Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No kuule, ei nää oo niitä maailman tärkeimpiä asioita, että missä UPt asuu :D :D
Ei ehkä tärkeimpiä, mutta kyllä niistä pari kolme kertaa on tainnu tulla ihan vaan ohimennen mainittua :D

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
OoPee sanoi:
Noube huijaa, tosiasiassahan mä asun Englannissa, Teuvo Itävallassa, Noube ja Palkkis taas on keskenään kihloissa Sveitsissä, Myllis asuu maailman lentokentillä ja Elle on mun viikonloppuhoito Saksanmaalla!

Jaa, kukas Belgiassa asuu? No ei kukaan, kuka hullu siellä paskalajassa nyt viihtys :eek:

...paitti ehkä korkeintaan toi Zetor! :D
Tämä tällä selkä!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On vihjaistu, että olis duunia Tukholmassa. En oikein tiedä, viittisikö edes vakavasti harkita hååkkaneitten seuraan muuttaa:rolleyes: Huomenna taas yksi hurri (siis svedu, ei sen niminen suomalainen :D ) tutkailee toimintatapojani aamupäivän :D

Pitäisiköhän sitä laittaa sauna päälle?
-Pitäisi :)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
meillä ramppaa myöskin noita ruottalaisia nykyisin konttuurilla, viikko sitten oli viimeks joku isompi poppoo ihmettelemässä meidän puhelinjärjestelmiä.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
arnold sanoi:
meillä ramppaa myöskin noita ruottalaisia nykyisin konttuurilla, viikko sitten oli viimeks joku isompi poppoo ihmettelemässä meidän puhelinjärjestelmiä.
´Ne oli Eriksonilaisia!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvää ja raikasta huomenta! Tänä aamuna ei ollut pakkasta kuin vähän reilu 16 astetta :) Hieno talvinen sää.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
arnold sanoi:
Meidän puljussa ei käy sveduja ikinä.:eek!: :wink:

Huomenta!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
Huomenta! Olen muuten lomalla! HAH!
Ett silleen!!!!!!!!!
Viisaan AJn sanoin: Lomia on kahdenlaisia: pidettyjä ja pitämättömiä ;)

Mulla on viä 10 viikkoa pitämättömiä tälle vuodella, plus normaalit juhlapäivät... :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla ei oo enää täks vuodeks ku pikkusen yli 4 viikkoa :(

Siittä menee pari viikkoa reikassa ja suattaapi olla, että kesäkuussa käydään Suomessa, olen siellä sitten vähintään viikon, ehkäpä peräti kaks. Niin että ei paljoa jää jouluun ja sehän tänä vuonna muutenkin lomien suhteen aivan perseestä, aatto perjantaina, elikkä joulunpyhät viikonloppuna, samaten uusi vuosi :mad:

Noh, toisaalta on mulla jo parikytätuntia ylitöitä plakkarissa, otan ne lomana :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Noo, ei munkaan kantsi rupee retsoileen mun lomilla, sillä eihän sitä koskaan tiiä, vaikka oisin "pakkolomalla" ;) kesäkuun alusta...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: