Ukon Juhla 2017

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
aiheeseen liittyen, niin joskus ammoisina aikoina kun vielä nuo formulat kiinnosti, niin kummasti piti harrastaa sukupuoliyhdyntää juuri kesken kisan - eikä edes paria kertaa...

Ei ollut minussa miestä sanoa ettei nyt kiinnosta :D

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen sukupuolinussinut mitä erikoisimmissa paikoissa ja mitä erikoisimpina ajankohtina, mutta formuloiden aikana en koskaan. En vaikka on yritetty. Prioriteetit.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olen sukupuolinussinut mitä erikoisimmissa paikoissa ja mitä erikoisimpina ajankohtina, mutta formuloiden aikana en koskaan. En vaikka on yritetty. Prioriteetit.
Tästä voisin kertoa hauskan jutun, missä sinullakin menisi prioriteetit päinvastoin. Varma tieto, mutta palataan aiheeseen vaikka kahvi- tai kaljakupposen äärellä :thumbup:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
aiheeseen liittyen, niin joskus ammoisina aikoina kun vielä nuo formulat kiinnosti, niin kummasti piti harrastaa sukupuoliyhdyntää juuri kesken kisan - eikä edes paria kertaa...
Oisit nyt ees pyytänyt et "kulta hei, mitä jos kokeiltaisiin niin et minä kuksin takaapäin?" (ja näet samanaikaisesti kilpailun)

Siinä tosin voi tunnelma vähän lässähtää... tai sitten nousta aivan uusille kierroslukemille kun kesken hydraulisen toimenpiteen huikkaat "HYVÄ MIKAA"

Örfil

Guest
Peräreikä se on peräreikäkin.

Itsehän saavuin juuri kirjoituspöydän ääreen, mutta pöytä se on kirjoituspöytäkin.