Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jahas kekkulit, menin eilen sitten nukkumaan klo. 19.00 ja heräsin tänä aamuna 05.00. Aika jees, pääsin takasin suhtkoht normaaliin rytmiin. Käytiin ostoksilla ja pestiin sekä imuroitiin auto. Kaupungilla oli älytön ryysis.:yuck: Kohta rupeen ottamaan tätä, se ei kyllä ole mitään alkoholitonta bisseä.:thumbup:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Palkopoika sanoi:
Jahas kekkulit, menin eilen sitten nukkumaan klo. 19.00 ja heräsin tänä aamuna 05.00. Aika jees, pääsin takasin suhtkoht normaaliin rytmiin. Käytiin ostoksilla ja pestiin sekä imuroitiin auto. Kaupungilla oli älytön ryysis.:yuck: Kohta rupeen ottamaan tätä, se ei kyllä ole mitään alkoholitonta bisseä.:thumbup:
Alkoholin nauttiminen on yliarvostettua puuhaa!:mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olipas kamalia kaakkeja misssuomi kisassa. :yuck:

Nyt alkaa sitten toinenkin tytar valittaa masua. Mika hitto on kun on jo kolmas tauti taman vuoden puolella, eika vuotta ole mennyt kuin kuutisen viikkoa. :frown: :mad:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:
Mika hitto on kun on jo kolmas tauti taman vuoden puolella, eika vuotta ole mennyt kuin kuutisen viikkoa. :frown: :mad:
:frown:

On kyllä hurja tahti, tsemppiä pesueelle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Ehkä ne pidemmät vuosilomat sisälty juuri siihen "pakettiin".
Iltaa vaan ;)

Juu en tieda siita mitaan tarkkaa, eika tieda akkakaan, silla se tarjous tulee joskus alkuviikolla... Tanaan kaytiin kattelemassa vahan antiikkihuonekaluja (1700 luvun Ranskasta jne) ja totta kai koko ajan keskusteltiin asiasta, kunnes illalla ennen kun lahettiin dinnerille kaupungille otettiin drinkit ja pelattiin korttia himassa, niin ruvettiin ihan tosissaan vetamaan paperille plussia ja miinuksia seka Portlandin/Niken ja Belgian/RS:n kohdille...

Noh, ei menna asioiden edelle, silla ei niita tarjouksiakaan ole viela, mutta taytyy RSn tarjous olla aika hyva, jos se pesee mm sen, etta molemmat meista on niin vittuuntuneita tahan paskalajaan etta jo tan paikan jattaminen tekee hyvaa henkiselle hyvinvoinnille :D

Joo ja noi lomat on toki tiedossa ja kirjattu miinusten kohdalle listalla ;) Akkahan on kahdesti aiemmin ollut Jenkeissa duunissa, joten sille tassa ei oo mitaan ihmeellista (paitsi etta se on kaukana lannessa), minulle kylla. Mutta on tassa jo makusteltu alustavasti meikalaisenkin hommia mita siella vois tehda, mutta niista aikanaan.

Nyt nuukumaan ja sit ens viikolla odottelemaan tarjouksia.

Gud snait!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Noubelle vaan :peukku-ylös:! Siittä se lähtee! Yeah!:thumbup: Mulle ei enää muutot tunnu missään, olin 9v kun muutettiin ruotsiin, se kyllä pänni mutta sen jälkeen voin muuttaa minne vaan. Ei tunnu missään.:thumbup: Eukko kattelee duuneja epsanjasta, sinne voisin mäkin lähteä. Hyvä mesta mennä pelkijjan ihanaa verotusta karkuun.:ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Noubelle vaan :peukku-ylös:! Siittä se lähtee! Yeah!:thumbup: Mulle ei enää muutot tunnu missään, olin 9v kun muutettiin ruotsiin, se kyllä pänni mutta sen jälkeen voin muuttaa minne vaan. Ei tunnu missään.:thumbup: Eukko kattelee duuneja epsanjasta, sinne voisin mäkin lähteä. Hyvä mesta mennä pelkijjan ihanaa verotusta karkuun.:ahem:
Joo eihan toi paikan vaihtaminen sillai tunnukaan enaa. Muuttaminenkin on jo rutiinia, silla taa kamppa jossa nyt asun on jo yli 30. elamani aikana ja Belgiakin jo 5s maa jossa asun... Ainoo mika mua tossa hieman arveluttaa on toki toi etaisyys. 9 tunnin aikaero tanne ja 10 Suomeen... Noh, nyt se aika on viela muutella ja kokea, kun ei oo viela skideja ja vanhemmatkin on viela nuoria, niin ei tartte niista viela huolta kantaa. Ja kun nykyisesta duunista saa helposti virkavapaata, niin houkuttelevaahan toi on, ei siina mitaan...

Katellaan, katellaan... :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta, eilinen oli kaikkien kusimunapäivien anoppi, yksityiskohdat maanantaina, mutta sanottakoot jo tässä vaiheessa, että eilen siis maalattiin makkari sekä hain optikolta uudet silmälasit niiden vanhojen uusien tilalle, joista tein pari viikkoa sitten valituksen :eek!:

Lisättäkäät vielä, että makkari on kyllä nyt taas kondiksessa ja optikolla joutuu käymään taas paron viikon kuluttua :rolleyes:

Ei jaksa enää (eilen kyllä) edes vittuuntua :D