Vai oliko sittenkin toistepäin?Tblair sanoi:Nukuin kuumavesipullo munissa ja kissa kainalossa.
Emma muista.OoPee sanoi:Vai oliko sittenkin toistepäin?
Muuta nyt hyvä ihminen lämpimämpään paikkaan. Sullahan on jäässä milloin mitäkin .. näpit ja ..Tblair sanoi:Legendaa. Kaasulammitys. Posahti. Yolla -3 pakkasta. Nukuin kuumavesipullo munissa ja kissa kainalossa.
Jos nyt luin oikein rivien valista niin...elle sanoi:Muuta nyt hyvä ihminen lämpimämpään paikkaan. Sullahan on jäässä milloin mitäkin .. näpit ja ..
Ps. täällä ei muuten ole enää kylmä.
No tuossahan oli kaksi tapaa lukea rivien välistä...Tblair sanoi:Jos nyt luin oikein rivien valista niin...![]()
Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.elle sanoi:Mä pääsen huomenna katsomaan ihan pienenpientä vauvaa. Jännittävää. Ystävätär (vannoutunut sinkku) päätti hankkia lapsen niin ilman miestä kuin mahdollista (siis adoptoimalla muutaman siittiösolun).
Tblair sanoi:Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.
Tblair sanoi:Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.
Huomenta! Kuis potilas!arnold sanoi:Niin, ja "huomenta" vaan!
Olipa hyvä tarjous!Tblair sanoi:Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.