Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
elle sanoi:
Hei enää 10 astetta pakkasta!

Mä taidan lähteä ajelemaan Tampereelle. Muistin, että mulla on siellä mökillä säilytyksessä pari Billnäs-tuolia, jotka bongasin viime kesänä yhdestä sisustusliikkeestä.
Mullakin on Billnäsiä himassa! :thumbup:

elle

-------
Hei Noppis, hyvältä kuulostaa suunnitelmanne -> toivottavasti tulee hyvä reissu!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vitu, jostain syystä mua ei kiinnosta juuri nyt yhtään olla täällä duunissa... :(

Menis tää päivä nyt vaan äkkiä... :thumbup:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Vieteltiin sitten pari eukkoakin baariin mukaan. Alotettiin tapas-mestasta jossa otettiin miehekkäästi. Välillä vietiin autot pois ja taksilla takas baariin. Finneganissa otettiin viskivissyjä ja paintteja kiitettävään tahtiin. Akat häippäs mutta me ei. Kaveri päätti juosta kotiin että pääsis nopsasti goisimaan mutta kompuroi jalkoihinsa ja joutu ambulanssilla sairaalaan, 5 tikkiä päähän. I´m too old for this shit.:yuck: :nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Vieteltiin sitten pari eukkoakin baariin mukaan. Alotettiin tapas-mestasta jossa otettiin miehekkäästi. Välillä vietiin autot pois ja taksilla takas baariin. Finneganissa otettiin viskivissyjä ja paintteja kiitettävään tahtiin. Akat häippäs mutta me ei. Kaveri päätti juosta kotiin että pääsis nopsasti goisimaan mutta kompuroi jalkoihinsa ja joutu ambulanssilla sairaalaan, 5 tikkiä päähän. I´m too old for this shit.:yuck: :nope:
Teuvo??? :doubtful: Is it you???? :doubtful: :doubtful: