OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei ehkä tärkeimpiä, mutta kyllä niistä pari kolme kertaa on tainnu tulla ihan vaan ohimennen mainittuaNopeahuoli sanoi:No kuule, ei nää oo niitä maailman tärkeimpiä asioita, että missä UPt asuu![]()
![]()
Ei ehkä tärkeimpiä, mutta kyllä niistä pari kolme kertaa on tainnu tulla ihan vaan ohimennen mainittuaNopeahuoli sanoi:No kuule, ei nää oo niitä maailman tärkeimpiä asioita, että missä UPt asuu![]()
![]()
Minä olen tiennyt tämän asian jo pitkään. :idea: :thumbup:Nopeahuoli sanoi:OoPee asuu Itävallassa
Myllis ja elle Sveitsissä
Zetor Saksassa
Tblair Englannissa
Palkkis ja minä Belgiassa.
Palkkis Gentissä ja minä Brysselissä. Oon asunut jo yli 7 vuotta.
Tämä tällä selkä!OoPee sanoi:Noube huijaa, tosiasiassahan mä asun Englannissa, Teuvo Itävallassa, Noube ja Palkkis taas on keskenään kihloissa Sveitsissä, Myllis asuu maailman lentokentillä ja Elle on mun viikonloppuhoito Saksanmaalla!
Jaa, kukas Belgiassa asuu? No ei kukaan, kuka hullu siellä paskalajassa nyt viihtys![]()
...paitti ehkä korkeintaan toi Zetor!![]()
´Ne oli Eriksonilaisia!arnold sanoi:meillä ramppaa myöskin noita ruottalaisia nykyisin konttuurilla, viikko sitten oli viimeks joku isompi poppoo ihmettelemässä meidän puhelinjärjestelmiä.
Ei, kyl nuo oli ihan omasta virmastaepeli sanoi:´Ne oli Eriksonilaisia!
Sen hurrin kanssako sä sinne oot menossa?Sam sanoi:Pitäisiköhän sitä laittaa sauna päälle?
-Pitäisi![]()
Meidän puljussa ei käy sveduja ikinä.:eek!: :wink:arnold sanoi:meillä ramppaa myöskin noita ruottalaisia nykyisin konttuurilla, viikko sitten oli viimeks joku isompi poppoo ihmettelemässä meidän puhelinjärjestelmiä.
Meillä taas ei käy koskaan belgialaisiaPalkopoika sanoi:Meidän puljussa ei käy sveduja ikinä.:eek!: :wink:
Huomenta!
Palkopoika sanoi:Meidän puljussa ei käy sveduja ikinä.:eek!: :wink:
Huomenta!
OoPee sanoi:Meillä taas ei käy koskaan belgialaisia![]()
Viisaan AJn sanoin: Lomia on kahdenlaisia: pidettyjä ja pitämättömiäjaska sanoi:Huomenta! Olen muuten lomalla! HAH!
Ett silleen!!!!!!!!!