OoPee
Nuori ikäisekseen
Miks tää ei sano mulle nyt yhtään mitäänepeli sanoi:No ellehän olisi ikuistanut tietysti Hakametsän jäähallin!
KO-KOMPPI!
Miks tää ei sano mulle nyt yhtään mitäänepeli sanoi:No ellehän olisi ikuistanut tietysti Hakametsän jäähallin!
Mikä? Jaa Hakametsä Garden?OoPee sanoi:Miks tää ei sano mulle nyt yhtään mitään
KO-KOMPPI!
Näytät sille mistä harekrishnat kusee ja vetäset kama sutrat perseeseen!Tblair sanoi:Ja nyt korjaan jonkun saatanan Radnakrishnan-intialaisen kusimuna MSI-tiedostoa!
Niinkuin autotuntemuksessakinepeli sanoi:Mikä? Jaa Hakametsä Garden?![]()
Jos näin on,oot kyllä pahasti jopa mua jäljessä maailman tuntemuksessa!
Juu, muttei ihan mitä tahansa. Vaan Suomen hienoimman Zetorin ja suoraan omasta autotallista (meillä ei siis tosiaan ole siellä rannikolla mitään maatilaa, mutta faija on yhden tuollaisen halunnut kunnostaa).OoPee sanoi:Traktoreita?![]()
Siis mitä, Zetoreita vaiko Hakametsän hallejako sä nyt halusit kuvata? Nymmää oon ihan pihallaelle sanoi:Juu, muttei ihan mitä tahansa. Vaan Suomen hienoimman Zetorin ja suoraan omasta autotallista (meillä ei siis tosiaan ole siellä rannikolla mitään maatilaa, mutta faija on yhden tuollaisen halunnut kunnostaa).
Fiksu mies :thumbup: Eihän sitä koskaan tiedä, koska tulee käyttöä :doubtful:elle sanoi:Juu, muttei ihan mitä tahansa. Vaan Suomen hienoimman Zetorin ja suoraan omasta autotallista (meillä ei siis tosiaan ole siellä rannikolla mitään maatilaa, mutta faija on yhden tuollaisen halunnut kunnostaa).
Siinäkin.OoPee sanoi:Niinkuin autotuntemuksessakin![]()
Englantilaista työntekoaTblair sanoi:Aivan liikaa toita kylla nyt. Enaa en tee.
Joko ne anto sulle balalaikkaa?Tblair sanoi:Nyt taytyy sikailla.![]()
Pakottivatelle sanoi:Sen sijaan kaverit ”pakottivat” lähtemään torstaina tänne: