Sam
Muumipappa
Oho, aurinko meinaa paistaa silmiin. En tosin millään viitsisi laittaa työhuoneen verhoa eteen, kun ei talvisin ulkona liian valoisaa ole... No, ei tuo ehdi häiritsemään kuin korkeintaan kymmenen minuuttia.
Ja kaikki puhdasta asiaa, paitsi ehkä ne pari kolme duunimailia siellä joukossaPalkopoika sanoi:Huomenta! 203 unread emails sanoo mun meiliboksi!:eek!: :mad_old: :eek!: :mad_old:
Palkopoika sanoi:Huomenta! 203 unread emails sanoo mun meiliboksi!:eek!: :mad_old: :eek!: :mad_old:
Asiantuntevia, sympaattisia ja avuliaita!arnold sanoi:![]()
Mä sanoisin, et sul taitaa olla frendejä :thumbup:
Asiaa - PAH! Puhasta jarnaa!OoPee sanoi:Ja kaikki puhdasta asiaa, paitsi ehkä ne pari kolme duunimailia siellä joukossa![]()
Muistaakseni et ollut vastaanottajalistallajaska sanoi:Asiaa - PAH! Puhasta jarnaa!
Ett silleen!!!!!!!!
En ni! Siksi siellä ei asiaa voinutkaan olla!OoPee sanoi:Muistaakseni et ollut vastaanottajalistalla![]()
jaska sanoi:En ni! Siksi siellä ei asiaa voinutkaan olla!![]()
![]()
Ett silleen!!!!!!!!
Oles nyt siellä Itävallassa! Muuten ruvetaan jarnaamaan!OoPee sanoi:
No olen olen! Ja pysynjaska sanoi:Oles nyt siellä Itävallassa!
Aamulla -1, mutta sininen taivas. Hieman pitäisi lämmetä loppuviikolle ja edelleen pysyä kuivana. Mikä onkin hyvä, sillä viikonloppua vietetään ParaisillaOoPee sanoi:Huomenta! Viileää on täälläkin, tosin vielä selvästi plussan puolellaEilen oli pyryttänyt kunnolla lunta ja minä asiaa sen kummemmin ajattelematta olin jättänyt auton yöksi ulos parkkiin, joten sain skarapata auton puhtaaksi heti aamutuimaan :doubtful:
Vaihtelevaa on, pari päivää sitten kun oli vielä parikymmentäastetta plussaa![]()
Mulla muuteni eilen jo aamupäivällä ohitte.elle sanoi:Huomenta!
.. siellä olikin kylmä ulkona. Mä kävin reippaana jo aamulenkillä, muttei se tainnutkaan tehdä oikein hyvää tälle kurkkukivulle.
:eek!: Meille tulee vieraita Paraisilta... älä ny sinne mee, ei siel oo ketään.Nopeahuoli sanoi:Aamulla -1, mutta sininen taivas. Hieman pitäisi lämmetä loppuviikolle ja edelleen pysyä kuivana. Mikä onkin hyvä, sillä viikonloppua vietetään Paraisilla![]()
Arskaa paistaa täälläkin, siis muutakin kuin vaimonsa tekemiä leivonnaisiaNopeahuoli sanoi:Aamulla -1, mutta sininen taivas. Hieman pitäisi lämmetä loppuviikolle ja edelleen pysyä kuivana. Mikä onkin hyvä, sillä viikonloppua vietetään Paraisilla![]()
Juuri silloinhan sinne kannattaakin mennäZetor sanoi::eek!: Meille tulee vieraita Paraisilta... älä ny sinne mee, ei siel oo ketään.![]()