Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Jaa no sitten pitäisi rullan riittää.Noh tuota, kyllä tässä iässä alkaa riittämään jo arkki talouspaperiakin...
Jos itsekin siivoaisi. Ja sitten hanskahommiin myös.
Jaa no sitten pitäisi rullan riittää.Noh tuota, kyllä tässä iässä alkaa riittämään jo arkki talouspaperiakin...
Toikin voisi nimetä uudelleen:
Tapahtumia ja sattumuksia poikamiesten vempatessa Ukon juhlana.
Mites noi hanskahommat?Katson varmaan formuloita.
Tästä voisin kertoa hauskan jutun, missä sinullakin menisi prioriteetit päinvastoin. Varma tieto, mutta palataan aiheeseen vaikka kahvi- tai kaljakupposen äärellä :thumbup:Olen sukupuolinussinut mitä erikoisimmissa paikoissa ja mitä erikoisimpina ajankohtina, mutta formuloiden aikana en koskaan. En vaikka on yritetty. Prioriteetit.
No oli se prioriteettisi silti aika huikea ilmestys.No siis ihan tsoukkinahan mä vonkasin.
Oisit nyt ees pyytänyt et "kulta hei, mitä jos kokeiltaisiin niin et minä kuksin takaapäin?" (ja näet samanaikaisesti kilpailun)aiheeseen liittyen, niin joskus ammoisina aikoina kun vielä nuo formulat kiinnosti, niin kummasti piti harrastaa sukupuoliyhdyntää juuri kesken kisan - eikä edes paria kertaa...
Totta, niin totta.Yrjölä ryls!
Soisin, ettet noin jyrkin tavoin ja sanakääntein nimittelisi lapsuusaikojeni salaperäistä kauppalaa.Vähän myöhäiseksi meni saapuminen Virroille, tänne Suomen kesäiseen peräreikään, mutta sauna se on yösaunakin.
Kelpaako TAKASUOLI?Soisin, ettet noin jyrkin tavoin ja sanakääntein nimittelisi lapsuusaikojeni salaperäistä kauppalaa.