Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Soitin kaverille jä kysyin, ohan se varma että se rajotus oli 50.:mad_old: Tän mukaan 170€ ja risat. :thumbdown

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mun taytyy kylla myontaa, etta Oopee on VASYMATON jarnauskumppani. 10 pistetta ja hatunnosto on nyt paikallaan.

:cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Mun taytyy kylla myontaa, etta Oopee on VASYMATON jarnauskumppani. 10 pistetta ja hatunnosto on nyt paikallaan.

:cool:
Et kyllä mee ittekkään ihan helposti hapoille :D :D :D

Eikä noilla muilla oo aavistustakaan siitä, että myös kulissien takana tapahtui kiivasta kirjeenvaihtoa ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mitäs Teba meinaa viikonloppuna tehä. Käydä paikallisessa pubissa ja mennä sit kettumetälle?
Ett silleen!!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Tasta voimmekin paatella miten kiivas tyotahti tanaan on ollut...
Sanon ihan suoraan, että tänään en oo tehny mitään, siis en yhtään mitään, mikä edes liippais lähelle jotain tuottavaa :D

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Sanon ihan suoraan, että tänään en oo tehny mitään, siis en yhtään mitään, mikä edes liippais lähelle jotain tuottavaa :D
Samat sanat. En kertakaikkiaan mitaan! :D :D :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tblair sanoi:
Samat sanat. En kertakaikkiaan mitaan! :D :D :D
Mä jouduin tänään oikein pariin palaveriin, ja sen lisäks piti vähän analysoida meidän yksikön työntekijöiden tekemiä palautteita yksikkömme ja yksikön esimiesten toiminnasta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Mä jouduin tänään oikein pariin palaveriin, ja sen lisäks piti vähän analysoida meidän yksikön työntekijöiden tekemiä palautteita yksikkömme ja yksikön esimiesten toiminnasta.
No mimmosta palautetta tuli sun toimistas? :eek!:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
"Se arnold mitään tee! Pelaa bilistä ja surffaa netissä!"
Ett silleen!!!!!!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
No mimmosta palautetta tuli sun toimistas? :eek!:
Itseasiassa yllättävän hyvää. Tietty tyypilliset "tiedonkulku" ja muutamat muut kaipaa parantamista, mut tuo nyt on varmasti jokapaikassa aina kehittämiskohteena.
Auktoriteettiakin kuulemma löytyy ihan kiitettävästi - tuon mielipiteen on kenties sanonu nää meitin uusimmat jannut, ne kun on vielä nykyisin sen verran "paskat housussa" jos joutuu heidän hommista puhumaan ;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Ja jotkut täällä igluissa puskevat töitä yötä päivää ja yrittävät vielä ehtiä heittämään pari sanaa forumillakin. :rolleyes:

Afrikkalaiset sanovat "Mies on, nainen tekee" taitaa todella pitää paikkansa. :dunno: