Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:

Mutta siitakin huolimatta, tuo ajatus palaa aina mieleen. Viime viikolla viimeksi kosiskeltiin taas sinnepain... :doubtful:
uskaltaakos sulta Myllis kysyä, mitä tarkemmin teet - ku näytät Headhunterien suosiossa olevan....
Ett silleen!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Katos vaan, SSSSSSCCCHHWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNGGG !!! :eek!:

Paree myohaa ku ei millongaa... :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
uskaltaakos sulta Myllis kysyä, mitä tarkemmin teet - ku näytät Headhunterien suosiossa olevan....
Itse asiassa tuo on oman firman sisalta.
Olen vastuussa meitin firman kaikkien eurooppalaisten tehtaiden teknisesta kehityksesta, senpa takia joudun paljon matkustelemaan.
Tama siis muiden tehtavien (elinkaarianalyysit maailmanlaajuisesti, ymparisto-asiat kemian puolelta, uusien tuotteiden kehitys) lisaksi. Ei ihme siis jos verenpaine joskus kiukuttelee, mutta suomalaisena en osaa sanoa etten jaksa... :frown:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Katos vaan, SSSSSSCCCHHWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNGGG !!! :eek!:

Paree myohaa ku ei millongaa... :ahem:
Taitaa Mylliksellä olla väärät sivuasetukset!
Ett silleen!!!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Itse asiassa tuo on oman firman sisalta.
Olen vastuussa meitin firman kaikkien eurooppalaisten tehtaiden teknisesta kehityksesta, senpa takia joudun paljon matkustelemaan.
Tama siis muiden tehtavien (elinkaarianalyysit maailmanlaajuisesti, ymparisto-asiat kemian puolelta, uusien tuotteiden kehitys) lisaksi. Ei ihme siis jos verenpaine joskus kiukuttelee, mutta suomalaisena en osaa sanoa etten jaksa... :frown:
No jopas! Kyllähän tuossa tekemistä riittää....

Ett silleen!!!!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Mita, voiko niita asetella... :confused:
Juu. Tuolta jostain voi valita monta kommenttia on /sivu. Mulla on vanhaan foorumiin mukaisesti 50 postia / sivu. Sulla ilm. vain 40, siksi nuo sun kompit näyttää oudoilta - kun on keskellä sivua! ;)
Ett silleen!!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:
Niin, ja minä kuittasin massiivista ylityöpalkkaa! :thumbup:
Kunpa mullakin ois noin. Taalla manageri asemassa ei saa mitaan ylitoista, ei vaikka joskus joutuu lauantaina ja sunnuntaina koeajoihin. Ei edes voi pitaa sita vapaana, se vaan on ilmasta duunia firmalle. Se kylla syo miesta. :mad: