Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla taas on toi vika jakso puuttunu mun vhs:ltä ja sarjaa en oo nähny tv:ssä ku joskus kaheksankytäluvulla, joten oli mulle ikäänkuin uutta kamaa toi :)

Mutta toi sketsi on kyllä loistava :D

RRRRRRRRRRRRRRRRRUNKVIST :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
- No sitten aikanaan sinut teljettiin nuorisovankilaan. Syyttä!
- eii.. kyl se ites oli vika..
- huoks... no mitä sinä teit?
- khrm... hakkasin yhen kätilön...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nyt taidan lähteä kotiin..

Oonko muuten muistanu mainita, että minulla on ensi viikko lomaa? :doubtful:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Mullon ylihuomisviikko vapaata! Hiihtoloma! Siellä Pelkijan auringossa ei hiihtämisestä voi haaveillakaan(Kai...:doubtful: )

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllä Ardenneilla voi. Siellä on kuulemma skimbarinteitäkin :eek!: Plus Anderlechtissä on muovinen skimbamäki, kesät talvet ;)

Muta ei se siihen jää. Ekat Ranskan kunnon mäet on vain 5 tunnin päässä ja Itävaltojen huippumestoihin ei aja kun 8 tuntia. Sneidsiin vielä vähemmän.

Notta kyllä hiihtään pääsee, jos niikseen tulee... :thumbup:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Nopeahuoli sanoi:
Kyllä Ardenneilla voi. Siellä on kuulemma skimbarinteitäkin :eek!: Plus Anderlechtissä on muovinen skimbamäki, kesät talvet ;)

Muta ei se siihen jää. Ekat Ranskan kunnon mäet on vain 5 tunnin päässä ja Itävaltojen huippumestoihin ei aja kun 8 tuntia. Sneidsiin vielä vähemmän.

Notta kyllä hiihtään pääsee, jos niikseen tulee... :thumbup:
Entäs pelaan kiakkoo?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Noh, mun himasta ajaa vajaa 10min hallille, jossa pelasin muutaman vuoden kiekkoa täällä. Korkeemman tason hallille Leuveniin ajaa 15-20 minsaa. Finlandia Hall:lle ajaa vajaan tunnin.

Tiesitkö muuten, että täällä on sen niminen jääkiekkoareena! :doubtful: ;)

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
En tiennyt! Nyt tiedän!:doubtful: Mitenkäs sä noin hyvin Belgian asioista tiedät,vai kirjoitteleeko OoPee vahingossa väärällä nikillä?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
epeli sanoi:
En tiennyt! Nyt tiedän!:doubtful: Mitenkäs sä noin hyvin Belgian asioista tiedät,vai kirjoitteleeko OoPee vahingossa väärällä nikillä?
Taitaa epelillä olla hahmot sekasin!
Ett silleen!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee asuu Itävallassa
Myllis ja elle Sveitsissä
Zetor Saksassa
Tblair Englannissa
Palkkis ja minä Belgiassa.

Palkkis Gentissä ja minä Brysselissä. Oon asunut jo yli 7 vuotta.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
:confused:! Voi Ziisus! Luulin että Elle asuu Sveitsissä,Myllis Saksassa,Sinä Itävallassa,OoPee Belgiassa,TBlair Englannissa,Palkkis Belgiassa, ja Zetor jossain entisen Neuvostoliiton maista!:eek!:

Mistäköhän olin saanut päähäni tuon viimeisen,ihan kuin Zeta olis joskus jotain sanonu...

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
epeli sanoi:
Zetor jossain entisen Neuvostoliiton maista!:eek!:

Mistäköhän olin saanut päähäni tuon viimeisen,ihan kuin Zeta olis joskus jotain sanonu...
No ei se ny ihan pieleen menny, olihan tää n. 10 vuotta sit osin melkein neukkulaa :D

Nyt himaan! Moe. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Tiesitkö muuten, että täällä on sen niminen jääkiekkoareena! :doubtful: ;)
Muista en tiedä, mutta mulle jäi toi mieleen osapuilleen sen toisen ja kolmannen mainitsemiskerran välissä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
epeli sanoi:
:confused:! Voi Ziisus! Luulin että Elle asuu Sveitsissä,Myllis Saksassa,Sinä Itävallassa,OoPee Belgiassa,TBlair Englannissa,Palkkis Belgiassa, ja Zetor jossain entisen Neuvostoliiton maista!:eek!:

Noube huijaa, tosiasiassahan mä asun Englannissa, Teuvo Itävallassa, Noube ja Palkkis taas on keskenään kihloissa Sveitsissä, Myllis asuu maailman lentokentillä ja Elle on mun viikonloppuhoito Saksanmaalla!

Jaa, kukas Belgiassa asuu? No ei kukaan, kuka hullu siellä paskalajassa nyt viihtys :eek:

...paitti ehkä korkeintaan toi Zetor! :D