OoPee
Nuori ikäisekseen
ip: 127.0.0.1Tblair sanoi:Kayttajatunnus kehiin vaan niin kylla mina loadaan.
userid: oopee
pw: teuvoOnmunmuSsukka_02
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄTYSTÄ!
ip: 127.0.0.1Tblair sanoi:Kayttajatunnus kehiin vaan niin kylla mina loadaan.
Millä ohjelmalla ajattelit downloadata?Tblair sanoi:Kiitos.
Jarnataanko?![]()
Tähän kaivattas nyt selvyyttä! Kuka on rontti ja kuka tahmatassu?elle sanoi:Senkin rontit ja tahmatassut, ootte tukkineet mun postilaatikon!
CuteFTP sukkas, kun ei mikään cracki toiminu kunnolla, WS_Ftp_prota en ole viittiny kokeilla, mutta sen sijaan mulla on positiivisia kokemuksia Windows Commanderista ja sen ftp-toiminnoista, tunnet varmaanTblair sanoi:CuteFTP tai WS_Ftp Pro on toiminut ihan hyvin. Ei kai sulla ole ollut naiden kanssa ongelmia?
Juu mua rupes naurattamaan tossa sun mailissas ne pöydätTblair sanoi:Jeeee!!! Ton loadaan kotikoneeseen valittomasti. Rapoa ensi viikolla. Nyt tuli muuten tassa jarnatessa mieleen, etta milla helvetilla pystyy kaantamaan suomen kielelle naita juttuja mitka osaa itse vaan englanniksi. Naista on varmasti olemassa sanahirvioita. Miten suomennat:
Core tables
Automation Interface
API Call
Framework
jne...
![]()
Nimenomaan! Pitää jarnata nyt viikonlopunkin tarpeisiin!elle sanoi:OoPee ja pakkauspäällikkö, miettikääs nyt, tänään on perjantai!
Onko teba jo oikein pomo-ainesta?elle sanoi:OoPee ja pakkauspäällikkö, miettikääs nyt, tänään on perjantai!
Teuvo on pomoainesta vaikka se eläis sosiaaliturvalla eikä maksais tv-lupamaksujaan!jaska sanoi:Onko teba jo oikein pomo-ainesta?
Tässä kuussa on vielä monet hyvät bileet! Ja niitä varten pitää maksa trimmata pelikuntoon!elle sanoi:Kerro sä Jaska jotakin kivaa.
Ja tänne ku ei oo tullu taaskaan mitäänelle sanoi:Senkin rontit ja tahmatassut, ootte tukkineet mun postilaatikon!
(se eilinen tekelekin tuli toiseen kertaan ..)
Meen lounaalle!
Yksi sankari, jonka takia koko viikko on mennyt puihin, mutta ei kehtaa sanoa sille, kun on hiukan "tärkeämpi" ihminen.elle sanoi:No voi, mikä vetää VR:n suupielet noin alas?