Roikuit taas jottain dzätissä pikkutunneille saakka?jaska sanoi:Huomenta!
Takana jopa 4,5h yöunet :mad_old:
Ett silleen!!!!!!!!1
Ei vaan olin likanen vanha setä, joka meni opiskelijabileisiin katselemaan nuoria tyttöjä ....OoPee sanoi:Roikuit taas jottain dzätissä pikkutunneille saakka?![]()
Saikko?jaska sanoi:Ei vaan olin likanen vanha setä, joka meni opiskelijabileisiin katselemaan nuoria tyttöjä ....Valikoimat oli hyvät
![]()
Ett silleen!!!!!!!!1
No ehkä sillä kundilla oli aamuvuoro?Sam sanoi:Epäilen, koska on näin aikaisin täällä kirjoittelemassa.
Mä en luojan kiitos ole oikea henkilö vastaamaan tähän kieltämättä sangen vaikeaan kysymykseenSam sanoi:Kyllähän nyt moisen tapahtuman vuoksi voi yhden aamuvuoron jättää väliin, eikös![]()
Meidän pimu pysyy vielä kiltisti säängyssä heräämisen jälkeen ja tyytyy vain huutelemaan, että "ÄITIII, IISIII, MÄ OLEN JO HEREILLÄÄÄÄÄÄ, VOITTE JO TUUULLLAAAAAAAA"Sam sanoi:Tulikin tässä mieleen, että tänä aamuna kun heräsin, oli vieressäni 18-vuotta nuorempi "naisihminen" kuin tavallisestiSiksi varmaan tulinkin tuntia normaalia myöhemmin töihin
...eli siis mun piti viedä lapset hoitoon ja tänään hakeakin hoidosta. Tyttö ei ole pitkään aikaan tullut yöllä pois omasta sängystään, nyt sitten kun äiti ei ollut kotona, tuli jostain syystä mun viereen puoli viiden aikoihin aamulla.
Oliko 0700-alkuinen?jaska sanoi:Mutta puhelinnumeron ja hyvänyönsuukon, vielä hyvännäkösiltä tytöiltä![]()
![]()
![]()
Ett silleen!!!!!!!1
EI :mad_old:OoPee sanoi:Oliko 0700-alkuinen?![]()
Kohta on design-keittiökin - saako mitään huonetta sun talosta käyttää?elle sanoi:Huomenta herrasväki!
.. k a m a l a päänsärky. Johtuu kyllä siitä, että mä aloitin eilen maalaamaan mun pyhiä keittiöntuoleja (ne on ostettu kirkosta!). Kymmenen tuolia, joista yhden maalaamista olen harjoitellut erään entijöijän kanssa ja eilen sain valmiiksi kaksi.
Buranalla lähtee, hieromaan kun en nyt just kerkee!elle sanoi:Huomenta herrasväki!
.. k a m a l a päänsärky. Johtuu kyllä siitä, että mä aloitin eilen maalaamaan mun pyhiä keittiöntuoleja (ne on ostettu kirkosta!). Kymmenen tuolia, joista yhden maalaamista olen harjoitellut erään entijöijän kanssa ja eilen sain valmiiksi kaksi.
Kohta .. on aika yltiöpositiivinen sana. Tää taitaa olla enempi ikuisuusprojekti ..jaska sanoi:Kohta on design-keittiökin
Harmi. Duunikaveri yritti jo antaa ensiapua hieromalla mun hartioita, mutta sillä on liian luisevat näpit .. auts!OoPee sanoi:hieromaan kun en nyt just kerkee!
No mutta sehän on positiivista! Sitä keittiötä saa siis vielä käyttää...elle sanoi:Kohta .. on aika yltiöpositiivinen sana. Tää taitaa olla enempi ikuisuusprojekti ..
Mulla on nauravat nakit!elle sanoi:mutta sillä on liian luisevat näpit .. auts!