan aikoihin, kun olin tulllut maaliin! :eek:
Oliko sellainen hupullinen sadeviitta? Kävelit hitaasti rannan läheisyydessä ja katselit triathlonisteja?

Olin siinä leikkipuistoa ympäröivän aidan vieressä pakkailemassa tavaroitani silloin ja katsoin "mikäs jätkä toi on, onpa pähee sadeviitta!".
Jotenkin mulla ei vaan käynyt mielessä että se olisi ollut foorumilainen. :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
NJPS! Näin kyllä sellaisen hahmon haahuilevan rannalla siinä puoli kahdeksan aikoihin, kun olin tulllut maaliin! :eek:
Oliko sellainen hupullinen sadeviitta? Kävelit hitaasti rannan läheisyydessä ja katselit triathlonisteja?

Olin siinä leikkipuistoa ympäröivän aidan vieressä pakkailemassa tavaroitani silloin ja katsoin "mikäs jätkä toi on, onpa pähee sadeviitta!".
Jotenkin mulla ei vaan käynyt mielessä että se olisi ollut foorumilainen. :D
Runkkasko se sadeviitan alle? Jos runkkas niin oli takuulla forumisti.
 
Ylös