Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Jessus Arnoldin kuvaketta .. onko se vaihtunut välillä.

(ja mulle tuli heti sanomista oman naaman laittamisesta kuvakkeeksi)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Paskat ku nythän ne vasta rulaa kun kukaan ei kyttää ja lypsä. Kaikenmaailman alottelijat pysyy poissa ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Meitsikin lahtenee kohta puoliin himaan.

Eipa tullut soittoa duunista. Kaipa 6000 euroa oli liikaa pyydetty :doubtful: :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No eihän sunlaiselle kaverille (tosin en tiiä minkälaista duunia hait) 6 isoa mikään hirveen iso raha vielä ole... 72.000 vuodessa...

Mutta tossa sen näkee, että Suomessa palkkataso ei edelleenkään ole länsi-Euroopan tasolla.

Nooooh, sulle hyvää duunia löytyy! Son saletti!

elle

-------
Mä lähden käymään kohta ruokakaupassa, tulee viikonloppuna vieraita. Tiedoksi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
No eihän sunlaiselle kaverille (tosin en tiiä minkälaista duunia hait) 6 isoa mikään hirveen iso raha vielä ole... 72.000 vuodessa...

Mutta tossa sen näkee, että Suomessa palkkataso ei edelleenkään ole länsi-Euroopan tasolla.

Nooooh, sulle hyvää duunia löytyy! Son saletti!
Toi on valitettavan totta toi Suomen palkkataso, varsinkin teknisilla hemmoilla.
Joustoja taytyy tietty tehda, mutta tuossakin on brutto taman maan neton luokkaa. Perkeles, ja on mukamas liikaa. :frown:

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Nopeahuoli sanoi:
Tehän häviitte kun Blues eilen Stadissa :(

Yksin tänne jään... :(

Vittu :(
Älä huoli,me kotimaanpellet kyllä piinataan sua jatkuvasti!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mä muistan kun faija (taas vertaan ;) ) teki monet monet vuodet samantyyppistä hommaa samalla tasolla kun teikäläinen, niin ok olihan meillä talot ja autot ja kaikki, mutta ei se sen palkka mikään öky koskaan ollut, kunnes se nousi enemmän sieltä tekemisen, ideoimisen ja suunnittelun puolelta johtopuolelle yhteen "aikas suureen firmaan"...

Eli siis, tosi on. Ei tekninen ala palkitse, varsinkaan Suomessa, kuten sen pitäis... :(