Ukon Juhla 2017

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Hyvä Jumala Pöhkis käy hitaalla. :D

Vastahan tuota on 2 vuotta täällä naureskeltu. Nyt olisi syytä käydä putsaamassa kalkkeumat pois lohkoista eli ns. hoonauksessa.:ahem:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Naapurikylällä kaverin tontilla. Grillaamista, saunomista, joitain virvoitusjuomia, kitarain rämpytystä ja ikävä kyllä... karaokea. Mahtanen poistua vähän sen jälkeen kun karaokelaitteet on ns. isketty tulille.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Minähän nimittelen "rakasta" opiskelu"kaupunkiani" miten tahron.
Kyllä täällä järven rannalla aina silloin tällöin yhden viikonlopun viettää, ei yhtään enempää.
No ei kai siinä sitten.

Olisikohan tuo järvesi Vaskivesi? Itse olen yöpynyt parisen vuotta sitten pitkän viikonlopun Vaskiveden itärannalla ja kyläillyt noin viitisen vuotta sitten serkkutytön mökillä ko. järven länsirannalla, Härkösen Höyrytiellä.

Matias-kappeli Höyrytien alussa on mukava ja mielenkiintoinen vierailukohde, vaikka ei kovin uskovainen olisikaan. Itsehän olen tuon kappelin kulmilla vieraillut muutamankin kerran. Eräs forumistikin on tutustunut kanssani Matias-kappeliin. Mulla on lievä sukukytköskin tuohon kappeliin.

Muita virtolaisia yöpaikkoja kohdaltani ovat Vankkurimännikkö ja keskustan pääkadun varrella ollut hieman erikoinen hotelli, jota johti aikoinaan murtaen suomea puhunut ilmeisen venäläinen nainen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
keskustan pääkadun varrella ollut hieman erikoinen hotelli, jota johti aikoinaan murtaen suomea puhunut ilmeisen venäläinen nainen.
Entinen Eetvartti ilmeisestikin. Ko. hotelli-ravintolan yläkerrassa Al-setä asui ensimmäksen opiskeluvuotensa.

Eräänä keskiviikkona ravintolassa esiintyi Bomfunk Mc's, joka ei vielä ollut tunnettu nimi. Mulla ei ollut rahaa eikä jaksua mennä keikalle mutta kuulin sen omaan huoneistooni kuin tyhjää vaan. Tiesin seuraavana päivänä keikan tapahtumat paremmin kuin sisällä olleet luokkatoverini.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706232200226667_u0.shtml

Mies kertoo, että he näkivät vuokrailmoituksen aiemmin keväällä Tori.fi-sivustolla. Ilmoituksessa oli vuokrattavana mökki juhannukseksi aivan Himoksen lomakeskuksen läheltä.

Ilmoituksessa ei ollut puhelinnumeroa, joten he ottivat mökkiä vuokranneeseen naiseen yhteyttä sähköpostilla.

- Mökillä oli kuulemma hirveästi kysyjiä. Piti maksaa nopeasti, ja me maksoimme sen. Aikaa kului yön yli, eikä naisesta kuulunut mitään. Siinä kohtaa mietimme, että onko tämä jokin huijaus, mies kertoo.

Seuraavana päivänä he saivat kuitenkin varausvahvistuksen ja ovikoodin sähköpostilla, joten kaikki vaikutti olevan kunnossa.

He olivat maksaneet kolmesta yöstä 850 euroa.


Hyvää Ukon Juhlaa Himokselle!
 
Ylös