Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Roikuit taas jottain dzätissä pikkutunneille saakka? :rolleyes:
Ei vaan olin likanen vanha setä, joka meni opiskelijabileisiin katselemaan nuoria tyttöjä .... :D Valikoimat oli hyvät ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kyllähän nyt moisen tapahtuman vuoksi voi yhden aamuvuoron jättää väliin, eikös ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Kyllähän nyt moisen tapahtuman vuoksi voi yhden aamuvuoron jättää väliin, eikös ;)
Mä en luojan kiitos ole oikea henkilö vastaamaan tähän kieltämättä sangen vaikeaan kysymykseen :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tulikin tässä mieleen, että tänä aamuna kun heräsin, oli vieressäni 18-vuotta nuorempi "naisihminen" kuin tavallisesti :) Siksi varmaan tulinkin tuntia normaalia myöhemmin töihin ;)

...eli siis mun piti viedä lapset hoitoon ja tänään hakeakin hoidosta. Tyttö ei ole pitkään aikaan tullut yöllä pois omasta sängystään, nyt sitten kun äiti ei ollut kotona, tuli jostain syystä mun viereen puoli viiden aikoihin aamulla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
hei hei hei! Pojat pojat, sekotatte mut nyt Matxiin ja Domppariin :MAD_OLD:

Niin ja en saanut :( Mutta puhelinnumeron ja hyvänyönsuukon, vielä hyvännäkösiltä tytöiltä ;) :D ;)
Ett silleen!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Tulikin tässä mieleen, että tänä aamuna kun heräsin, oli vieressäni 18-vuotta nuorempi "naisihminen" kuin tavallisesti :) Siksi varmaan tulinkin tuntia normaalia myöhemmin töihin ;)

...eli siis mun piti viedä lapset hoitoon ja tänään hakeakin hoidosta. Tyttö ei ole pitkään aikaan tullut yöllä pois omasta sängystään, nyt sitten kun äiti ei ollut kotona, tuli jostain syystä mun viereen puoli viiden aikoihin aamulla.
Meidän pimu pysyy vielä kiltisti säängyssä heräämisen jälkeen ja tyytyy vain huutelemaan, että "ÄITIII, IISIII, MÄ OLEN JO HEREILLÄÄÄÄÄÄ, VOITTE JO TUUULLLAAAAAAAA" :rolleyes:

elle

-------
Huomenta herrasväki!

.. k a m a l a päänsärky. Johtuu kyllä siitä, että mä aloitin eilen maalaamaan mun pyhiä keittiöntuoleja (ne on ostettu kirkosta!). Kymmenen tuolia, joista yhden maalaamista olen harjoitellut erään entijöijän kanssa ja eilen sain valmiiksi kaksi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Huomenta herrasväki!

.. k a m a l a päänsärky. Johtuu kyllä siitä, että mä aloitin eilen maalaamaan mun pyhiä keittiöntuoleja (ne on ostettu kirkosta!). Kymmenen tuolia, joista yhden maalaamista olen harjoitellut erään entijöijän kanssa ja eilen sain valmiiksi kaksi.
Kohta on design-keittiökin - saako mitään huonetta sun talosta käyttää?
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Huomenta herrasväki!

Buranalla lähtee, hieromaan kun en nyt just kerkee!

Huomenta :)

elle

-------
OoPee sanoi:
hieromaan kun en nyt just kerkee!
Harmi. Duunikaveri yritti jo antaa ensiapua hieromalla mun hartioita, mutta sillä on liian luisevat näpit .. auts!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Kohta .. on aika yltiöpositiivinen sana. Tää taitaa olla enempi ikuisuusprojekti ..
No mutta sehän on positiivista! Sitä keittiötä saa siis vielä käyttää...
Ett silleen!!!!!!!!1