OK!elle sanoi:Ihanalta!
Ett silleen!!!!!!!!
OK!elle sanoi:Ihanalta!
Se on nainen - tuskin se tietää itekään...OoPee sanoi:Mulle jäi ny pikkusen epäselväks, että onko Elle perjantai- vai maanantai-fani?![]()
Ihan itteänikin jännittää, että lukeeko tossa huomenna tiistai-fanijaska sanoi:Se on nainen - tuskin se tietää itekään...
Ett silleen!!!!!!!!
Ma veikkaan, että siinä lukeepi keskiviikkofani!OoPee sanoi:Ihan itteänikin jännittää, että lukeeko tossa huomenna tiistai-fani![]()
No pöh!OoPee sanoi:Mulle jäi ny pikkusen epäselväks, että onko Elle perjantai- vai maanantai-fani?![]()
Vastuunpakoilua perinteiseen britti-tyyliin!Tblair sanoi:Puolueeton.
Ei hei kuunnella noita muita ..Tblair sanoi:Puolueeton.
:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:elle sanoi:Ei hei kuunnella noita muita ..
* kaappaa Tebsun *
Pääasia ettei periaatteeista tingitä! :eek!: :eek!:elle sanoi:No pöh!
Eikö kyllä mä olen perjantai-fani, mutta se perjantain J-kirjain tuli niin ikävästi tuohon avatariin kiinni
Teuvoa vietiinelle sanoi:Ei hei kuunnella noita muita ..
* kaappaa Tebsun *
Kunnon kopiosta voisin mäkin maksaa kunnolla mutta tahtoo monesti rantarolexit olla niitä huonoja kopioita. Tag Heuer Monaco on mulla haussa, niitä vaan ei tahdo löytyä. Ei se alkuperäinenkään ole mikään sikakallis mutta tuntuu vaan oudolta laitta pari-kolmetuhatta egee kelloon, niillähän rahoilla saa jotain fiksuakin, esim. siistit Amg-vanteet.:wink:Sam sanoi:Toi muuten kaveri mulle just thaimaan tuliaisina "aidon"Tag Heuerin
Vielä pitäisi saada hihnaa lyhennettyä...
Kyllä tää vielä toimiiPalkopoika sanoi:Kunnon kopiosta voisin mäkin maksaa kunnolla mutta tahtoo monesti rantarolexit olla niitä huonoja kopioita. Tag Heuer Monaco on mulla haussa, niitä vaan ei tahdo löytyä. Ei se alkuperäinenkään ole mikään sikakallis mutta tuntuu vaan oudolta laitta pari-kolmetuhatta egee kelloon, niillähän rahoilla saa jotain fiksuakin, esim. siistit Amg-vanteet.:wink:
Oles nyt taas!arnold sanoi:Mä voisin tuoda ihan piruuttani meidän pyykit kuivamaan tuohon aulaan, eihän tollanen aula oo mikään leijankuivatuspaikka - hyvältä näyttää jos tänne tulee jotain vieraita käymään :mad_old:.
Ei tällä uudella forumilla tartte enää muistutella privoista, jos on asetukset oikein, tulee popuppia heti kun on privaa. Muistaakseni tää oli peräti ihan defaultasetus. Hiano! :eek!:Nopeahuoli sanoi:PALKKIKSENA lukisin privaattimessagen ja hätäseen. :thumbup: