Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Ja oot koneen ääressä jo 7.47????? Miten se on mahdollista? :confused:
EIkös 13 minuuttia vaille 8 oo myöhemmin kuin varttia yli seittämän? :confused:

Kyllä kyllä, vanhalla forumilla se ei meidän kohdallamme nän ollut, mutta täällä on, ainakin jos on asentanut aikavyöhykkeet oikein ;)

Saanko pusun? :yuck:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Oli sitte TAAS antenni pöllitty autosta yöllä :mad: :mad: Ja just laitoin (siksipä kai juuri) "myynnissä" -laput ikkunoihin... :(

Vittu mä sanon että tää kaupunki, nää ihmiset ja tää koko juttu on perseestä! Vitun homot! Saatana pedofiilit! Painakaa lapsianne paskakorvat!

:mad: :mad:
Perseestä :doubtful:

Mulla on kaveri, joka ruuvaa autosta poistuessaan aina antennin veke, ei oikein iske tuokaan :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu kun pitää ottaa jo reteot pois, viedä kaks "laukullista" CDeita mukanaan, jättää hanskalokero tyhjäksi, niin ei millään jaksais rupee ruuvaileen jotain vitun antenniakin siinä vielä kantamuksineen kaikkineen. Ja joku aamu on aivan saletisti ikkuna paskana. Sano mun sanoneen! :mad:

Noh, tää on tätä. Puolitoista vuotta mulla oli oma garage ja silloin auto oli turvassa. Ennen sitä multa pöllittiin antenni, vietiin vanteesta keskiö ja nyt kun garage on historiaa, niin eikö heti vittu ekalla viikolla pöllitä taas antenni. Vittu! :mad: No ei se maksa kun 8egee tossa viereisessä varaosamyymälässä, mutta ihan vaan periaatteesta vituttaa tää vitun pohjoisafrikkalaisten ja belgien asenne täällä! Vittu!

Perkele, mä kun se kaunis päivä lähden tästä paskaläjästä ni näytän vittu persettä lentokoneesta näille mulkuille! Kaipaamaan en jää. Kuten olen monesti sanonut: ilman tätä suht hyvää rahallista korvausta tästä duunista, mä en tässä vittulassa viihtyis sekuntiakaan. Mitä sitä aikaa hukkaamaan jossain tunkiossa kun maailmassa on niin paljon kivojakin paikkoja.

SAATANA! :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Havaitseeko kukaan muu tuossa Nooben tekstissä lievää avautumista?
Ett silleen!!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
EIkös 13 minuuttia vaille 8 oo myöhemmin kuin varttia yli seittämän? :confused:

Kyllä kyllä, vanhalla forumilla se ei meidän kohdallamme nän ollut, mutta täällä on, ainakin jos on asentanut aikavyöhykkeet oikein ;)

Saanko pusun? :yuck:
Et saa! :mad:

Eikun tarkotin, että miten sä oot duunissa jo puolessa tunnissa heräämisestä???

Mä meinaan heräsin tänään just 7.15 ja nousin 7.42.... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Et saa! :mad:

Eikun tarkotin, että miten sä oot duunissa jo puolessa tunnissa heräämisestä???

Mä meinaan heräsin tänään just 7.15 ja nousin 7.42.... :D
:confused: :confused: :confused:

Millon mä sit sun mielestä heräsin? :eek!: :eek!: :eek!:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Ei se autojen tärveleminen kuule Noppis ole ainoastaan sen "suuren maailman" ongelma. Radiossa kerrottiin just tänään aamulla Helsingissä riehuvasta porukasta joka potkii autojen peilit pas**ksi, samoin tämä sama porukka harrastaa auton yli kävelemistä. On kuulemma mm. yksi poliisiautokin jäänyt ylikävellyksi.

Sairasta touhua

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Moderaattori. Tollasta paskaa kuulee "aina" kun vähän purkautuu asioista. Monestiko sun elämään on, sanotaanko nyt viimeisen kahden vuoden aikana, rikolliset ottaneet osaa?? Kato kun kyse on siitä, että toisaalla (kaikkialla) näitä hommia sattuu (toki toki), mutta kun tässä paskaläjässä ei mee kuukauttakaan, ettei jotain v-mäistä tapahdu. Siiss itselle tai lähipiirille. Ei vaan "jollekin tuolla" tai "luinpa lehdestä". Niitä on sitte vaikka hurumycket! Koko ajan saa olla pelko persseessä, että mitä nyt?! Oli se sitten vahingontuottamusta, rikos, byrokratian jäykkyyttä, mukilointia jne jne jne. K-o-k-o a-j-a-n. ;) Ja syy pääosin on poliisilaitoksessa, joka voittaa swedujenkin laitoksen ja noissa patanauloissa. Sano mun sanoneen.

OoPee :D :D Luin ihan väärin ton sun viestis 6-sivulta. Sorry, mun moka ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
No ei se maksa kun 8egee tossa viereisessä varaosamyymälässä, mutta ihan vaan periaatteesta vituttaa tää vitun pohjoisafrikkalaisten ja belgien asenne täällä!
Minkäs maalaiset ylläpitää tuota varaosaliikettä ;)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Voitin SAS:ilta menopaluu-lennon Helsinginstä nonstoppina lennettäviin kohteisiin, joiden joukossa on myös Bryssel. :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Varmasti. Mutta montas kertaa olet ostanut saman antennin?
Ett silleen!!!!!!!!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nopeahuoli sanoi:

Perkele, mä kun se kaunis päivä lähden tästä paskaläjästä ni näytän vittu persettä lentokoneesta näille mulkuille!

SAATANA! :mad:
Ajattelit jättää ne hyvällä ja odottavalle mielelle pikku seisokin kera.