Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tblair sanoi:
Vittu, etta tehdaan taas ehdon_tahdon_KUSIMUNAA!

Jumalauta jannut tekee vakisin proseduurien mukaan ja eivat voi millaan tehda niinkuin mina sanoin. Joku saatanan Active Directory Support Team. Kavelin sinne ja kysyin, etta kuka saatana tan Muppet Show'n vetaja oikein on!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ja se on ihan saletti, etta ne paskahousut menee valittamaan mun pomolle ja mina saan arinaa taas niskaan kun olen niin toykea. Vittu jos sen tekevat, niin pistan saman tien pyyhkeen likoamaan, vedat sukkahousut paahan duunin jalkeen ja latkin niita maralla pyyhkella perseelle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair sanoi:
Ja se on ihan saletti, etta ne paskahousut menee valittamaan mun pomolle ja mina saan arinaa taas niskaan kun olen niin toykea. Vittu jos sen tekevat, niin pistan saman tien pyyhkeen likoamaan, vedat sukkahousut paahan duunin jalkeen ja latkin niita maralla pyyhkella perseelle.
OTA SE VIDEOLLE!!!!!!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Siis....siis...!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

Nyt ma olen nahnyt kaiken!!!!

Yksi meidan firman PC:ista RAJAHTI!!! :D :D

Kuului hirvee posaus. Ja savupilvi nousi. Koko konttori haisee palaneelle. Mitakohan helvettia oikein tapahtui!???

:doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Siis....siis...!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

Nyt ma olen nahnyt kaiken!!!!

Yksi meidan firman PC:ista RAJAHTI!!! :D :D

Kuului hirvee posaus. Ja savupilvi nousi. Koko konttori haisee palaneelle. Mitakohan helvettia oikein tapahtui!???

:doubtful:
Mähän sanoin, että sun pitäs vähän rajottaa noita jarnauskirjotuksias :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu, mulle tuli äsken kahdessa minuutissa 38 duuniemailia, jotka pitäis nyt käydä läpi ja edelleen lähettää...

Voi mynä! :(

elle

-------
Mä lähden kotiin päiväunille .. illalla on taas menoa. Heippa!