Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:
Pitais rakentaa aita takapihan ymparille koiran takia, kuten myos vanhemmalle skimbamestarille (Kalle oli taas mahtava ekalla laskulla tanaan :thumbup: ) uudet sukset.
Ja takkapuita kans. :ahem:

Rakentaa skimpbamestarille uudet sukset? :doubtful: :confused:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:
Kunpa mullakin ois noin. Taalla manageri asemassa ei saa mitaan ylitoista, ei vaikka joskus joutuu lauantaina ja sunnuntaina koeajoihin. Ei edes voi pitaa sita vapaana, se vaan on ilmasta duunia firmalle. Se kylla syo miesta. :mad:
Meillä liitto kyllä pitää huolen omistaan :D :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Myllis testaa: (vaimo kun sanoi etta juon liikaa olutta, tarkoittanee varmaan alkoholillista sellaista)

Alkoholiton olut - Clausthaler
Vetista paskaa. Ei todellista oluen makua.
Tulos:

Vaha-alkoholinen olut - Feldschlossen 2.4 Max (Super-Bowl maistiainen):
Paljon parempaa kuin Clausthaler, tata voisi jopa juoda. Jos samalla idealla tehtaisiin jonkni hyvan oluen (esim. Budowar tai Carlsberg, tavallinen Feldschlossen on muutenkin huonoa) pohjalle, niin voisi olla hyva vaihtoehto todelliselle oluelle. :ahem:
Tulos:

:thumbup:
Clausthaleria olen ittekki joskus juonnu ja samanlaista vetistä paskaahan se on niinkuin kaikki muutkin täysin alkoholittomat oluet. Joskus niitä kuitenkin tulee juotua, useinmiten niin, että olen autolla liikenteessä ja on tullut yksi tuopillinen tavallista olutta jo juotua ja tekis toista mieli.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:
Meillä liitto kyllä pitää huolen omistaan :D :thumbup:
Muistelen kylla kaiholla niita suomen aikoja kun about joka toinen viikko sai paivan vapaata kun oli ylimaaraisia tunteja liikaa... :frown:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Jenkkien duunia tosissani miettineena, (en nyt halua pilata mitaan iloja, mutta varoitan :frown: ) muistakaa niiden vuosilomien pituudet. Se sukkaa... :frown:
Ehkä ne pidemmät vuosilomat sisälty juuri siihen "pakettiin".

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Clausthaleria olen ittekki joskus juonnu ja samanlaista vetistä paskaahan se on niinkuin kaikki muutkin täysin alkoholittomat oluet. Joskus niitä kuitenkin tulee juotua, useinmiten niin, että olen autolla liikenteessä ja on tullut yksi tuopillinen tavallista olutta jo juotua ja tekis toista mieli.
Itse asiassa kuultuna, olen Clasua juonut useamminkin, nyt vaan tuo vertailukohdan ollessa tuo 2.4 (%) Max, huomasin miten hirveata paskaa se on.

Luin just jostain Coopin lehdykaisesta jotta bissen maku "syvenee" alkoholin lisaantyessa ja etta todellinen haaste vaha-alkoholisissa on saada se maku pysymaan.
Suomen pilsneri saisi minulta arvion
tai
,
joten 2.4% oli iloinen yllari.
Eikos FIN-pilsnerissa ole tuota (2.4%) enempi alkomahoolia?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Itse asiassa kuultuna, olen Clasua juonut useamminkin, nyt vaan tuo vertailukohdan ollessa tuo 2.4 (%) Max, huomasin miten hirveata paskaa se on.

Luin just jostain Coopin lehdykaisesta jotta bissen maku "syvenee" alkoholin lisaantyessa ja etta todellinen haaste vaha-alkoholisissa on saada se maku pysymaan.
Suomen pilsneri saisi minulta arvion
tai
,
joten 2.4% oli iloinen yllari.
Eikos FIN-pilsnerissa ole tuota (2.4%) enempi alkomahoolia?
Noissa täysin alkoholittomissa tupaa olemaan sen vetisyyden lisäksi aina sellanen outo ja kitkerä sivumaku :yuck:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Ehkä ne pidemmät vuosilomat sisälty juuri siihen "pakettiin".
Tuota olen itsekin ajatellut, jotta jos homman hyvaksyisin, saisiko lomat neuvoteltua?

En ole ottanut edes puheeksi, silla noi ameriikan kollegat aina naureskelevat meidan lomille, jotta helppoahan teilla on.
Ja sitte ne tekee duunia nain-to-faiv. :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
Miten ihmeessä et voi tietää tuota? :confused:
No kun ei minulle ole Niken pääkonttorista paikkaa tarjottu, niin en ole päässyt pakettiin tutustumaan :eek!:

Tuo kyllä minua pikkasen ihmetyttää, että sitä työtarjousta ei ole tullut....
Ett silleen!!!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
No kun ei minulle ole Niken pääkonttorista paikkaa tarjottu, niin en ole päässyt pakettiin tutustumaan :eek!:
Miksei?

Hapeetsa pippelias? :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Tuota olen itsekin ajatellut, jotta jos homman hyvaksyisin, saisiko lomat neuvoteltua?
Tuskin siihen ainakaan mitään laillista estettä on. Yrittänyttä ei laiteta :)