Nopeahuoli
Pomo Hetteri
OoPee sanoi:Kuset nuolen osoittamaan suuntaan, sillä aikaa kun belgialaiset mulkvistit on lounaalla?
AE IHANAAAA!!!!
OoPee sanoi:Kuset nuolen osoittamaan suuntaan, sillä aikaa kun belgialaiset mulkvistit on lounaalla?
Tblair sanoi:Kavelin sinne ja kysyin, etta kuka saatana tan Muppet Show'n vetaja oikein on!
Tblair sanoi:Vittu, etta tehdaan taas ehdon_tahdon_KUSIMUNAA!
Jumalauta jannut tekee vakisin proseduurien mukaan ja eivat voi millaan tehda niinkuin mina sanoin. Joku saatanan Active Directory Support Team. Kavelin sinne ja kysyin, etta kuka saatana tan Muppet Show'n vetaja oikein on!
OTA SE VIDEOLLE!!!!!!Tblair sanoi:Ja se on ihan saletti, etta ne paskahousut menee valittamaan mun pomolle ja mina saan arinaa taas niskaan kun olen niin toykea. Vittu jos sen tekevat, niin pistan saman tien pyyhkeen likoamaan, vedat sukkahousut paahan duunin jalkeen ja latkin niita maralla pyyhkella perseelle.
Pyöriikö DVD-soittimessa?Nopeahuoli sanoi:OTA SE VIDEOLLE!!!!!!
OoBeella pyörii kyllä puolukkapäivinäkin.Nopeahuoli sanoi:Puolukkako??![]()
![]()
![]()
OoPee sanoi:OoBeella pyörii kyllä puolukkapäivinäkin.
Kieltämättä vähän hävettääNopeahuoli sanoi:TOO MUCH INFORMATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:
Kuulemma yks PC posahti. Lisätietoja hetken kuluttua...Tblair sanoi:Mitakohan helvettia oikein tapahtui!???
:doubtful:
Mähän sanoin, että sun pitäs vähän rajottaa noita jarnauskirjotuksiasTblair sanoi:Siis....siis...!!!! :eek!: :eek!: :eek!:
Nyt ma olen nahnyt kaiken!!!!
Yksi meidan firman PC:ista RAJAHTI!!!![]()
![]()
Kuului hirvee posaus. Ja savupilvi nousi. Koko konttori haisee palaneelle. Mitakohan helvettia oikein tapahtui!???
:doubtful: