Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Possu kultaiset , siloposkiiset, tulkaa avaamaan ovi... :yuck: köh köh... voi jumalaut... köh köh.... :yuck:
Vuohikultaiset :doubtful:

Olihan se tietysti ikävää sen lapsen vanhemmille...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No nyt sä rupeet muistuttamaan mun broidia jo, joka aina korjaa joka jutun sanatarkalleen!!! :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
...sitäpaitti enhän mä edes hennonnu huomauttaa sulle, että sen linja-autoni numero kolkytäkuus eikä viis :D

elle

-------
Mä olin jo matkalla ulos kun pomo karjaisi ikkunasta mut takaisin duuniin .. on tää kanssa.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Arnolidin kaamea salaisuus! !"Mullon KAIKKI Pulttiboissit nauhalla"! Työttömät ovat kauhuissaan,pörssi romahtaa,Sonera menee konkkaan, ja Anneli Jäätteenmäki miettii miten tuollaiset lurjukset oikein saisi kuriin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvää huomenta!

Raikas aamu tänään, meidän mittari näytti ulkolämpötilaksi -19,1 astetta. Kohta taas autoilemaan toiselle puolelle kaupunkia.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Huomenta!

Olis ehkä ihan fiksua opetella katsomaan lämpömittaria (tai paremminkin pakkasmittaria näin talvella), en tietystikään katsonut lähtiessä mittaria ja oletin ulkona olevan lämpötilan olevan n. -6C - -10C. Kissanviikset, ulkona oli kuulemma -20,2C. Olin pukeutunut "hieman" väärin. :mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oliko arnoldilla taas juttuja: opitaan kantapään kautta? Vai kuuluuko tämä sarjassamme asioihin, joita ei opita ikinä?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Oliko arnoldilla taas juttuja: opitaan kantapään kautta? Vai kuuluuko tämä sarjassamme asioihin, joita ei opita ikinä?
Tuskin moisia asioita opitaan koskaan! Huomenta!
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta! Viileää on täälläkin, tosin vielä selvästi plussan puolella ;) Eilen oli pyryttänyt kunnolla lunta ja minä asiaa sen kummemmin ajattelematta olin jättänyt auton yöksi ulos parkkiin, joten sain skarapata auton puhtaaksi heti aamutuimaan :doubtful:

Vaihtelevaa on, pari päivää sitten kun oli vielä parikymmentäastetta plussaa :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:

Kyseessä oli "herätään oikeasti ennen lähtöä"-jutun oppiminen, minulla on ollut valloillaan armeijatyylinen lähestymistapa aamurutiineihin - eli teen ne käytännössä unissani. Nousen puoliunissani kellon soitua, teen kaikki tarvittavat aamutoimet ja lähden bussipysäkille. Vasta bussipysäkillä aamun "raikas pakkanen" herättää minut. ;)