Uimaveteen ulostuspolli

Pissaatko järveen

• Kyllä

Äänet: 14 50,0%
  • Kakkaan myös tarpeen iskiessä

Äänet: 4 14,3%
  • Aiemmin, mutten enää

Äänet: 2 7,1%
  • En

Äänet: 8 28,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    28
  • Äänestys suljettu. .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Lasketaan. Ne muodostuvat käytännössä pelkästä ifasta, rähmästä, smegmasta, yrjöstä ja ripulilitkusta.
Tommoset oli meilläpäin muodissa jo viime kesänä, mutta Suomeen muoti nyt tulee tietysti aina vähän perässä :frank:

Lunssila

Well-known member
Eipä ole tapana housuihin kusta, vaikka housut sattuisivat sijaitsemaan uimavedessä. Munasillaan uidessakaan ei tulisi mieleen järveen/mereen kusta.

Tosin otsikon perusteellahan tässä kysyttiin paskantamista, mutta vastaus pysyy samana.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eipä ole tapana housuihin kusta, vaikka housut sattuisivat sijaitsemaan uimavedessä. Munisallaan uidessakaan ei tulisi mieleen järveen/mereen kusta.
No voihan sen lerssin kaivaa sieltä housuista ulos ennenkuin kusasee. Älä nyt hyvä mies oo noin avuton :nope:

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Pollista unohtui uimavedessä temppuilu vaihtoehto :dunno:

Sue_me

Well-known member
Itsehän ulostan järveen vain päälläni seisten.

burb

.
Pakko myöntää, Albert, että sinä olet minun sydämeni, sinä olet ruumiini, olet jokeni alkulähde, ja virtani levon meri.

burb

.
Alpertti "Keke" Pasanen: Anna mulle autosi sun, noi bootsit onko mun? Farkkusi voisin pitää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sun veresi virtaa mun suonissani. Sun äänesi kuuluu, mun puheessani.

Örfil

Guest
Tämä Tampereen järvien oksennustautijupakka on kyllä selvä peli: kun laittaa ruksin karttaan jokaisen saastuneen järven kohdalle ja yhdistää ne viivalla niin piirtyy eteemme Albertin päivittäinen pullojenkeruureitti.
Olemattomia housujaan pessyt (= kaapinut isoimmat kepillä pakaroista) järvissä, pyyhkinyt tahmat rantaveteen ja se ei muuta tartte.