Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Te ette vain ymmärrä. Elle on nainen, nainen kaipaa huomiota, jota minä hänelle tässä toikissa suon, kun te jarnaatte tietokoneista tai käytte paskalla ja juttelette siitä!
Ett silleen!!!!!!!
Mikähän olikaan tän toikin miesten sivilisääty, näin keskimäärin :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Toi muuten kaveri mulle just thaimaan tuliaisina "aidon" :D Tag Heuerin :) Vielä pitäisi saada hihnaa lyhennettyä...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Toi muuten kaveri mulle just thaimaan tuliaisina "aidon" :D Tag Heuerin :) Vielä pitäisi saada hihnaa lyhennettyä...
Mun yks "tuttu" on kans ostanu joskus jenkeistä noita "tuliaisia", myyjät on kuulemma olleet ystävällisiä ja tuotteet toimineet moitteetta.. :rolleyes:

elle

-------
Nyt kuulkaas sankarit, tein itsestäni näkymättömän ja kuuntelin silmilläni teidän keskustelua ihan hipihiljaa ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
Mun yks "tuttu" on kans ostanu joskus jenkeistä noita "tuliaisia", myyjät on kuulemma olleet ystävällisiä ja tuotteet toimineet moitteetta.. :rolleyes:
Mun yhelle tutulle on myös käynyt noin. Se asuu Sveitsissä - missäs tää sun tuttu asuu...
Ett silleen!!!!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Nyt kuulkaas sankarit, tein itsestäni näkymättömän ja kuuntelin silmilläni teidän keskustelua ihan hipihiljaa ..
OK! Miltäs moinen vakoilu tuntu?
Ett silleen!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Missa sa reissaat talla viikolla??
5 minsan paasta lahden Münsteriin, D:Dorffin kautta, sielta nappaan junan. Takaisin palaan keskiviikko iltana.
Torstaina perhe lahtee Suomeen ja mina sitten sunnuntai aamuna ameriikkaan. Siella oonkin lauantai aamuun asti.
Ehkapa lauantaina paasis rinteeseen... :ahem: :cool:

Sitten on viikko "vapaata" ja taas Münsteriin ja sitten viikoksi Puolaan.
Sen jalkeen onkin "Törkeän Paikan Leiri 2004" :thumbup: :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kävin safkiksella parturissa. Mullei oo siellä mitään vakkariparturia siellä liikkeessä, kaikki kelpaa, myös tää kundi joka tänään sattumoisin oli vapaana :rolleyes: Noh, selitin sille sitten miten leikataan ja totesin, että sivuilta saat kyllä ottaa vaikka ihan koneellakin. Lisäsin vielä, että ihan varma en nyt oo monenko millimetrin terää on viimeks käytetty, mutta muistaakseni se oli 18 mm. Kaveri siihen, että 18 on kyllä aika pitkä... johon minä: "niinkuin sanoin, ihan varma en oo, mutta muistelisin kaheksaatoista"
"Noh, leikataan täältä päältä ensteks ja katotaan sitten..." totes kundi. No leikkeli sitten sieltä päältä ja nappas sen jälkeen koneen kouraan ja sutas tosta sivulta yhden pitkähkön vedon ja kysy: "olisko tämmönen pituus sopiva?"
Minä: "jaahas... monenkos millimetrin terällä sä nyt otit?"
Patruri: "viidentoista millin..." :eek!: :eek!: :confused: :D

Niin kyllä se oli tosiaankin 18 mm viimeks.... :doubtful:

Noooh.... kasvaahan ne taas :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:

Patruri: "viidentoista millin..." :eek!: :eek!: :confused: :D

Niin kyllä se oli tosiaankin 18 mm viimeks.... :doubtful:

Noooh.... kasvaahan ne taas :rolleyes:

Tänään olikin jo puhetta asiakaspalvelusta, täällä meillä joskus myös kuunnellaan asiakasta! :D

elle

-------
Jouduin kerran täällä duunissa leikkaamaan yhden työkaverin (mies) hiukset. Oli lähdössä reissuun eikä aikaa ollut liikaa. Ja yhdet terävät saksetkin löydettiin toimistolta. Myöhemmin tämän samaisen kaverin vaimo soitti mulle töihin ja kysyi, että leikkaisinko mä hänen miehensä hiukset uudestaan, oli ollut niin tyytyväinen .. siis tämä vaimo.

(.. no en herrantähden leikkaa .. ihan puhdas vahinko se tulos oli)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Jouduin kerran täällä duunissa leikkaamaan yhden työkaverin (mies) hiukset. Oli lähdössä reissuun eikä aikaa ollut liikaa. Ja yhdet terävät saksetkin löydettiin toimistolta. Myöhemmin tämän samaisen kaverin vaimo soitti mulle töihin ja kysyi, että leikkaisinko mä hänen miehensä hiukset uudestaan, oli ollut niin tyytyväinen .. siis tämä vaimo.

(.. no en herrantähden leikkaa .. ihan puhdas vahinko se tulos oli)
Olisit suositellu sille tätä :D