Mulle taa on ihan normalai :thumbup:OoPee sanoi:Eikös tää ole sulle ihan normalaipäiväjärjestys nykyään?![]()
Mulle taa on ihan normalai :thumbup:OoPee sanoi:Eikös tää ole sulle ihan normalaipäiväjärjestys nykyään?![]()
Toikki bowser normalai...Tblair sanoi:Normalai normalai normalaiiii!!! (here we go here we go...)
40, mutta edelleenkin.... 3600/40 = 90, 3600/50 = 72Myllis sanoi:No mitkas ne ovat sitten ne uudet sivuasetus/komppaus saannot... :mad_old: :jaska: :doubtful:![]()
*NAPS*Tblair sanoi:Normalai normalai normalaiiii!!! (here we go here we go...)
*NAPS*Myllis sanoi:Toikki bowser normalai...:ahem:
vittuTblair sanoi:iiiiih...
:eek!: :eek!: :eek!:
Varasitko matkatavaroille saman lennon?elle sanoi:Varasin taas lennot Suomeen -> maaliskuussa pikavisiitti ja sitten reilun 5 viikon päästä vähän pidempi. Sellasta nyt.
Tarviiks siellakin nyt koko ajan hypata!elle sanoi:Varasin taas lennot Suomeen -> maaliskuussa pikavisiitti ja sitten reilun 5 viikon päästä vähän pidempi. Sellasta nyt.
Varasin. Se on niin kätevä tuo suora lento ..AJ sanoi:Varasitko matkatavaroille saman lennon?
Tarvii kuulemma .. tiedä vaikka mä jämähtäisin sinne .. ja te saisitte sitten Jaskan vaihdossa!Tblair sanoi:Tarviiks siellakin nyt koko ajan hypata!
:frown:elle sanoi:Tarvii kuulemma .. tiedä vaikka mä jämähtäisin sinne .. ja te saisitte sitten Jaskan vaihdossa!
Joo.:thumbup:OoPee sanoi:Treenata vai "treenata" ?![]()
Sullakin oli sitten vähän myöhäisempi kotiinlähdön aika tänään.OoPee sanoi:Himaan!![]()