Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Mulla enää 6 viikkoa lomia ja 17 viikkoa muita vapaita.:frown:
No jokos on tarjous tullu?Nopeahuoli sanoi:Noo, ei munkaan kantsi rupee retsoileen mun lomilla, sillä eihän sitä koskaan tiiä, vaikka oisin "pakkolomalla"kesäkuun alusta...
![]()
![]()
![]()
Tuammonen kyllä syä miestä :doubt:Palkopoika sanoi:Mulla enää 6 viikkoa lomia ja 17 viikkoa muita vapaita.:frown:
Tollasta mulla oli aina hotelliaikoina!OoPee sanoi:Tuammonen kyllä syä miestä :doubt:
Tosin tua vielä mitään, mulla on naapuri, joka tekee maaliskuun loppuun saakka duunia niin, että kolme päivää duunissa, 11 päivää himassa. Tän jälkeen kundi palaa takaisin normaaliin päiväjärjestykseen, elikkkä 7 päivää duunia, 7 päivää vapaata![]()
Akka lähetti meilin sinne eilen illalla, että ilmoittavat ajan, jolloin voisi duunaa vielä yhden puhelinneuvottelun. Sillä on vielä muutama tärkee kymysys esitettävänä sille pomolle... Plus, että se haluu lähtee dtsziigaan sinne ennen kun lopullinen vastaus annetaan. Kaupunkia, duunipaikkaa jne, notta tässä voi joutua lähteen vielä lyhyellä varotuksella Portlandiin! Ens viikolla tahi seuraavallaOoPee sanoi:No jokos on tarjous tullu?
Jäämme siis odottelemaan kärsimättöminä!Nopeahuoli sanoi:Mutta ei hätää Oube, oot muiden UPeiden kanssa ekana listalla, joille ilmotetaan asiasta, jos jotain ilmotettavaa tulee :thumbup: :thumbup:
Kävittekö Picadillyllä?elle sanoi:Huomentapäivää!
Hysteerinen päivä tänään .. lähdettiin eilen illalla yhdentoista aikaan ystävättären kanssa viihteelle ja kotona joskus viiden jälkeen .. puolitoistatuntia unta ja aamulla luennoille..
Ilmeisesti .. huh.OoPee sanoi:Kävittekö Picadillyllä?
elle sanoi:Ilmeisesti .. huh.
No ei sentään .. ku päähän.OoPee sanoi:Sattuuko käteen? Tai jalkaan? Tai pe.... :eek!: :eek!: :eek!:
Tblair sanoi:Vittu, etta tehdaan taas ehdon_tahdon_KUSIMUNAA!
Jumalauta jannut tekee vakisin proseduurien mukaan ja eivat voi millaan tehda niinkuin mina sanoin. Joku saatanan Active Directory Support Team. Kavelin sinne ja kysyin, etta kuka saatana tan Muppet Show'n vetaja oikein on! Sielta tuli joku turo kohimaan puku paalla. Selitin asiaa vartin rautalangan kera ja ne lupas tehda niinkuma sanoin.
Arvaas vaan tekeeko...![]()
Menee hermot näitten mulkkujen kanssa, tekevät kiukulla kusimunaa ja vaikka huudan naama punaisena niin eivät usko.