Teukka
Jarnapoliisi
Ja vaitat viela ihan pokkana, etta et ole muka koskaan nahnyt...nyt Elvis vahan haiskahtaa palaneelle.elle sanoi:No niin .. nyt mä en uskalla enää lähteä.
Ja vaitat viela ihan pokkana, etta et ole muka koskaan nahnyt...nyt Elvis vahan haiskahtaa palaneelle.elle sanoi:No niin .. nyt mä en uskalla enää lähteä.
Mitenköhän tuo hokema kääntyy sveitsinkielelle ..jaska sanoi:Kaikki kuorossa:
Ett silleen!!!!!!!!
Se on hyva se, koska ma en enaa asu siella painkaan.jaska sanoi:No jopas! Teba varo vaan! Saatan muuttaa Lontooseen! Ensi viikolla ois duunihaastattelu joka onnistuessaan johtais siihen!
Ett silleen!!!!!!!!1
Eikos muuten pitanyt tulla myos Friendsien vika jakso samaisena sunnuntaina...Nopeahuoli sanoi:Nain toissa iltana viimeisen Sex and the City jakson... Kerronko miten paattyy??![]()
Mikkoa on kylla ollut ikava. Varsinkin nyt Jokerien noyrtymisen kunniaksi luulisi miehen sanovan jotain... :ahem:Sam sanoi:Tuli vaan mieleen, että missäköhän Maunulan miehisempi versio piilottelee, kun hän uhkasi olla tällä viikolla aktiivinen![]()
Noidannuoli on syvalta. Kerran on iskenyt tosipaha, pari kertaa lievempana. Eka kerta oli se kauhein.OoPee sanoi:Noidannuoli on ittelleki pari kertaa iskeny. Pahinta on oikeestaan istuminen, linkkuveitsiasennossa saa kömpiä ensimmäiset metrit ennenkuin selkä taas oikenee. Makaaminen kylkiasennossa menettelee ja myös varovainen kävely, lihakset kun lämpenee, niin kipu on hetkeks melkeinpä poissa, tosin palaa taas kun paikat viilenee
Perseestä, mutta menee muutamassa päivässä ohi, ihan ilman nappejakin. Viime kerrasta on tosin nyt jo pari vuotta aikaa.
Ja Noube nahnee myohaisempia... :frown:Myllis sanoi:Mun pitaa kyl nyt lahtea katsomaan kakkosnelosta, on jaanyt 2 jaksoa valiin.
Jenkeissa kylla nain oisko ollu viidennexvimosen...
Tunget kuuman perunan suuhus ja huudat "weil so!!!!!!!!!1"elle sanoi:Mitenköhän tuo hokema kääntyy sveitsinkielelle ..
Juu muistelemn että tästä oli puhettakinMyllis sanoi:Noidannuoli on syvalta. Kerran on iskenyt tosipaha, pari kertaa lievempana. Eka kerta oli se kauhein.
Ja intissa lumessa nukkumisen seurauksena saatu iskias oli kans ilkia, ei kylla noidannuolen veroinen...![]()
Tsemppia.
Samoinelle sanoi:Mä tietäisin kyl hyviä selkäjumppa-liikkeitä ..
Ma en mene tohon halpaan...elle sanoi:Mä tietäisin kyl hyviä selkäjumppa-liikkeitä ..
Kuuluvat muutenkin kilpaveneosastolle!Tblair sanoi:Ma en mene tohon halpaan...
Norbert!! :eek!: :eek!:Tblair sanoi:Kilpaveneosastolla ei olekaan tullut kaytya vahaan aikaan. Taytiin tehda jossain vaiheessa pikku visiitti. Odotan niin kauan kun Norbert tulee takaisin.
Sitä mäkin tarkoitinelle sanoi:Eikun hei .. mä tarkotin Chi Ballia eli aromapallo-treeniä. Se tekee hyvää selälle.