Observer
Well-known member
No mikä se on miehen mitta?Nopeahuoli sanoi:Kato Observer, se on eri asia kun miehen mittaset matkustaa![]()
No mikä se on miehen mitta?Nopeahuoli sanoi:Kato Observer, se on eri asia kun miehen mittaset matkustaa![]()
Helsinskistä lentää vaan 10 1/2 tuntia tuonne vaikka kartalta näyttävät kyllä olevan ihan yhtä kaukana. :doubtful:OoPee sanoi:No kyllä se lento kuule vaan kestää ton verran vaikka olis uudempi Airbus alla. Mutta ok, tehtiin välilasku Müncheniin, mutta siis vain lasku (ja yllättäen myös nousu), ei ollu koneenvaihtoa. Eli ok, jos olis lennetty ihan suoraan, niin ehkäpä olis ollu vain pikkasen yli 12 tuntia.
Toki niissä on raja, mutta kuule jos sulla on pituutta tommoset 190 senttiä, niin ei siinä hirveen montaa milliä tartte edessä kallistella, kun alkaa hakata polvet ottaan![]()
Esim sellaset, jotka ei helposti mahdu noille penkeille. Mun ja Ouben tapauksessa 190cm.Observer sanoi:No mikä se on miehen mitta?![]()
Ja mun tapauksessa kyrvan elikas noin 32 cm.Nopeahuoli sanoi:Esim sellaset, jotka ei helposti mahdu noille penkeille. Mun ja Ouben tapauksessa 190cm.
No voi voi sun kanssas kun pitää inttää...Observer sanoi:Helsinskistä lentää vaan 10 1/2 tuntia tuonne vaikka kartalta näyttävät kyllä olevan ihan yhtä kaukana. :doubtful:
Tblair sanoi:Ja mun tapauksessa kyrvan elikas noin 32 cm.
Pysytäänpä nahoissaan siellä.Nopeahuoli sanoi:No voi voi sun kanssas kun pitää inttää...
Kun Oube ottaa sen koneen ensin Wienistä Müncheniin (laskeutuu siis Müncheniin) ja siitä jatkaa Belgian, Iso-Britannian yli kohti Islantia ja Grönlantia, niin onhan se selvä, että sen kestää kauemmin saavuttaa Grönlanti Wienistä kun sun Helsingistä...Eikö? :doubtful:
Takastulomatka lennetään yleensä Atlantin yli, ja se kestää sen takia vähemmän aikaa![]()
Minä kun muistelen että toinen teistä mainosti olevansa 170 ja risat. :doubtful:Nopeahuoli sanoi:Esim sellaset, jotka ei helposti mahdu noille penkeille. Mun ja Ouben tapauksessa 190cm.
10 pistetta!Nopeahuoli sanoi:Käyt vääntää tortun???![]()
![]()
Niin kun se olis meistä kahdesta kiinni, että kaikki lentoyhtiöt lentää samalla tavalla nää lennot??Observer sanoi:Pysytäänpä nahoissaan siellä.No kannattas varmaan lentää sinnekinpäin eikä kierrellä. Ja mähän vertasinkin nimenomaan suoriin lentoihin joka sekin on sitten 1 1/2 tuntia lyhyempi täältä suunnalta.
![]()
Tuo olisi pitänyt saada ääninauhalle ja tänne kaikkien kuultavaksiTblair sanoi:10 pistetta!
Ja olikin mielenkiintoinen vessavisiitti.
Ensin ahisin siina muutaman sekunnin. Sen jalkeen alkoi kuulua perseesta pikku ininaa. Sen jalkeen tama inina muodostuikin kunnon puhinaksi. Puhinaan tuli aani ja sen jalkeen kuului vaan PHUTUM ja laukesi sellaisella paineella, etta oikein hyppasin ilmaan siita pontonistuimelta.
Naita lisaa!
Jos näin on, niin keskittyisit siinä tapauksessa vähemmän niitten alastomien naisten kuvien katseluun :thumbup:Observer sanoi:Minä kun muistelen että toinen teistä mainosti olevansa 170 ja risat. :doubtful:
Kovan päivän iltaepeli sanoi:Aika traagista. Kolme viestiä samalla minuutilla!![]()
Eilen täällä epäiltiin meitin asuinpaikkoja, tänään pituutta, mitäköhän huomenna? Sukupuolta?Nopeahuoli sanoi:Jos näin on, niin keskittyisit siinä tapauksessa vähemmän niitten alastomien naisten kuvien katseluun :thumbup: