Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Palkopoika sanoi:
Enää 149 lukematta.:D
Ai, sä oikein luet ne ..

Saattekin muuten nyt ottaa pariksi viikoksi käyttöön mun hotmailin osoitteen. Ens viikolla on nimittäin pakko kaikkien duunijuttujenkin mahtua sekaan ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Saattekin muuten nyt ottaa pariksi viikoksi käyttöön mun hotmailin osoitteen. Ens viikolla on nimittäin pakko kaikkien duunijuttujenkin mahtua sekaan ..
Laitat sit duunit näiden "sankarien" edelle!
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Nopeahuoli sanoi:
Sun hotmail-osoitteen?? :confused:
Juu, sen saman. Laitan jossain välissä teille vielä ..

Onko teillä Noppis jotakin erityissuunnitelmia Pariisissa vai menettekö ihan vain fiilistelemään?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
elle sanoi:
Onko teillä Noppis jotakin erityissuunnitelmia Pariisissa vai menettekö ihan vain fiilistelemään?
Ihan vaan fiilistelemään. Lauantai aamuna otetaan teekeevee ja sitte vaan kierrellään ja kattellaan. Sitä normaalia Pariisi juttua: kaffilaa, putiikkeja, katukauppiaita, St-Germainia, Marais...

Illalla olis tarkotus nauttia pikkanen picnic-juttu Passarelle des Arts:lla kera kuplivan. Näin Ystävänpäivän kunniaksi...

Sunnuntai-iltana sitte takas.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mikä toi tollanen sana on kun "avatar"??? :confused: Mistä se tulee ja mitä se tarkottaa??

Tarkottaa toki tota kuvaa, mutta noin niin kun itse sanana...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mikä toi tollanen sana on kun "avatar"??? :confused: Mistä se tulee ja mitä se tarkottaa??

Samaa oon muuten ittekki ihmetelly :confused:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
Ai, sä oikein luet ne ..

Siis niissä meileissä jotka minutkin saavutti, oli niin paljon ammennettavissa oppia, että olisi suorastaan hävytöntä jättää ne postit lukematta! :eek:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Nopeahuoli sanoi:

Mul toimii Google, ;) joten -> "avatar = on verkkomaailmassa toimiva, käyttäjän valitsemiin ominaisuuksiin perustuva käyttäjän sijaishahmo. Avatareja käytetään virtuaaliyhteisön agenttina. Sana on johdettu sanskriitin kielestä, jossa se tarkoittaa Visnun inkarnaatiota." Bitte