Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Lipsahti vai "lipsahti" ????? :doubtful:

Nyt lähen Ikeaan ostamaan sellasia puisia hyllyjä meidän kylppäreihin. Tarvitaan jostain syystä kaappitilaa :eek: :D

Hei hetkeks!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Lipsahti vai "lipsahti" ????? :doubtful:

Nyt lähen Ikeaan ostamaan sellasia puisia hyllyjä meidän kylppäreihin. Tarvitaan jostain syystä kaappitilaa :eek: :D

Hei hetkeks!
Lipes :wink:

Osta nyt ainakin niin syvät, että mahtuu kaks rullaa peräkkäin :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei meillä ole kylppärissä paskahuusia :D Onks kaks kylppäriä ja kaks erillistä paskahuusia. Voi ihan rauhassa lasettaa menemään ku ei tartte miettiä, et millons toinen tulee ottaan suih.... :eek: kun ;)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Nyt kun mulla oli tämmönen lyhyt kolmen päivän duuniviikko niin oon unohtanut kysyä josko teillä olisi tietoa siitä että kellä alkaa vapaat tänään?:confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Nyt kun mulla oli tämmönen lyhyt kolmen päivän duuniviikko niin oon unohtanut kysyä josko teillä olisi tietoa siitä että kellä alkaa vapaat tänään?:confused:
Aika monella varmaan näin perjantaina :confused:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
No heti pukkaa uutta: Pitäisköhän mennä lomille kaupan kautta ja ostaa parit hyvät pihvit?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Palkopoika sanoi:
No heti pukkaa uutta: Pitäisköhän mennä lomille kaupan kautta ja ostaa parit hyvät pihvit?

Njääh.... ei kannata. Hyvät pihvit ovat yliarvostettuja!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Niin, me laitettiin jo eilen illalla maissit omatekoiseen soossiin uiskentelemaan. Tänään olis tarkoitus nauttia niitä suurella mielihalulla.

elle

-------
Eipä muuten hassun näköistä kun tämä sivu latautuu hienohkosti nykien, niin tuo Noppiksen avatar-hahmo nyökkäilee samassa tahdissa. Pelkään, että siltä putoaa pää jonakin päivänä tuon hötkyilyn seurauksena .. on niin ohut kaulakin reppanalla.

(oli mulla asiaakin, mutta se unohtu kun jäin seuraamaan tota..)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Joo, ja nyt kun tässä alettiin postailemaan, niin toivotanpa nyt sitten kaikille hyvää viikonloppua.

Mä lähden himaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hyvät viikonloput täältäkin. Kyllä taas työnantaja tietää miten motivoida porukkaa :(