OoPee
Nuori ikäisekseen
Eikös sun Teuvo pitäny ostaa tässä taannoin auto. Mun käsittääkseni homman piti olla jo ihan saletti?Tblair sanoi:Taas sotkettiin perse markana duuniin. Mutta kylla heraa.
SKÖRÖSH!
Eikös sun Teuvo pitäny ostaa tässä taannoin auto. Mun käsittääkseni homman piti olla jo ihan saletti?Tblair sanoi:Taas sotkettiin perse markana duuniin. Mutta kylla heraa.
Danke!Zetor sanoi:...tarkoittaa Visnun inkarnaatiota." Bitte
Missä NHL-joukkueessa toi taas pelaskaan? :eek!:Nopeahuoli sanoi:Mulla on siis Visnun inkarnaationa Sergio Garcia!![]()
![]()
![]()
Puhukku sä nyt autoista, fillareista vaiko naisista?Tblair sanoi:Jees jees Obbe. Mutta nyt taa on hakusessa jenkeista. Maltti on valttia, sitten kun loytyy 'se oikea' mallikelpoinen yksilo niin hommaan. Nyt ei oikeastaan ole tarvetta.
Barcelona Bärsreijissä!OoPee sanoi:Missä NHL-joukkueessa toi taas pelaskaan? :eek!:
Nojuu, oli ihan kielen päällä toi nimiNopeahuoli sanoi:Barcelona Bärsreijissä!
Itse asiassa vieläkin aurinko paistaa:eek!: mutta huoneeseeni ei päivä ole paistanut enää aikoihin. Kyllä oli taas typerää kulkea aamulla palaveriin VallilaanOoPee sanoi:No joko häipyi?
Ei sun oo pakko täällä kaikkia vaivojas luetella, vaikka Vallilassa käytkinSam sanoi:Mitäs positiivisia näytteitä Vallilasta on saatu? Kuppa, klamydia, visvasyylä, herpes, hiv... ???
Entäs sieltä poislähtö?arnold sanoi:Vallilaan saapuminen on aina positiivinen asia!![]()
Millä ja mihin??? :doubtful:Tblair sanoi:Ei vittu nyt lyotiin ja pahasti...![]()
Silloin nuo äsken mainitsemani vaivat jäävät sinneVR sanoi:Entäs sieltä poislähtö?
Noh?Tblair sanoi:Ei vittu nyt lyotiin ja pahasti...![]()
Sam sanoi:varsinkin kun maa on kauniin valkoinen. /B]
Pidetään hei kaikki toisamme kädestä kiinni ja ollaan onnellisiaSam sanoi:Silloin nuo äsken mainitsemani vaivat jäävät sinneJa elämä hymyilee
Aurinko paistaa ja on sopiva pikkupakkanen , vain vähän reilu kymmenen astetta. Todella kaunis talvipäivä, varsinkin kun maa on kauniin valkoinen. On hienoa olla Suomessa![]()