Sam
Muumipappa
Lähdenpä kolmannen kerran tänään töistä kotiin
...ja vikan :thumbup:
...ja vikan :thumbup:
Siis kummasta tarjouksesta on nyt kyse, Niken vaiko sen kanadalaisen firman? :eek!: Vai oliko sen kanadalaisen firman duuni siellä Belgiassa? Minä en enää pysy kärryllä, vittuNopeahuoli sanoi:Ai niin ja sekin viela, etta tosiaan se kanadalainen firma haluaa palkata akan (tanaan tuli varmistus) JA taman illan puhelinneuvottelujen tuloksena NIKEn paakonttori siella Portlandissa haluaa akan myos!!! Ja helevetin kovalla "paketilla" :eek!:
Tassa on nyt varsin kova viikonloppu tulossa kun keskustellaan asiasta nain perhepiirissa... Kummankin on pakko ottaa vahan "napsua", etta ajatus luistais![]()
Akka oli vaatinut pakettiinsa "suomalaisen miehensa sisallyttamista"...Nainko tassa nyt sit lahetaan?
En osaa sanoa mitaan nyt kylla... Huh huh! Todella magee mestahan se on ja edut on loistavat ja kyseessa kuitenki aivan sika kovan luokan duuni, mutta hei 9 tunnin aikaeron paassa Tyynen Valtameren kupeessa...
MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toi on kyl aina paha juttu :frown:OoPee sanoi:...sitäpaitti jäi Teuvon kanssa hyvä jarnaus kesken![]()
Nopeahuoli sanoi:Tjah arnold, tallasena jonkunlaisena mojiton suurena fanina ja tuntijana, niin anna menna vaan tummalla rommilla! Sain kerran sellasta Kuubassa ja toisen kerran hotelli Tornin American Bar:n suurenmoisen baarimestarin ehdoituksesta (tummaa Bacardia) ja hyvaahan se on noinkin! Vaihtelu virkistaa
Ja taytyy muistaa senkin, etta mojito on karibialainen drinkki ja sinne sopii kevyempi vaalea rommi paremmin kun esim helmikuiseen Suomeen
jaska sanoi:Sitäpä sitä!
Ett silleen!!!!!!!!1
No ei sitä aiemmin jaksa - ja pitää lähteäkin 4:n aikaan!arnold sanoi:Sitäpä myöhään töihin tullaan!![]()
Kanadalaisen firman listoilla pysyttais taalla ja akka vastais Lansi-Euroopasta. NIKEn duuni veis sen ja kai sit mutki Portlandiin, niitten paakonttoriin. Kaykaapa muuten surffailemassa huvikseen niitten sivuilla ja kattomassa mita etuja tyontekijoille siella on... :eek!: Plus sitten se itse "paketti", jonka ne olis tarjoomassa. Noh, tassa on nyt sellanen tilanne, etta kummaltakin firmalta on tulossa lahiaikoina se itse tarjous, etta milla ehdoin ja paljonko irtoaa. Ensin pitais tehda periaate paatos, etta kumpaa haluis ja sitten katsoa niita paketteja, etta 'kumpi kannattais'... Jenkeissa tosin on sen verran huokeempi toi verotus, etta siella samalla vuosipalkalla kateen jaisi luokkaa 1500-2000 dollaria enemman hilloa kateen per kuukausi kun taalla verotuksen paratiisissa, Belgiassa...OoPee sanoi:Siis kummasta tarjouksesta on nyt kyse, Niken vaiko sen kanadalaisen firman? :eek!: Vai oliko sen kanadalaisen firman duuni siellä Belgiassa? Minä en enää pysy kärryllä, vittu![]()
Itse asiassa siihen mojitoon tulee niin vahan sita rommia (drinnkihan tulisi rakentaa korkeaan lasiin), etta se sooda siihen paalle laimentaa sen varin niin lapinakyvan ruskeaksi, etta ei se ainakaan minua haitannut. Noh, naa on naita hek koht asioitajoukahainen sanoi:Pakko vähän kritisoida vaikken mikään drinkkiasiantuntija olekaan.
Mielestäni tumma rommi pilaa kyseisen juoman esteettisen nautinnon - vihreät mintunlehdet näyttävät melkoisen ikäviltä ruskeassa (tuli)liemessä, Tanskassa minulle moista tarjottiin. Itse olen kyseisen juoman valmistanut 3 vuotta vanhaan Havana Clubiin hyvin tuloksin. Kyseinen rommihan on vaaleaa mutta sijoittuu maultaan vaaleitten ja tummien rommien välimaastoon. Kommentin kirvoittava juoma joka tapauksessa :wink:
Niin eipä tuossa kummemmasta ollut kysymys kuin siitä että mua se ruskea väri yhdessä vihreän kanssa häiritsee. Ei se värin laimeneminen siinä mun värisilmää muuksi muuta.Nopeahuoli sanoi:Itse asiassa siihen mojitoon tulee niin vahan sita rommia (drinnkihan tulisi rakentaa korkeaan lasiin), etta se sooda siihen paalle laimentaa sen varin niin lapinakyvan ruskeaksi, etta ei se ainakaan minua haitannut. Noh, naa on naita hek koht asioita![]()
Taysin samaa mielta. Tumma rommi on parasta. Ja hyvaa glogissa kans. :thumbup:arnold sanoi:Drinkki pohjautuu vaaleaan rommiin, mikä ei sinällään ole testaajan mielestä mitään parasta rommia.
Myllis testaa: (vaimo kun sanoi etta juon liikaa olutta, tarkoittanee varmaan alkoholillista sellaista)arnold sanoi:arnold testaa - osio:
Näillä esipuheilla arnold testaa-tiimi julkistaa testin lopputuloksen:
Ihan hyvä juoma, ei valittamista. pisteitä 8/10
"plussat ja miinukset"
+ juoma on rommipohjainen
+ juoma on selkeän raikas
- käytettävä rommi on vaaleaa
Jenkkipelle nikki ei taida olla enaa vapaana... :wink: :doubtful:Nopeahuoli sanoi:Akka oli vaatinut pakettiinsa "suomalaisen miehensa sisallyttamista"...Nainko tassa nyt sit lahetaan?
toi on kyl aina hyva juttu :ahem:OoPee sanoi:...sitäpaitti jäi Teuvon kanssa hyvä jarnaus kesken![]()
Mita, tuliko eilen maisteltua...arnold sanoi:Aamujen aamua! :yuck:
Jenkkien duunia tosissani miettineena, (en nyt halua pilata mitaan iloja, mutta varoitan :frown: ) muistakaa niiden vuosilomien pituudet. Se sukkaa... :frown:Nopeahuoli sanoi:....Jenkeissa tosin on sen verran huokeempi toi verotus, etta siella samalla vuosipalkalla kateen jaisi luokkaa 1500-2000 dollaria enemman hilloa kateen per kuukausi kun taalla verotuksen paratiisissa, Belgiassa...
Et!Myllis sanoi:Yksinko mina taas taalla hillun?