Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oho, aurinko meinaa paistaa silmiin. En tosin millään viitsisi laittaa työhuoneen verhoa eteen, kun ei talvisin ulkona liian valoisaa ole... No, ei tuo ehdi häiritsemään kuin korkeintaan kymmenen minuuttia.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! 203 unread emails sanoo mun meiliboksi!:eek!: :mad_old: :eek!: :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Huomenta! 203 unread emails sanoo mun meiliboksi!:eek!: :mad_old: :eek!: :mad_old:
Ja kaikki puhdasta asiaa, paitsi ehkä ne pari kolme duunimailia siellä joukossa :eek:

elle

-------
Huomenta!

.. siellä olikin kylmä ulkona. Mä kävin reippaana jo aamulenkillä, muttei se tainnutkaan tehdä oikein hyvää tälle kurkkukivulle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Huomenta! Viileää on täälläkin, tosin vielä selvästi plussan puolella ;) Eilen oli pyryttänyt kunnolla lunta ja minä asiaa sen kummemmin ajattelematta olin jättänyt auton yöksi ulos parkkiin, joten sain skarapata auton puhtaaksi heti aamutuimaan :doubtful:

Vaihtelevaa on, pari päivää sitten kun oli vielä parikymmentäastetta plussaa :rolleyes:
Aamulla -1, mutta sininen taivas. Hieman pitäisi lämmetä loppuviikolle ja edelleen pysyä kuivana. Mikä onkin hyvä, sillä viikonloppua vietetään Paraisilla ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Huomenta!

.. siellä olikin kylmä ulkona. Mä kävin reippaana jo aamulenkillä, muttei se tainnutkaan tehdä oikein hyvää tälle kurkkukivulle.
Mulla muuteni eilen jo aamupäivällä ohitte.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Nopeahuoli sanoi:
Aamulla -1, mutta sininen taivas. Hieman pitäisi lämmetä loppuviikolle ja edelleen pysyä kuivana. Mikä onkin hyvä, sillä viikonloppua vietetään Paraisilla ;)
:eek!: Meille tulee vieraita Paraisilta... älä ny sinne mee, ei siel oo ketään. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Arskaa paistaa täälläkin, siis muutakin kuin vaimonsa tekemiä leivonnaisia ;)