Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Legendaa. Kaasulammitys. Posahti. Yolla -3 pakkasta. Nukuin kuumavesipullo munissa ja kissa kainalossa.

elle

-------
Tblair sanoi:
Legendaa. Kaasulammitys. Posahti. Yolla -3 pakkasta. Nukuin kuumavesipullo munissa ja kissa kainalossa.
Muuta nyt hyvä ihminen lämpimämpään paikkaan. Sullahan on jäässä milloin mitäkin .. näpit ja ..

Ps. täällä ei muuten ole enää kylmä.

elle

-------
Mä pääsen huomenna katsomaan ihan pienenpientä vauvaa. Jännittävää. Ystävätär (vannoutunut sinkku) päätti hankkia lapsen niin ilman miestä kuin mahdollista (siis adoptoimalla muutaman siittiösolun).

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Muuta nyt hyvä ihminen lämpimämpään paikkaan. Sullahan on jäässä milloin mitäkin .. näpit ja ..

Ps. täällä ei muuten ole enää kylmä.
Jos nyt luin oikein rivien valista niin... ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair sanoi:
Jos nyt luin oikein rivien valista niin... ;)
No tuossahan oli kaksi tapaa lukea rivien välistä...

A) Ellellä ei ole kylmä, koska se on löytänyt itselleen lämmittäjän

B) Se kutsui Teban asumaan luokseen lämpimään....

Kummastakohan oli kyse?
Ett silleen!!!!!!!!1

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Mä pääsen huomenna katsomaan ihan pienenpientä vauvaa. Jännittävää. Ystävätär (vannoutunut sinkku) päätti hankkia lapsen niin ilman miestä kuin mahdollista (siis adoptoimalla muutaman siittiösolun).
Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tblair sanoi:
Jos joskus paatat tehda itse samanlailla, niin ma voin kylla jeesata alehintaan.

Alehintaan, eli vetelet poikkeuksellisesti ilman tennissukkia? :rolleyes:

Niin, ja "huomenta" vaan!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Hiljaa köpötellessä ei ole enää niin kovasti kipeä, suuria urheilusuorituksia en ole viitsinyt edes yrittää. :)

elle

-------
Päivän hyvä uutinen on se, että mä sain vihdoin matkalaukkuni. Ja päivän huono uutinen on se, että postista tuli ranskalainen veroilmoitus täytettäväksi (Déclaration des revenus 2003 République Francaise). Mulla on tuntien pitämisestä sieltä puolelta minimaalisesti tuloja ja vaikka mä en sinne joudu veroja maksamaan, niin tuo ilmoitus on silti täytettävä..

Ja jos mikä niin tuo ilmoitus on hirvitys täytettäväksi, mielettömästi pienenpientä tekstiä ja täytettävät kohdat on merkitty käsittämättömillä kirjainyhdistelmillä. Ohjeessakin on sellasia laskukaavoja, jotka saa mut panikoimaan ..

Ei oo helppoa ..

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Oliko ruuat vielä käyttökelpoisia?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pitäis kait vihdoinkin tehdä veroilmoitus Itävaltaan vuodeksi 2002 ja sen jälkeen vois sen viimevuotisenkin tehdä :rolleyes:

Täällä kun sen tekeminen on vapaaehtoista ja aikaa on neljä vuotta :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin ja Suomen veroilmoitustakaan en ole vielä tehnyt, mutta mulla on aikaa maaliskuun loppuun :)