Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulle jäi ny pikkusen epäselväks, että onko Elle perjantai- vai maanantai-fani? :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Mulle jäi ny pikkusen epäselväks, että onko Elle perjantai- vai maanantai-fani? :confused:
Se on nainen - tuskin se tietää itekään...
Ett silleen!!!!!!!!

elle

-------
OoPee sanoi:
No pöh!

Eikö kyllä mä olen perjantai-fani, mutta se perjantain J-kirjain tuli niin ikävästi tuohon avatariin kiinni, että nyt on oltava vaikka vain muodollisesti maanantai-fani. Hyvä päivä tämä on tähän asti ollut..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Musta tuntuu, että me saadaan Oopeen kanssa satikutia, kunhan elle lukee eteenpäin :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
No pöh!

Eikö kyllä mä olen perjantai-fani, mutta se perjantain J-kirjain tuli niin ikävästi tuohon avatariin kiinni
Pääasia ettei periaatteeista tingitä! :eek!: :eek!: :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Sam sanoi:
Toi muuten kaveri mulle just thaimaan tuliaisina "aidon" :D Tag Heuerin :) Vielä pitäisi saada hihnaa lyhennettyä...
Kunnon kopiosta voisin mäkin maksaa kunnolla mutta tahtoo monesti rantarolexit olla niitä huonoja kopioita. Tag Heuer Monaco on mulla haussa, niitä vaan ei tahdo löytyä. Ei se alkuperäinenkään ole mikään sikakallis mutta tuntuu vaan oudolta laitta pari-kolmetuhatta egee kelloon, niillähän rahoilla saa jotain fiksuakin, esim. siistit Amg-vanteet.:wink:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Joku häiskä on viritelly taas laskuvarjon (tai jonku muun sellasen vekottimen) tuonne meidän aulaan, kuivattaakohan se sitä tuossa.. :doubtful:

Mä voisin tuoda ihan piruuttani meidän pyykit kuivamaan tuohon aulaan, eihän tollanen aula oo mikään leijankuivatuspaikka - hyvältä näyttää jos tänne tulee jotain vieraita käymään :mad_old:.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Palkopoika sanoi:
Kunnon kopiosta voisin mäkin maksaa kunnolla mutta tahtoo monesti rantarolexit olla niitä huonoja kopioita. Tag Heuer Monaco on mulla haussa, niitä vaan ei tahdo löytyä. Ei se alkuperäinenkään ole mikään sikakallis mutta tuntuu vaan oudolta laitta pari-kolmetuhatta egee kelloon, niillähän rahoilla saa jotain fiksuakin, esim. siistit Amg-vanteet.:wink:
Kyllä tää vielä toimii :D Hintaa tuli 11 euroa, joten kyseessä ei ole mikään riskisijoitus ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
Mä voisin tuoda ihan piruuttani meidän pyykit kuivamaan tuohon aulaan, eihän tollanen aula oo mikään leijankuivatuspaikka - hyvältä näyttää jos tänne tulee jotain vieraita käymään :mad_old:.
Oles nyt taas!
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
PALKKIKSENA lukisin privaattimessagen ja hätäseen. :thumbup:
Ei tällä uudella forumilla tartte enää muistutella privoista, jos on asetukset oikein, tulee popuppia heti kun on privaa. Muistaakseni tää oli peräti ihan defaultasetus. Hiano! :eek!: