OoPee
Nuori ikäisekseen
ReppupeppuNopeahuoli sanoi:HUARA!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ReppupeppuNopeahuoli sanoi:HUARA!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Eivätpä vaan olleet hauskoja kuvia. :thumbdownOoPee sanoi:Ai ei ollu hauskoja kuvia. No ei sitten![]()
Orava sanoi:Eivätpä vaan olleet hauskoja kuvia. :thumbdown
No ei ne nyt kovin ihmeellisii olluOoPee sanoi:Ai ei ollu hauskoja kuvia. No ei sitten![]()
Niin mutta ku hei ne olikin ne nimet, jotka oli niin hupasiaLate sanoi:No ei ne nyt kovin ihmeellisii ollu
jaska sanoi:Pojat on taas vauhdissa!
Puristin niin perkeleesti! Varsinainen työvoitto. Pariin otteeseen luulin jo olevani valmis, ja aina kun olin saanut mestat putsattua, alkoi suoli jälleen toimia :eek!: Firman labra-pönttö oli kuin hävityksen jäljiltä. Luulin jo että vesi tulvii yli äyräiden, mutta viimein lasti rojahti rööriin. Tässä tämä tiivistettynäTblair sanoi:Purista Zerppa purista!
![]()
No ei niissä mun mielestä mitään hupaisaa olluOoPee sanoi:Niin mutta ku hei ne olikin ne nimet, jotka oli niin hupasia![]()
Emmä oo kyl viel kerinny riehuujaska sanoi:Pojat on taas vauhdissa!
Hetken oon koulutuksessa ja te jo riehutte!
Ett silleen!!!!!!!!1
Zetor sanoi:Puristin niin perkeleesti! Varsinainen työvoitto. Pariin otteeseen luulin jo olevani valmis, ja aina kun olin saanut mestat putsattua, alkoi suoli jälleen toimia :eek!: Firman labra-pönttö oli kuin hävityksen jäljiltä. Luulin jo että vesi tulvii yli äyräiden, mutta viimein lasti rojahti rööriin. Tässä tämä tiivistettynä
Nyt on aivan loistava olo :thumbup:
Ookoo. Selvä. :ahem: :alppu:Tblair sanoi:Jarkko Nieminen johtaa Alberto Costaa 5-1 ekassa erassa.
Tiedoksi.
Kiitos vaikka ei kiinnostaTblair sanoi:Jarkko Nieminen johtaa Alberto Costaa 5-1 ekassa erassa.
Tiedoksi.