Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Itseasiassa yllättävän hyvää. Tietty tyypilliset "tiedonkulku" ja muutamat muut kaipaa parantamista, mut tuo nyt on varmasti jokapaikassa aina kehittämiskohteena.
Auktoriteettiakin kuulemma löytyy ihan kiitettävästi - tuon mielipiteen on kenties sanonu nää meitin uusimmat jannut, ne kun on vielä nykyisin sen verran "paskat housussa" jos joutuu heidän hommista puhumaan ;)
Pistit kundit heti asentoon! Hyvä!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Afrikkalaiset sanovat: neekeri tekee, valkoset katsovat vierestä.

Ja se on tosi siellä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Ja jotkut täällä igluissa puskevat töitä yötä päivää ja yrittävät vielä ehtiä heittämään pari sanaa forumillakin. :rolleyes:

Afrikkalaiset sanovat "Mies on, nainen tekee" taitaa todella pitää paikkansa. :dunno:
Älä viitti, mulle tulee huono omatunto :rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Älä viitti, mulle tulee huono omatunto :rolleyes:
Tuohon voisin sanoa linjaani jatkaen, että ... Kamelit eivät naura toistensa kyttyröille? (afrikkalainen
sananlasku). Miten se tähän liittyy, on arvoitus.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, täytyypä tästä lähteä himaan. Valitettavasti mulle jäi nyt pari seikkaa avoimeks koskien ohjelmien pakkausta ja smi-parametreja, mutta ehkäpä selvitämme ne maanantaina. Viikonloppuja! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Tuohon voisin sanoa linjaani jatkaen, että ... Kamelit eivät naura toistensa kyttyröille? (afrikkalainen
sananlasku). Miten se tähän liittyy, on arvoitus.
Mä en tiedä, mutta ihan lonkalta sanoisin, että sä olet meistä kahdesta ainoo, jolla on edes jonkulaiset kyttyrät :eek:

*LÄPS*

Ja poissssssssssssss.....

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eiku kaveri just tossa kerto, että sen kaveri on täällä käymässä Zambiasta ja se on siellä autokorjaamon "dirikka". Täysin ilman työlupia ym normaaleja juttuja, mutta koska on valkonen niin näin vaan on. Hänen palkkansa on sikäläisesti huikeat 1000euroa, kun parhaiten palkattu, 20 vuoden duunikokemuksella oleva neekeri-korjaaja saa 150egee per kuukausi. Sillä kundilla on 40 alaista siinä korjaamolla ja kaikki on mustia.

Kyl mä sanon!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Jaahas, täytyypä tästä lähteä himaan. Valitettavasti mulle jäi nyt pari seikkaa avoimeks koskien ohjelmien pakkausta ja smi-parametreja, mutta ehkäpä selvitämme ne maanantaina. Viikonloppuja! :)
Ma olin just lahettamassa tarkean postin koskien naita. :(

elle

-------
Kuulkaahan nyt sankarit, siellä olisi 116 viestiä tulossa (en millään arvaa keneltä suurin osa) mun postiin, mutta kun en pääse edes lukemaan (enkä päivällä ehtinyt vanhoja tyhjentää) .. herjaa vain ”Attention ! Il vous reste moins de 1185 Ko d'espace libre” eikä aukea.

Arvatkaahan kekkulit odotanko mä yhtä vahvistus-meiliä huomiselle ..

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Kuulkaahan nyt sankarit, siellä olisi 116 viestiä tulossa (en millään arvaa keneltä suurin osa) mun postiin, mutta kun en pääse edes lukemaan (enkä päivällä ehtinyt vanhoja tyhjentää) .. herjaa vain ”Attention ! Il vous reste moins de 1185 Ko d'espace libre” eikä aukea.

Arvatkaahan kekkulit odotanko mä yhtä vahvistus-meiliä huomiselle ..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
#¤%&//(3

Sam sanoi:
Huomenta vaan ja hyvää perjantaita pelleille :) Olo on tällä hetkellä oikein hyvä, onneksi illan pelko osoittautui turhaksi - ainakin tämän hetken fiilisten perusteella. Tulossa harvinainen viikonloppu: ei mitään pakollista ohjelmaa (kuten övereitä ym.):)
Justiinsa :( Totta ihmeessä tuli häly töihin. Onneksi kyseessä ei ole pitkä homma, mutta sen verran vakava, ettei viitsinyt jättää maanantaillekaan. Jos saisi sitten loppuviikon olla rauhassa...