OoPee
Nuori ikäisekseen
Zetor sanoi:Pitäisköhän pistää meili ja kysästä?![]()
Viikonloppuja vaan sinne!
Zetor sanoi:Pitäisköhän pistää meili ja kysästä?![]()
Et kyllä mee ittekkään ihan helposti hapoilleTblair sanoi:Mun taytyy kylla myontaa, etta Oopee on VASYMATON jarnauskumppani. 10 pistetta ja hatunnosto on nyt paikallaan.
![]()
Sanon ihan suoraan, että tänään en oo tehny mitään, siis en yhtään mitään, mikä edes liippais lähelle jotain tuottavaaTblair sanoi:Tasta voimmekin paatella miten kiivas tyotahti tanaan on ollut...
Samat sanat. En kertakaikkiaan mitaan!OoPee sanoi:Sanon ihan suoraan, että tänään en oo tehny mitään, siis en yhtään mitään, mikä edes liippais lähelle jotain tuottavaa![]()
Voishan noi paikalliset pubit kiertaa.jaska sanoi:Mitäs Teba meinaa viikonloppuna tehä. Käydä paikallisessa pubissa ja mennä sit kettumetälle?
Ett silleen!!!!!!!!!
Tulee melkein vanhat hyvät ajat mieleenTblair sanoi:Samat sanat. En kertakaikkiaan mitaan!![]()
![]()
![]()
Hei, mä tuun meseen, voidaan puhua tuopin ääressä vaikka... :eek!:Tblair sanoi:Voishan noi paikalliset pubit kiertaa.
Mä jouduin tänään oikein pariin palaveriin, ja sen lisäks piti vähän analysoida meidän yksikön työntekijöiden tekemiä palautteita yksikkömme ja yksikön esimiesten toiminnasta.Tblair sanoi:Samat sanat. En kertakaikkiaan mitaan!![]()
![]()
![]()
No mimmosta palautetta tuli sun toimistas? :eek!:arnold sanoi:Mä jouduin tänään oikein pariin palaveriin, ja sen lisäks piti vähän analysoida meidän yksikön työntekijöiden tekemiä palautteita yksikkömme ja yksikön esimiesten toiminnasta.
"Se arnold mitään tee! Pelaa bilistä ja surffaa netissä!"arnold sanoi:Mä jouduin tänään oikein pariin palaveriin, ja sen lisäks piti vähän analysoida meidän yksikön työntekijöiden tekemiä palautteita yksikkömme ja yksikön esimiesten toiminnasta.
Perjantai on jarnapäiväTblair sanoi:Siis tanaan on tehty KAIKKIEN_AIKOJEN_JARNAUS!!!
![]()
![]()
![]()
6.2.2004
Itseasiassa yllättävän hyvää. Tietty tyypilliset "tiedonkulku" ja muutamat muut kaipaa parantamista, mut tuo nyt on varmasti jokapaikassa aina kehittämiskohteena.OoPee sanoi:No mimmosta palautetta tuli sun toimistas? :eek!:
OoPee sanoi:Perjantai on jarnapäivä![]()
Ja jotkut täällä igluissa puskevat töitä yötä päivää ja yrittävät vielä ehtiä heittämään pari sanaa forumillakin.OoPee sanoi:Sanon ihan suoraan, että tänään en oo tehny mitään, siis en yhtään mitään, mikä edes liippais lähelle jotain tuottavaa![]()