Huomenna untenmailla olen minä! Sinua en siellä ainakaan kohtaa!arnold sanoi:Ja nyt pooooois, huomenna sama paikka - sama aika.
Ett silleen!!!!!!!!!!
Huomenna untenmailla olen minä! Sinua en siellä ainakaan kohtaa!arnold sanoi:Ja nyt pooooois, huomenna sama paikka - sama aika.
Alkoholin nauttiminen on yliarvostettua puuhaa!Palkopoika sanoi:Jahas kekkulit, menin eilen sitten nukkumaan klo. 19.00 ja heräsin tänä aamuna 05.00. Aika jees, pääsin takasin suhtkoht normaaliin rytmiin. Käytiin ostoksilla ja pestiin sekä imuroitiin auto. Kaupungilla oli älytön ryysis.:yuck: Kohta rupeen ottamaan tätä, se ei kyllä ole mitään alkoholitonta bisseä.:thumbup:
Mä en ymmärrä nyt kyllä lainkaan mistä sä puhutarnold sanoi:Ja sähköpostijarnatkin on ilmeisesti vähän vähentyneet?![]()
Tuskin maltan odottaaelle sanoi:Mä en ole edes uskaltanut kurkistaa tänään sinne .. mutta odottakaahan vain pellet ja Arnold, mun kostoni on kauhea ..
:frown:Myllis sanoi:Mika hitto on kun on jo kolmas tauti taman vuoden puolella, eika vuotta ole mennyt kuin kuutisen viikkoa. :frown:![]()
Iltaa vaanOoPee sanoi:Ehkä ne pidemmät vuosilomat sisälty juuri siihen "pakettiin".
Joo eihan toi paikan vaihtaminen sillai tunnukaan enaa. Muuttaminenkin on jo rutiinia, silla taa kamppa jossa nyt asun on jo yli 30. elamani aikana ja Belgiakin jo 5s maa jossa asun... Ainoo mika mua tossa hieman arveluttaa on toki toi etaisyys. 9 tunnin aikaero tanne ja 10 Suomeen... Noh, nyt se aika on viela muutella ja kokea, kun ei oo viela skideja ja vanhemmatkin on viela nuoria, niin ei tartte niista viela huolta kantaa. Ja kun nykyisesta duunista saa helposti virkavapaata, niin houkuttelevaahan toi on, ei siina mitaan...Palkopoika sanoi:Noubelle vaaneukku-ylös:! Siittä se lähtee! Yeah!:thumbup: Mulle ei enää muutot tunnu missään, olin 9v kun muutettiin ruotsiin, se kyllä pänni mutta sen jälkeen voin muuttaa minne vaan. Ei tunnu missään.:thumbup: Eukko kattelee duuneja epsanjasta, sinne voisin mäkin lähteä. Hyvä mesta mennä pelkijjan ihanaa verotusta karkuun.:ahem:
nii... nekinNopeahuoli sanoi:Duunit???????????????????????? :doubtful: :doubtful: :eek!: