OoPee
Nuori ikäisekseen
Kerro vaan, en meinaan oo jaksanu yhtään jaksoa kattoaNopeahuoli sanoi:Nain toissa iltana viimeisen Sex and the City jakson... Kerronko miten paattyy??![]()
AAAAAAAAAMUKOMPPPPPPPPI! :eek!:
Huomenta
Kerro vaan, en meinaan oo jaksanu yhtään jaksoa kattoaNopeahuoli sanoi:Nain toissa iltana viimeisen Sex and the City jakson... Kerronko miten paattyy??![]()
No mistäs sä tänään haluaisit keskustella?jaska sanoi:Missäs kaikki on? Nukkumassa? Loungessa? Metsästämässä matkatavaroita?
Ett silleen!!!!!!!!1
Jaaahas! Mistäs sinä haluisit?OoPee sanoi:No mistäs sä tänään haluaisit keskustella?![]()
Sä loukkaannut, jos sanonjaska sanoi:Jaaahas! Mistäs sinä haluisit?
Mistä helvetistä toi herneiden nenään vetäminen muuten tulee?jaska sanoi:*Nappaa litran herneitä nenään*
Vesimeloni ei mahdu.OoPee sanoi:Mistä helvetistä toi herneiden nenään vetäminen muuten tulee?![]()
Manun kannattajat antaa sulle nenänakkeja! Ja se on oikein sulle - kun kerran piruilet täällä lipuistas!Tblair sanoi:
Ja arvatkaas kenella on lippu Old Traffordille!!!! Jeeee!!!!
Ja tarkennan viela sen verran, etta ne menee myyntiin vasta 27 paiva...jaska sanoi:Manun kannattajat antaa sulle nenänakkeja! Ja se on oikein sulle - kun kerran piruilet täällä lipuistas!
Ett silleen!!!!!!!!1
Loogista! :eek!:jps sanoi:Vesimeloni ei mahdu.
:jaska: :jaska: :frank: :frank: :mad_old:Tblair sanoi:
Taytyykin hajottaa Jaskaa tanaan.
Se on kato mukava kun asustelee taallapain noin futismatseja ajatellen. Yksikin ilta olin menossa himaan ja kaveri kysyi "Mennaanko tsiigaamaan Chelsea-Lazio?"jaska sanoi::jaska: :jaska: :frank: :frank: :mad_old:
Ett silleen!!!!!!!!!1
Pari astetta pakkasta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja maassa on lunta. Upea talvisääelle sanoi:Huomenta kaikille!
.. ulkona on ihana kevätsää ja mä olen reippaillut koko aamupäivän.
No sehän kävi äkkiä :eek!:jaska sanoi::jaska: :jaska: :frank: :frank: :mad_old:
Ett silleen!!!!!!!!!1
No niin .. nyt mä en uskalla enää lähteä.Tblair sanoi:On hienoa olla eturivissa kun Chippendalet vetaa "kopteria"!
Tblair sanoi:Se on kato mukava kun asustelee taallapain noin futismatseja ajatellen. Yksikin ilta olin menossa himaan ja kaveri kysyi "Mennaanko tsiigaamaan Chelsea-Lazio?"
Mentiin. Paattyi 2-1.