Jatka on piilossa.. :doubtful:jaska sanoi:
(Users Browsing this Forum: Ace17, Simo, Vellu, H_Hihhuli, Orava, Myllis)
Jatka on piilossa.. :doubtful:jaska sanoi:
(Users Browsing this Forum: Ace17, Simo, Vellu, H_Hihhuli, Orava, Myllis)
uskaltaakos sulta Myllis kysyä, mitä tarkemmin teet - ku näytät Headhunterien suosiossa olevan....Myllis sanoi:
Mutta siitakin huolimatta, tuo ajatus palaa aina mieleen. Viime viikolla viimeksi kosiskeltiin taas sinnepain... :doubtful:
Todellakin! En minä kerro millon täällä olen!Myllis sanoi:Jatka on piilossa.. :doubtful:
Mikset kerro? :doubtful:jaska sanoi:Todellakin! En minä kerro millon täällä olen!
Ett silleen!!!!!!!!1
Etko edes aitillesi? Hyihyi! :doubtful:jaska sanoi:Todellakin! En minä kerro millon täällä olen!
Itse asiassa tuo on oman firman sisalta.jaska sanoi:uskaltaakos sulta Myllis kysyä, mitä tarkemmin teet - ku näytät Headhunterien suosiossa olevan....
Taitaa Mylliksellä olla väärät sivuasetukset!Myllis sanoi:Katos vaan, SSSSSSCCCHHWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNGGG !!! :eek!:
Paree myohaa ku ei millongaa... :ahem:
No jopas! Kyllähän tuossa tekemistä riittää....Myllis sanoi:Itse asiassa tuo on oman firman sisalta.
Olen vastuussa meitin firman kaikkien eurooppalaisten tehtaiden teknisesta kehityksesta, senpa takia joudun paljon matkustelemaan.
Tama siis muiden tehtavien (elinkaarianalyysit maailmanlaajuisesti, ymparisto-asiat kemian puolelta, uusien tuotteiden kehitys) lisaksi. Ei ihme siis jos verenpaine joskus kiukuttelee, mutta suomalaisena en osaa sanoa etten jaksa... :frown:
Miks sille kertoisin?Myllis sanoi:Etko edes aitillesi? Hyihyi! :doubtful:
Mita, voiko niita asetella...jaska sanoi:Taitaa Mylliksellä olla väärät sivuasetukset!
Juu. Tuolta jostain voi valita monta kommenttia on /sivu. Mulla on vanhaan foorumiin mukaisesti 50 postia / sivu. Sulla ilm. vain 40, siksi nuo sun kompit näyttää oudoilta - kun on keskellä sivua!Myllis sanoi:Mita, voiko niita asetella...![]()
Ei pelkästään oudoilta,vaan todella oudoilta!jaska sanoi:Juu. Tuolta jostain voi valita monta kommenttia on /sivu. Mulla on vanhaan foorumiin mukaisesti 50 postia / sivu. Sulla ilm. vain 40, siksi nuo sun kompit näyttää oudoilta - kun on keskellä sivua!
Ett silleen!!!!!!!!!
Maistettua tuli joo, tosin sivistyneesti - irvistys tuli siitä, että istuin jo tuota kirjoittaessa työpaikalla.Myllis sanoi:Mita, tuliko eilen maisteltua...![]()
Tuolloin minä vielä nukuin! HAH!arnold sanoi:Irvistys tuli siitä, että istuin jo tuota kirjoittaessa työpaikalla.
jaska sanoi:Tuolloin minä vielä nukuin! HAH!
Ett silleen!!!!!!!!
Tanja meni, nyt odotellaan Kallea. Ja vaimoa palaavaksi. :thumbup:Myllis sanoi:Nyt pitaa kylla menna katsomaan Tanjaa ja Kallea.... :thumbup:
Kunpa mullakin ois noin. Taalla manageri asemassa ei saa mitaan ylitoista, ei vaikka joskus joutuu lauantaina ja sunnuntaina koeajoihin. Ei edes voi pitaa sita vapaana, se vaan on ilmasta duunia firmalle. Se kylla syo miesta.arnold sanoi:Niin, ja minä kuittasin massiivista ylityöpalkkaa! :thumbup: